Laitetaas taas kyselyä välillä: miten on t4 versut mielyttäneet omistajaan? Siis kaivataan omakohtaisia kokemuksia, eikä mitään naapurin juttuja. Miten vaihteisto pelaa ja voiko oikeasti ajaa automaatilla? Toimiiko nk. Nopeuspoljin hyvin? Entäs hydrauliikka, liikkuuko kuorman tarpeeksi nopeasti vaikka sillä 160 litran pumpulia?
Kertokaas kokemuksia!
475 tuntia,T194V,160 pumpulla Q66 kuormaajalla.Olen kyllä tyytyväinen.Mielestäni melkein kaikki vanhan T sarjan 'ominaisuudet' on saatu pois.
Tottakai joutuu omaksumaan paljon asioita aloittaessaan tuommoisen kanssa HTn jälkeen mutta minusta ainakin mun hommissa työkaluna paljon parempi kuin vanha T.
Kuormain on todella nopea,aluevaihtokin toimii hyvin.Hyttihän on ihan eri tasolla.
Toki varmaan parannettavaa löytyy vieläkin mutta aika kova suoritus minusta Vallun tehtaalta.
Viimeiseksi täytyy todeta että ainoa korjaus mikä on tehty on lukkojen vaihto,mikä johtui siitä että en saanut ovea lukkoon avaimella.Muita vikoja ei vielä ole ollut.
Noi jarrut saisivat ehkä olla tehokkaammat toki hyvien perävaunujarrujen kanssa olen pärjännyt.