Luultavasti sulla on elementin jousi poikki.
Mikä elementti?
Tarkoitatko 3- vai 6-sylinterin suutisysteemiä, vai tarkoitatka pa-pumppua?
No niin nyt olet paikallistanut jo pari häiriötä noihin kahteen sylinteriin ja todennut häiriöt.Eli kolmospytyssä häiriö, ei välttämättä johdu suuttimesta.
Mikä tai millainen häiriö? Tarkoitatko venttiilejä vai jotakin muuta?
Jossakin vaiheessa saan venttiilikopan pois niin sitten selviää ehkä jotakin lisää.
Kuutospytyssä sitten polttoaineen saannissa häikkä.tuossa on rivipumppu syy ehkä siellä tai putken liitoksissa,voi olla ilmaakin järjestelmässä.
Seuraavaksi ronkin uudelleen - ja tarkemmin - tuota 6-sylinterin pa-putkea, jos vaikka siinä olisi jotakin ilmiselvää, jonka huomaisin.
Onko mitään vinkkejä mitä minun tulisi tehdä tuon 6-sylinterin kanssa? Kaikki ehdotukset tervetulleita.
Ensimmäisenä en suuttimia aukoisi vaan kattoisin sen venttiilikoneiston ja välykset.Suuttimet irtoaa yläkautta vetämällä,saattaa olla tiukassa,ja puhtaus ensimmäisenä polttoainehommassa.Näkemättähän on vaikeaa todeta mikä se perimmäinen vika on.
Ok, teen näin. Ihmettelen venttiilejä ensin.
Kun kirjoitit
suuttimet irtoaa yläkautta niin onko ne siis heti tuossa kohtaa missä pa-putki menee sylinteriin? Jos suuttimen irroittaa niin tuleeko se siis tuosta kyljestä ulos? Mikä mutteri tämä on? Kts. kuva alla.
Jakari ei ole kaikkein kätevin työkalu suutinhommissa.
Heh, ei varmaankaan. Ei löytynyt yhtään sopivan kokoista kiintoavainta. Jakoavain pelasti!