Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Windows 10  (Luettu 32082 kertaa)

Viljo-Ilmari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 204
Windows 10
 No niin, tänään se sitten tapahtui. Tietojärjestelmä otti ylivallan elämästäni ja kesken verkkopankki- asioinnin tietokoneeni ilmoitti, että nyt jätkä tämä ohjelma katkaistaan ja koneen järjestelmä päivitetään kympiksi, tahtoi tai ei. Kun sitten seuraavan kerran masiina suostui ottamaan vastaan tulikomentoja, oli järjestelmä ladattu ja hyväksymistä vaille. Mielenkiintoinen episodi sinänsä vaikka aina on ehdotelmat päivittämisestä tullut käsiteltyä samaan tyyliin kuin Robert Heleniustakin. Tarkempi utelu asian tiimoilta paljasti, että myös jälkeläiseni oli kokenut koneellaan saman kohtalon, perillisiä ei tässä taloustilanteessa enää ole olemassa, vain jälkeläisiä.
Onkos muilla raatilaisilla kokemuksia yhtä agresiivisesta asennusyrityksestä, ja koko kympistä yleensä?

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Windows 10
Samalla perjaateella toi teki meilläkin. Ilo kesti koneella noin vuorokauden kunnes pyysimme palamaan entiselleen. Oli aika epäsopiva käyttis toi 10 pöytäkoneelle.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: Windows 10
Ei ole kokemusta, mutta olen kuullut jollekin näin hassusti käyneen.
pessimisti ei pety!

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Windows 10
juu teki mullaki ja meni kones vituiks piti vierä "ammattilaaselle"

otti ja tilttas kun käynnisti uurelleen ja jäi siihen

poisti asennuksen ja onneks tierot säily..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Windows 10
Mulla päivittyi tuo ylitehokas pöytäkone "kympiksi" jonakin yönä.

5 tuntia meni aikaa kun asensin tulostimen uudelleen. Sittemmin koko kone on saanut olla ihan rauhassa, eli eipä ollenkaan huvita käydä edes katsomassa mitä se siellä surisee. Ihan pepusta...
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Windows 10
ite tapelen just tuon 8.1 kanssa ja kyllä jotenkin tulee että mäkki taitaa olla seuraava...

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Windows 10
Mää olen käsittänyt että tuota päivitystä ei enää tule, eikö se joskus heinäkuussä -15 pitänyt olla viimeistään jaos.

Hohhoijjaa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 95
Vs: Windows 10
Mää olen käsittänyt että tuota päivitystä ei enää tule, eikö se joskus heinäkuussä -15 pitänyt olla viimeistään jaos.

Mulla kone päivitti itsensä kolmisen viikkoa sitten itsestään päivällä. Kyllä v itutti. Noo onneks on 10 toiminu hyvin vaan otti silti lujaa aivoon. Hyvin toimi kyllä edellinen 8.1 ja siinä kuvittelin pysyväni.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Windows 10
XPllä pärjäilee vallan mainiosti edelleen.Softsalon takia on seiskaa toisella levyllä pidettävä kun ei muuten pelaa.

 :)

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Windows 10
Kuis maatalousohjelmat + Pingviini toimii?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Windows 10
Mulla on nyt uuden läppärin myötä ollut tovin Windows 10, enkä mä nyt osaa nähdä miksi se olisi mitenkään edellisiä huonompi? Kaikki toimii kuin ennenkin.

Oli aika epäsopiva käyttis toi 10 pöytäkoneelle.
Kaiva se vanhanmallinen työpöytä, niin ei ole sen epäsopivampi kuin ennenkään.

Viimeksi muokattu: 05.04.16 - klo:06:22 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Windows 10
Ei se Windows 10 väkisin asennu, sen voi poistaa tärkeät päivitykset listasta.

Edge selain ei kyllä ole vielä valmis, mutta Firefox, Opera ja Chrome toimivat kympissäkin.
Muissa ohjelmissa ei ole näkynyt kiusoja, kunhan ne löytää uuden käyttöliittymän kätköistä ensin.
Peltotuki Pro ainakin toimii normaalisti.

-SS-

wtf

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 221
Vs: Windows 10
No niin, tänään se sitten tapahtui. Tietojärjestelmä otti ylivallan elämästäni ja kesken verkkopankki- asioinnin tietokoneeni ilmoitti, että nyt jätkä tämä ohjelma katkaistaan ja koneen järjestelmä päivitetään kympiksi, tahtoi tai ei. Kun sitten seuraavan kerran masiina suostui ottamaan vastaan tulikomentoja, oli järjestelmä ladattu ja hyväksymistä vaille. Mielenkiintoinen episodi sinänsä vaikka aina on ehdotelmat päivittämisestä tullut käsiteltyä samaan tyyliin kuin Robert Heleniustakin. Tarkempi utelu asian tiimoilta paljasti, että myös jälkeläiseni oli kokenut koneellaan saman kohtalon, perillisiä ei tässä taloustilanteessa enää ole olemassa, vain jälkeläisiä.
Onkos muilla raatilaisilla kokemuksia yhtä agresiivisesta asennusyrityksestä, ja koko kympistä yleensä?

Vastaava asennusyritys tapahtui. Virheen teit siinä kun painoit hyväksy painiketta. Jätin hyväksymättä, niin vartin päästä oltiin takaisin normaalissa tilanteessa.

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Windows 10
Ei mitään ongelmia, toimii oivallisesti ja näyttää hyvältä.
Miksi pitäisi tyytyä johonkin vanhanmalliseen?
Vai onko tää taas joku lapsellinen salaliitto - juttu?
Että isopaha microsoft kusettaa ja vakoilee meitä?
Voisi nämä tahot ottaa pään pois ahterista ja kvuitella missä kivikaudessa oltaisiin jos Microsoft- nimistä firmaa ei olisi olemasakaan.
Ja niille jotka nillittää miten se alkoi hyvin mutta muuttui matkalla pahaksi, esitän kysymyksen " jos olisit itse Bill G., miten olisit MC:tä kehittänyt?
Olisitko tyytynyt kivan pikku näpertelyyn tyyliin " raha ei ole tärkeintä ja kilpailijoille täytyy myös antaa mahdollisuus"
I don´t think so....

Viimeksi muokattu: 05.04.16 - klo:07:01 kirjoittanut Strimari

Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Windows 10
Sitä mieltä olen että toimiva tuo kymppikin on (kunhan sen nyt saa koneelle).Oudolta tämä vin 8 aluksi vaikutti mutta ei mitään ongelmia ole ollut.XP oli aiemmin ja se mun mielestäni "kaatuili" luvattoman usein.