Aika tekniikka vastasta ilmapiiriä täällä.
Mulla on caterpillarin s50 puhelin ja ainaki omassa aika rajussa käytössä on vuoden kestäny ilman lisäsuojakuoria ja taskussa säilyttäen. Ja niinku joku taisi jo mainita, langaton lataustelakka on ehdoton, niin ei hajoa laturinpistokkeen suojaläpät ja vesitiiviys säilyy. Näyttö toimii myös mettätöissä märkänä ja märillä sormilla. Ei toki oo mikään paras mahdollinen puhelin, kömpelömpi käyttää ku samsungit, mut kestäväksi puhelimeksi hyvä ja päivittäiset nettiselailut onnistuu kyllä. Ja on se nyt kumma jos ei aikuiset miehet jaksa tän kokosta puhelinta kantaa mukana 
Jos omaa naismaiset sirot kädet, niin onhan se älykänny käyttökelpoinen. Ei täällä olla mitään tekniikan vastaisia, vaan pelkästään kriittisiä jos tekniikka on vain sen tekniikan vuoksi ja yritetään keksiä sille käyttöä. Ei se älykänny tee muuta kuin vie aikaa työnteolta
Kyllä mulla ainaki ihan täyskokoset tassut on, ei oo kukaan vielä siroiks kutsunu. Ei niitten silti kömpelöt tarvi olla, sorminäppäryyttäkin voi harjotella.

Siitä huomaa kyllä työkäyttöön suunnitellun ja vaikka samsungin laadukkaan kosketusnäytön eron että paljon useemmin joutuu korjaamaan tekstiä caterpillarin luurilla kirjottaen.
Ja en tiiä onko tottumisesta kiinni vai mistä, että ainaki mun työnteko tehostuu usein sillä, ku ei tarvi papereista lähteä jotain tietoa ettimään vaan sen löytää puhelimella.
Ymmärrän sen ettei esimerkiksi kaikista uusista tietotekniikka sovelluksista vaikka traktoreissa olla niin innoissaan koska ne todennäkösesti maksaa paljo ja lisää monissa töissä ehkä turhaan häiriöriskiä. Mutta en sitä ettei älypuhelinta hankita periaatteista "koska se on ihan turha, eikä sitä opi käyttämään, eikä se toimi kuitenkaan tosimiesten töissä".
Jokainen tyylillään mutta ite ainaki koen hyötyväni töissä älypuhelimesta niin paljo että pois en vaihtais.