Jd6630 vastaskin siihen minun ihmettelyyn että ketä on se joka hankkii 600+ € puhelimia 
Mut onhan se hieno puhelin, joskus dna kaupassa sitä hiplasin ja kyllähän se liukkaasti tottelee sipaisut ja hipaisut...
Mulla ei oo ollu kosketusnäyttöaikana yhtään alle 500€ uutena maksanutta puhelinta. HTC G1 saatto kyllä olla hieman alle.
Ekan suomi iPhonen julkaisupäivästä lähtien näin olen menetellyt. Ei kyllä ole tarvinnut puhelimien heikkoutta kirotakkaan
Mulla ei oo ollu yhtään yli 500€ maksavaa ja hyvin oon pärjännyt. 300-400€ kun sijoittaa jokatoinen vuosi, eli sen mitä puhelin pysyy toiminnassa, ok. Ostan, näin yleistäen, juurkin sen edellisen huippumallin. Nyt taitaa olla S4, ok. on pelittänyt. Taskupuhelut ikävä ominaisuus toisinaan, pitäisi muokata näytön lukituksen avaamista. Panssarilasi puhelimessa, nyt on toinen menossa ja meni heti säröille. Parikymppiä maksaa eikä puhelin muutu kolhoksi. Tää samppa hyvä käsitellä ilman ylimääräisiä kuoriakin kun "nahkaa" tuo takakansi. Toki kolhuja on, railoja ja naarmuja. Pahin railu kameran linssissä, mutta yllättävän hyviä kuvia tulee edelleen. Tosin, ostin emännälle samannäköisen sampan, halvemman "minimallin" ja siinä kamera vielä parempi. Eikä oo moittinut.
En kyllä ymmärrä mihin tarvii aina uusinta puhelin mallia, netti pelaa näillä mitä tarvii säätä katella tai surffailla jotain odotellessa. Kamera toimii, viestit lähtee ja voi soittaa. Nuo viestien kirjoittamiset on tosin ihan peestä vrt. vanhat näppäin puhelimet, ei tarvinut näyttöä vilkuilla ja virheitä korjailla koko ajan.