Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe no nyt myrkyn lykkäs...  (Luettu 44037 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
asia...eiku aisahan on niin,että minkä merkin aikana sinut on naipastu muaalimmaan ,ni sitä merkkiä sinä kannatat tääs ees päin(aisaa.. ::))?!! :-*

mullekki aika vahva usko nulikasta lähtien tullu valumöttiin, MUTTA ohan nämä uuvet valpurit kestävyyeltään ihan paskoja... >:( >:(
On meillä ollu Allista,Nuffia,Fordia ,Ferkua ja Valtraa. Nykyajan traktorit on jo liian teknisiä laitoksia ei tartte paljon pitit sivuun kun alkaa työ katkomaan.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

[/quote]veetihän on ajanu nyykkärillään  toistakymmentätuhatta tuntia pelkillä polttimoiden vaihdoilla 8) 8) 8) 8)
[/quote]

  Vahtoikohan sitten aina ajoissa, täällä yks vähän kohelo traktoristim kun jäi ratsiassa kiinni ilman valoja, väitti että kyllä ne kotoa lähdettäessä paloivat, poliisi aukaisi umpion ja sanoi "eihän täällä ole polttimoakaan" kaveri vaan siihen että tarkkaampa onkin sitten palanut..
 Muuten, minkähän verran vanhan ventin keppilootan korjaus maksaa nyt kun on valtralla, Meforin aikana maksoi koko lootan korjaussarja vähän yli 2 tonnia ja samanverran työt, kaikki sisuskalut uudet, ei paha hinta minusta..309 kyseessä, yli 20 tuhatta ajettu..

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

veetihän on ajanu nyykkärillään  toistakymmentätuhatta tuntia pelkillä polttimoiden vaihdoilla 8) 8) 8) 8)
[/quote]

  Vahtoikohan sitten aina ajoissa, täällä yks vähän kohelo traktoristim kun jäi ratsiassa kiinni ilman valoja, väitti että kyllä ne kotoa lähdettäessä paloivat, poliisi aukaisi umpion ja sanoi "eihän täällä ole polttimoakaan" kaveri vaan siihen että tarkkaampa onkin sitten palanut..
 Muuten, minkähän verran vanhan ventin keppilootan korjaus maksaa nyt kun on valtralla, Meforin aikana maksoi koko lootan korjaussarja vähän yli 2 tonnia ja samanverran työt, kaikki sisuskalut uudet, ei paha hinta minusta..309 kyseessä, yli 20 tuhatta ajettu..
[/quote]Nyt tuli paha provo iskralta: fentit lootat ei koskaan mene rikki se on SALETTI.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

veetihän on ajanu nyykkärillään  toistakymmentätuhatta tuntia pelkillä polttimoiden vaihdoilla 8) 8) 8) 8)

  Vahtoikohan sitten aina ajoissa, täällä yks vähän kohelo traktoristim kun jäi ratsiassa kiinni ilman valoja, väitti että kyllä ne kotoa lähdettäessä paloivat, poliisi aukaisi umpion ja sanoi "eihän täällä ole polttimoakaan" kaveri vaan siihen että tarkkaampa onkin sitten palanut..
 Muuten, minkähän verran vanhan ventin keppilootan korjaus maksaa nyt kun on valtralla, Meforin aikana maksoi koko lootan korjaussarja vähän yli 2 tonnia ja samanverran työt, kaikki sisuskalut uudet, ei paha hinta minusta..309 kyseessä, yli 20 tuhatta ajettu..
[/quote]Nyt tuli paha provo iskralta: fentit lootat ei koskaan mene rikki se on SALETTI.
[/quote]

  Ei o provo vaan omakohtaista kokemusta.. on mulla toiseenkin ventin lootaan vaihdettu laakereita.. syy hydeöljyn pääsy lootaan kunnostomännän tiiviste laskenut liruöljyä sinne.. Tää kolmas, Vario .ei ole vielä antanut oireita, mutta sillä ei ole vielä ensimmäinen kymppitonnikaan täys..
  Vaikka Valmet 35- kerholaisenakin olen ollut jo kauan, ei taida olla enää sitä koko klubiakaan niin kyllä valluilla tuli taivaspaikka tienattua, poilivat 2 kertaa vuodessa, syys -sekä kevätpoikivia sattuivat olemaan..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66112
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
itelä aikoinaan se 604 oli kunnostettu laatikko kun ostin ja 11 kuuta myöhemmin oli taas ryssälaakeri sökönä kun pois vein...    690 verkun tilalle ja sillä sitten ajelinkin aika pitkään kunnes etukuoramin same tuli tilalle...       tuo valtu oli vaan hupivehe...    vaihteet tosi sattuvat töihin... olikos se 25 kilsaa ero 3- ja 4 välissä?

Naturalis

  • Vieras
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
itelä aikoinaan se 604 oli kunnostettu laatikko kun ostin ja 11 kuuta myöhemmin oli taas ryssälaakeri sökönä kun pois vein...    690 verkun tilalle ja sillä sitten ajelinkin aika pitkään kunnes etukuoramin same tuli tilalle...       tuo valtu oli vaan hupivehe...    vaihteet tosi sattuvat töihin... olikos se 25 kilsaa ero 3- ja 4 välissä?
eikös ne ollu viä sillai hullusti ristissä eli nelonen hitaalla puolella? ???

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

eikös ne ollu viä sillai hullusti ristissä eli nelonen hitaalla puolella? ???
[/quote]

  Niinhän ne oli, mut sitä en pitänyt kovin pahana puutteena, se porrastus yläpäässä oli kyllä perseestä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7117
  • karkki vai keppana?
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

eikös ne ollu viä sillai hullusti ristissä eli nelonen hitaalla puolella? ???

  Niinhän ne oli, mut sitä en pitänyt kovin pahana puutteena, se porrastus yläpäässä oli kyllä perseestä.
[/quote]
5 ja 6 väli on piitkä, SAS kohta varmaan kertoo miksi ::)
pessimisti ei pety!

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

eikös ne ollu viä sillai hullusti ristissä eli nelonen hitaalla puolella? ???

  Niinhän ne oli, mut sitä en pitänyt kovin pahana puutteena, se porrastus yläpäässä oli kyllä perseestä.
5 ja 6 väli on piitkä, SAS kohta varmaan kertoo miksi ::)
[/quote]
Mitä itte huomannut niin se on ominaisuus vähä vaihteisissa valluissa että vikan ja toisiks vikan välys on pitkä.
Koitetaan saada alimmat vaihteet mahd. suppuun peltotöitä silmälläpitäen ja suurin loikka tulee sitten yläpäässä.
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7117
  • karkki vai keppana?
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

eikös ne ollu viä sillai hullusti ristissä eli nelonen hitaalla puolella? ???

  Niinhän ne oli, mut sitä en pitänyt kovin pahana puutteena, se porrastus yläpäässä oli kyllä perseestä.
5 ja 6 väli on piitkä, SAS kohta varmaan kertoo miksi ::)
Mitä itte huomannut niin se on ominaisuus vähä vaihteisissa valluissa että vikan ja toisiks vikan välys on pitkä.
Koitetaan saada alimmat vaihteet mahd. suppuun peltotöitä silmälläpitäen ja suurin loikka tulee sitten yläpäässä.
[/quote]
Juu, kyllä mä sen tiedän 8)
pessimisti ei pety!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

eikös ne ollu viä sillai hullusti ristissä eli nelonen hitaalla puolella? ???

  Niinhän ne oli, mut sitä en pitänyt kovin pahana puutteena, se porrastus yläpäässä oli kyllä perseestä.
5 ja 6 väli on piitkä, SAS kohta varmaan kertoo miksi ::)
Mitä itte huomannut niin se on ominaisuus vähä vaihteisissa valluissa että vikan ja toisiks vikan välys on pitkä.
Koitetaan saada alimmat vaihteet mahd. suppuun peltotöitä silmälläpitäen ja suurin loikka tulee sitten yläpäässä.
Juu, kyllä mä sen tiedän 8)
[/quote]Vitonen kuitenkin vielä lyhyt. Kutonen se piiitkä.

Tuollainenkin gradu muuten... https://helda.helsinki.fi/handle/1975/9030
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

eikös ne ollu viä sillai hullusti ristissä eli nelonen hitaalla puolella? ???

  Niinhän ne oli, mut sitä en pitänyt kovin pahana puutteena, se porrastus yläpäässä oli kyllä perseestä.
5 ja 6 väli on piitkä, SAS kohta varmaan kertoo miksi ::)
Mitä itte huomannut niin se on ominaisuus vähä vaihteisissa valluissa että vikan ja toisiks vikan välys on pitkä.
Koitetaan saada alimmat vaihteet mahd. suppuun peltotöitä silmälläpitäen ja suurin loikka tulee sitten yläpäässä.
Juu, kyllä mä sen tiedän 8)
Vitonen kuitenkin vielä lyhyt. Kutonen se piiitkä.

Tuollainenkin gradu muuten... https://helda.helsinki.fi/handle/1975/9030

[/quote]
En vielä päässyt tiivistelmää pidemmälle, kun sattui virhe silmään suomenkielisessä osiossa, jossa hiukan väärin oli kirjoitettu, että mekaanisen osan hyötysuhde olisi sata. Varmaankin piti olla, kuten englannin kielisessä tiivistelmässä, että mekaanisen voimansiirron osuus on sata. Muutoin olisi keksitty ikiliikkuja. Eipä ole proffakaan ollut tarkkana.  ;)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
  Noissa graduissa on yleensä useampia sivuja lähdeviittauksiin kuin siinä itse koosteessa mistä se gradu tai väitöskirja koostuu--

wtf

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 221
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...

  Niinhän ne oli, mut sitä en pitänyt kovin pahana puutteena, se porrastus yläpäässä oli kyllä perseestä.

5 ja 6 väli on piitkä, SAS kohta varmaan kertoo miksi ::)
Mitä itte huomannut niin se on ominaisuus vähä vaihteisissa valluissa että vikan ja toisiks vikan välys on pitkä.
Koitetaan saada alimmat vaihteet mahd. suppuun peltotöitä silmälläpitäen ja suurin loikka tulee sitten yläpäässä.
Juu, kyllä mä sen tiedän 8)
Vitonen kuitenkin vielä lyhyt. Kutonen se piiitkä.

Tuollainenkin gradu muuten... https://helda.helsinki.fi/handle/1975/9030

En vielä päässyt tiivistelmää pidemmälle, kun sattui virhe silmään suomenkielisessä osiossa, jossa hiukan väärin oli kirjoitettu, että mekaanisen osan hyötysuhde olisi sata. Varmaankin piti olla, kuten englannin kielisessä tiivistelmässä, että mekaanisen voimansiirron osuus on sata. Muutoin olisi keksitty ikiliikkuja. Eipä ole proffakaan ollut tarkkana.  ;)

Ei ole, ei. Tiivistelmän ensimmäinen lause on jo kieliopillisesti pielessä.

Tai ellei nyt suoranaisesti pielessä, niin muotoilu olisi voinut olla parempi.

Viimeksi muokattu: 27.03.16 - klo:18:18 kirjoittanut wtf

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: no nyt myrkyn lykkäs...
Olihan mullakin tuo 604 se vaihteiden porrastus ei haitannut kun oli turpo se jakso vääntää.
Mitä menette ostamaan turpotonta konetta ei niistä saa kuin pitämistä.
Se oli kakkos koneena.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !