Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra t4 versu  (Luettu 59655 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtra t4 versu
Deutsin ulostyöntyvällä koukulla ei oikein pysty vetämään paalainta. Ainakin rajoittaa karhottamista. Omat vaaransa myös noissa ulostyöntyvissä, jossei koukkkua olekaan vedetty ihan sisään. Aikalailla noilla on koneita lähtenyt perästä omille teilleen.
Omista pidän näppärämpinä Valtran ja Valmetin peilistä katsottavia, kuin Casen ulostyöntyvää. Paljon nopeampi napata kärry perään, kun se käy kertakoukasulla.
Valtran alkuperäinen koukkuvalo on kyllä onneton. Se vaihdettiin melkein uutena lediin.
No jaa ei oo paalainta tarvinnut vetää mutta akselin alla oleva koukku on kyllä perseestä kärryn kanssa kun pyörä ottaa heti kiinni aisaan..

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Valtra t4 versu
niinno jos vetokoukuista puhutaan, nin kasitonnisarjan jenkeissä on parhaat koukut, sis jonnuissa. siinnä on koukku takapyörälinjan takapuolella ja vaikka vetäjässä on kokoa, nin parinkymmenen motin lietetiinu kääntyy sillä pienemmässä ringissä, kuin kuustonninelisatasella valtralla. ja se on sitten testattu, ettei ole kuulopuheita. se tuo koukun sijoitus mahdollistaa traktorin kääntyä liki 90 astetta suhteessa vetoaisaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

J.A

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: Valtra t4 versu
niinno jos vetokoukuista puhutaan, nin kasitonnisarjan jenkeissä on parhaat koukut, sis jonnuissa. siinnä on koukku takapyörälinjan takapuolella ja vaikka vetäjässä on kokoa, nin parinkymmenen motin lietetiinu kääntyy sillä pienemmässä ringissä, kuin kuustonninelisatasella valtralla. ja se on sitten testattu, ettei ole kuulopuheita. se tuo koukun sijoitus mahdollistaa traktorin kääntyä liki 90 astetta suhteessa vetoaisaan.
Se, vaan jos vetopiste on kaukana taka-akselista tekee raktorista aika levottoman ajettavan tiellä, jos on isompi kärry persiis.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Valtra t4 versu
niinno jos vetokoukuista puhutaan, nin kasitonnisarjan jenkeissä on parhaat koukut, sis jonnuissa. siinnä on koukku takapyörälinjan takapuolella ja vaikka vetäjässä on kokoa, nin parinkymmenen motin lietetiinu kääntyy sillä pienemmässä ringissä, kuin kuustonninelisatasella valtralla. ja se on sitten testattu, ettei ole kuulopuheita. se tuo koukun sijoitus mahdollistaa traktorin kääntyä liki 90 astetta suhteessa vetoaisaan.
Se, vaan jos vetopiste on kaukana taka-akselista tekee raktorista aika levottoman ajettavan tiellä, jos on isompi kärry persiis.


no tuota ei nin minkäänmoista vaikutusta tuolla veturilla.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Valtra t4 versu
niinno jos vetokoukuista puhutaan, nin kasitonnisarjan jenkeissä on parhaat koukut, sis jonnuissa. siinnä on koukku takapyörälinjan takapuolella ja vaikka vetäjässä on kokoa, nin parinkymmenen motin lietetiinu kääntyy sillä pienemmässä ringissä, kuin kuustonninelisatasella valtralla. ja se on sitten testattu, ettei ole kuulopuheita. se tuo koukun sijoitus mahdollistaa traktorin kääntyä liki 90 astetta suhteessa vetoaisaan.
Se, vaan jos vetopiste on kaukana taka-akselista tekee raktorista aika levottoman ajettavan tiellä, jos on isompi kärry persiis.

https://www.youtube.com/watch?v=1FXVBYoo_qg


no tuota ei nin minkäänmoista vaikutusta tuolla veturilla.
seom taas sitä jenkkimeininkii jossa kärryn akseleeden ja vetopisteen väli o lyhympi ku veturin akselinväli vaikka hulvattomia molemmat ;D ;D ;D ;D

https://www.youtube.com/watch?v=1FXVBYoo_qg
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Valtra t4 versu
Deutsin ulostyöntyvällä koukulla ei oikein pysty vetämään paalainta. Ainakin rajoittaa karhottamista. Omat vaaransa myös noissa ulostyöntyvissä, jossei koukkkua olekaan vedetty ihan sisään. Aikalailla noilla on koneita lähtenyt perästä omille teilleen.
Omista pidän näppärämpinä Valtran ja Valmetin peilistä katsottavia, kuin Casen ulostyöntyvää. Paljon nopeampi napata kärry perään, kun se käy kertakoukasulla.
Valtran alkuperäinen koukkuvalo on kyllä onneton. Se vaihdettiin melkein uutena lediin.
No jaa ei oo paalainta tarvinnut vetää mutta akselin alla oleva koukku on kyllä perseestä kärryn kanssa kun pyörä ottaa heti kiinni aisaan..

T4n vakiokoukku on taaempana kuin ed.mallin.Jos oikein muistan noin 8 cm.Jos siihen ottaa ulostyöntyvän koukun koukku siirtyy kymmenkunta senttiä lisää taaksepäin ja laskeutuu alaspäin aika lailla.T4n ulostyöntyvä koukku on aika takana; ehkä hiukan liikaa...
Mä pohdin aika lailla tuota koukkuasiaa ja päädyin vakiokoukkuun.Aika lailla parempi tää nykyinen ketteryyden kannalta kuin vanha.Edelliseen T160n vaihdettiin hydraulisesti ulostyöntyvä jolloin sai siitäkin ketterämmän.Miinuksena sitten maavaran menetys ja hydelohkon sitoutuminen koukun käyttöön.

Viimeksi muokattu: 02.05.16 - klo:23:12 kirjoittanut koivumaki

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Valtra t4 versu
Se koukku hässäkkä näytti olevan hyvinpitkälti sama mitä dötsissäkin. Siis tämä ulostyöntyvä köli mikä ajaa ensimmäisen auransiiven tehtävän jo kyntäessä :D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Eskoh

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20
Vs: Valtra t4 versu
Noin 250h  174ev ei vielä onneksi mitään murheita.
Hyvin on kärrit  perään saanut ilman hydraulikoukkua, paremmin peilistä näkyy kun edellisessä jd:sä.

Jan79

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 36
Vs: Valtra t4 versu
Onko täällä millaisia kokemuksia uuden T4 sarjalaisen directistä? Kestääkö jo?

Täällä tarjoukset sekä T234 sekö 214 Directistä. Niin ja 6215r Deerestä myös.

Kestääkö direct jo vai onko Versu varmempi valinta?

HooDee

  • Vieras
Vs: Valtra t4 versu
Onko täällä millaisia kokemuksia uuden T4 sarjalaisen directistä? Kestääkö jo?

Täällä tarjoukset sekä T234 sekö 214 Directistä. Niin ja 6215r Deerestä myös.

Kestääkö direct jo vai onko Versu varmempi valinta?


Ompa pojalla fantaasiat. Paljon on vaihdokiksi tullut uudenkahreita Deerejä. Ja äkköpowerin päästömoottorit näyttää tapansa alle 2000 tunnissa.

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Valtra t4 versu
Onko täällä millaisia kokemuksia uuden T4 sarjalaisen directistä? Kestääkö jo?

Täällä tarjoukset sekä T234 sekö 214 Directistä. Niin ja 6215r Deerestä myös.

Kestääkö direct jo vai onko Versu varmempi valinta?


Ompa pojalla fantaasiat. Paljon on vaihdokiksi tullut uudenkahreita Deerejä. Ja äkköpowerin päästömoottorit näyttää tapansa alle 2000 tunnissa.
Voi SAS SAS SAS. Nimimerkit vaihtuu mies pysyy.

Räkkyjooseppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Valtra t4 versu
Jontikka on vaihdokkina se kaikkein hankalin saada myityä näin tuumivat traktori kauppiaat.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Valtra t4 versu
Jontikka on vaihdokkina se kaikkein hankalin saada myityä näin tuumivat traktori kauppiaat.
Pudottaisivat hintoja edes hiukan,niin vois kauppa käydä :-\

suopanki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 24
  • C-alueen maidon tuottaja
Vs: Valtra t4 versu
1100 tuntia rullattu eikä oo muuta moitittavaa ku etukuormaajan pikaliittimet on kerran vaihettu. kone on T4 active. ja koukulle näkee peilillä oli kesä tai talvi. jos ei nää nii täytyy varmaan säätää peili näyttämään oikein

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 469
Vs: Valtra t4 versu
Jontikka on vaihdokkina se kaikkein hankalin saada myityä näin tuumivat traktori kauppiaat.

Jee. Rakkorikauppiaat on asiantuntijota tässä asiassa. Niiden ns. ei omien merkkien kohdalla varsnkin. Heh.  ;D