Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe no nyt myrkyn lykkäs...  (Luettu 44054 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
  Mulle on noista valluista jääny piikkilangankiristäjä ja 565 .2 , ne riittää mulle en enää tue kotimaista kommunistia enempää..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66112
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
toi oli kyllä turpo ja sitä vinkunaa ei lehmätilallisena kehannu kuunnella... ja siltikin se porsi!

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7117
  • karkki vai keppana?
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
Kovasti Slovenialainen kipinöi ::)
pessimisti ei pety!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
  Mulle on noista valluista jääny piikkilangankiristäjä ja 565 .2 , ne riittää mulle en enää tue kotimaista kommunistia enempää..
Höh vaikka olet itse kommunisti ? :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Salesman

  • Vieras
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
Kuten oksa mainitsi neukkulaakereista, niin olikohan laakerienhakumatka niin pitkä Uralille, että kannatti jättää muutama vaihde välistä pois että edes joku meni päälle?

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
  Mulle on noista valluista jääny piikkilangankiristäjä ja 565 .2 , ne riittää mulle en enää tue kotimaista kommunistia enempää..
Höh vaikka olet itse kommunisti ? :o
 
  Mistä plet sellasen käsityksen saanut..

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
  Mulle on noista valluista jääny piikkilangankiristäjä ja 565 .2 , ne riittää mulle en enää tue kotimaista kommunistia enempää..
Höh vaikka olet itse kommunisti ? :o
 
  Mistä plet sellasen käsityksen saanut..
70 luvulla moni maajussi antoi tuollaisen lausunnon mikä tuossa yllä ,eli kommunistiseen aatteeseen viittaava asenne syö aina toista sillä rakennat yhteistä hyvää. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
  Mulle on noista valluista jääny piikkilangankiristäjä ja 565 .2 , ne riittää mulle en enää tue kotimaista kommunistia enempää..
Höh vaikka olet itse kommunisti ? :o
 
  Mistä plet sellasen käsityksen saanut..
70 luvulla moni maajussi antoi tuollaisen lausunnon mikä tuossa yllä ,eli kommunistiseen aatteeseen viittaava asenne syö aina toista sillä rakennat yhteistä hyvää. ;D

Onnex sää et vi ttuile kellekkään. :)
It ain't over till the fat lady sings

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

 
  Mistä plet sellasen käsityksen saanut..
[/quote]70 luvulla moni maajussi antoi tuollaisen lausunnon mikä tuossa yllä ,eli kommunistiseen aatteeseen viittaava asenne syö aina toista sillä rakennat yhteistä hyvää. ;D
[/quote]

  Minä kuulin tuon Hankkijan myyntimiehen suusta aikoinaan, silloin kun Hankkija myi vain verkkua .. Tiedä sitten miten vallua mainostivat kun saivat sen edustuksen..
  Minä olen sellasessa jamassa etten ole velka kellekkään..

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7117
  • karkki vai keppana?
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

 
  Mistä plet sellasen käsityksen saanut..
70 luvulla moni maajussi antoi tuollaisen lausunnon mikä tuossa yllä ,eli kommunistiseen aatteeseen viittaava asenne syö aina toista sillä rakennat yhteistä hyvää. ;D
[/quote]

  Minä kuulin tuon Hankkijan myyntimiehen suusta aikoinaan, silloin kun Hankkija myi vain verkkua .. Tiedä sitten miten vallua mainostivat kun saivat sen edustuksen..
  Minä olen sellasessa jamassa etten ole velka kellekkään..
[/quote]

Vaikka wikistä ;)

Iskra (ven. Искра, suom. Kipinä) oli venäläisten sosialististen siirtolaisten poliittinen sanomalehti, joka perustettiin Venäjän sosiaalidemokraattisen työväenpuolueen viralliseksi äänenkannattajaksi. Lehden ensimmäinen numero julkaistiin Leipzigissa 1900. Sitä painettiin myös Münchenissä, Lontoossa ja Genevessä. Alun perin Iskran johdossa oli Lenin. Hän lähti toimituskunnasta vuonna 1903 VST:n hajoamisen jälkeen, ja menševikit ottivat sanomalehden haltuunsa. Tämän jälkeen Iskraa julkaistiin Georgi Plehanovin komennossa vuoteen 1905 saakka. Keskimääräinen levikki oli noin 8 000.

Iskran tunnuslause oli ”Из искры возгорится пламя” (”Kipinästä syttyy leimuava tuli”) – ote vastineesta, jonka Aleksandr Odojevski kirjoitti Aleksandr Puškinin Siperiaan vangituille tsaarinvastaisille dekabristeille osoittamaan runoon.
pessimisti ei pety!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
  Tiedän, mutta ei se ole välttämättä merkki että olis kommunisti, vaikka melko hyvin olen perillä niidenkin juonimissta aikoinaan..
  4 sukupolvea taaksepäin isoisoisä oli tsaarin henkivartiokaartissa palveluksessa..

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12254
  • Virolaista kiitos!
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
Surullinen homma, kun porvarillinen mies leimataan kommunistiksi, kun arvostelee suomalaista traktoria  ;D
Noita Sassin juttuja kun lueskelee, niin johtopäätös on sellainen, että kenenkään ei tulisi missään nimessä ostaa mitään kotimaista tuotetta. ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
Surullinen homma, kun porvarillinen mies leimataan kommunistiksi, kun arvostelee suomalaista traktoria  ;D
Noita Sassin juttuja kun lueskelee, niin johtopäätös on sellainen, että kenenkään ei tulisi missään nimessä ostaa mitään kotimaista tuotetta. ;D

Vähän kun se yks hessu kirveinensä. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
   Minun puolestani jokainen saa ostaa ja ajaa millä vehkeellä parhaaksi katsoo, minä olen oman merkkini löytänyt enkä näe mitään syytä sitä vaihtaakaan..

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12254
  • Virolaista kiitos!
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
Surullinen homma, kun porvarillinen mies leimataan kommunistiksi, kun arvostelee suomalaista traktoria  ;D
Noita Sassin juttuja kun lueskelee, niin johtopäätös on sellainen, että kenenkään ei tulisi missään nimessä ostaa mitään kotimaista tuotetta. ;D

Vähän kun se yks hessu kirveinensä. ;D
Mää odottelen milloin Jenkeissä joku keksii nostaa kanteen jostain kopioinnista/osoittautuu, että tuote on vaarallinen. Sitten ollaan helisemässä... ;D