Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Akkukäyttönen rälläkkä  (Luettu 17464 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
Saman talon koneita, Raiobit, Milf-fuckeet ym.  http://www.ttigroup.com/en/our_brands/
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
Mulla on sellainen vihreä Ryobi. Saa sillä 10 millisen harjateräksen yhdellä akulla poikki jos käyttää niitä millisiä katkaisulaikkoja 😅😅Ja pakoputken 2 kertaa.

Tuo ei ole maatalouden kalustoa vaan yksityinen harrastusväline.
Jotain kuten noin. Kerran piti yllättäen työmaalla katkaista eräs rauta. Eikä ollu ku toi akkukampe. Noh...yritin toki ja vaihdoin akunkin. Sit soittelinkin johdollista...
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
Mulla on sellainen vihreä Ryobi. Saa sillä 10 millisen harjateräksen yhdellä akulla poikki jos käyttää niitä millisiä katkaisulaikkoja 😅😅Ja pakoputken 2 kertaa.

Tuo ei ole maatalouden kalustoa vaan yksityinen harrastusväline.
Makita on just tollanen.
Milwaukeella jopa oikeasti tekee jotain.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
oho, ja sit mulla on väärä merkki koneen kupeessa...   aikas monta katkaisua saabi millisellä laikalla tehä kun tarttee akkua vaihtaa...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
Mulla on sellainen vihreä Ryobi. Saa sillä 10 millisen harjateräksen yhdellä akulla poikki jos käyttää niitä millisiä katkaisulaikkoja 😅😅Ja pakoputken 2 kertaa.

Tuo ei ole maatalouden kalustoa vaan yksityinen harrastusväline.
Makita on just tollanen.
Milwaukeella jopa oikeasti tekee jotain.

Käyks siihen sama akku kuin 18V poraan?

Vois kyl ostaa tuollaisen vähän paremman
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
5 vuoden takuu... ja täällä Suomessa vain 3 vuotta?

https://www.milwaukeetool.com/power-tools?categories=cordless&product+types=grinders

Suomalaiset ovat sähläreitä, ei täällä mikään kestä
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
oho, ja sit mulla on väärä merkki koneen kupeessa...   aikas monta katkaisua saabi millisellä laikalla tehä kun tarttee akkua vaihtaa...
Mää kyllä rälläköin vaikka koko päivän ilman mitään akun vaihtoa ja latausta, on se vaan sen verran tehokkaampi tuo johdon päässä oleva  DE WALT rälläkkä

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2856
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
oho, ja sit mulla on väärä merkki koneen kupeessa...   aikas monta katkaisua saabi millisellä laikalla tehä kun tarttee akkua vaihtaa...
Mää kyllä rälläköin vaikka koko päivän ilman mitään akun vaihtoa ja latausta, on se vaan sen verran tehokkaampi tuo johdon päässä oleva  DE WALT rälläkkä

Minulla menee yleensä akkurälläkkähommat ihan parissa minuutissa, eli aika paljon tehokkaampi se akkurälläkkä on selvästikin.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
oho, ja sit mulla on väärä merkki koneen kupeessa...   aikas monta katkaisua saabi millisellä laikalla tehä kun tarttee akkua vaihtaa...
Mää kyllä rälläköin vaikka koko päivän ilman mitään akun vaihtoa ja latausta, on se vaan sen verran tehokkaampi tuo johdon päässä oleva  DE WALT rälläkkä

Jos joku projekti vaatii sen että rälläköit koko päivän, sinulla on luutavasti väärä kone (tai laikka) siihen projektiin. :)

Tai sit Dr. Ketä on ns. "sorkkis".
It ain't over till the fat lady sings

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
Miksi maksaa kun voi saada ilmaiseksikin?? Ihmettelen teitä tollukoita suuresti. :o

Saat kaupan päälle. 18 V Makita DLX 3075MX1 akkukonesarjan. Päättämällä vähintään 18.000,- alv 0% työkonekaupan. 25.11.2016 mennessä!

https://issuu.com/kmaatalous/docs/toimiva_kone_2_16_syksy_w
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
Meillä käyvä traktorin huoltomies käyttää akkurälläkkää. Kuulemma verkkokonekin on, mutta ei ole paljoa tar***** sen jälkeen, kun a*****sen osti. Käytännössä kuulemma riittää, kun päivän päätteeksi laittaa laturiin. Harvemmin tarvitsee vara-akkua. Varmaan noissa on merkkikohtaisia eroja.

Kaikenkaikkiaan on kyllä akkutekniikka mennyt lujaa eteen päin. Porakoneet ovat nykyisin hämmästyttävän pystyviä ja olen ollut yllättynyt myös akkukäyttöisen moottorisahan pystyvyydestä. Tietysti pitää aina muistaa, mihin laite on tarkoitettu. Savotalla tarvitaan polttomoottoria, mutta saunapuiden teossa, rakennushommissa ja yksittäisen puun poistamisessa kevyt, hajuton, kärytön ja hiljainen akkusaha on aivan mainio kampe. Kiva kuljettaa mukana vaikka traktorin hytissä ja antaa sahaa jollekin oksalle, joka kurkoittaa pellolta hyttiä naarmuttamaan.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
 Akkukone on ehdoton kun tarttee katkaista  pultti tai hioa hipaista  jengan päästä että saa mutterin vetämään, kun lähin pistorasia on jossain sadan metrin päässä. Milwaukeen ison mutterimopon kannattaa muuten ottaa kolmen vartin vääntiöllä niin irtoaa kuorma-autonkin pyörän pultit.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
Pääsee minne vain marjametsäänkin kun silpaisee yksityistien puomin auki akkurälläkällä. Ja saa nuotiopuutkin hiljaisesti ja näppärästi sieltä toisen metsästä, akkusahalla.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Akkukäyttönen rälläkkä
Teki tuo pikkurälläkkä julukisen tenän ja kiinnostas semmonen akkukäyttönen, onko niistä viilan voittajaksi? Ja mikä merkki, ynnä hinta?
Mulla on makita ja milwaukee akkurälläkät.Ja tuo makita oli pettymys ja milwaukee positiivinen yllätys.
Eli ääni milwaukeelle.

Vaikka ittellä on makitaa, niin ekat makitan akkurälläkät oli liian herkkiä reagoimaan kuormitukseen. Eli noissa lie milfwaukee tai hitachi tms. parempi.

Tehoiltaan 60€ aeg, makita tai boschin 125 millin verkkovirtakone pesee nuo akkukoneet mennentullen. Minulla on noita kolme käytössä eri laikoille ja hieman eri paikoissa. Ennemin noita ohutrunkoisia mopoja kuin jotain 1400 w möhkäleitä hiontaan.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's