veetihän on ajanu nyykkärillään toistakymmentätuhatta tuntia pelkillä polttimoiden vaihdoilla
Vahtoikohan sitten aina ajoissa, täällä yks vähän kohelo traktoristim kun jäi ratsiassa kiinni ilman valoja, väitti että kyllä ne kotoa lähdettäessä paloivat, poliisi aukaisi umpion ja sanoi "eihän täällä ole polttimoakaan" kaveri vaan siihen että tarkkaampa onkin sitten palanut..
Muuten, minkähän verran vanhan ventin keppilootan korjaus maksaa nyt kun on valtralla, Meforin aikana maksoi koko lootan korjaussarja vähän yli 2 tonnia ja samanverran työt, kaikki sisuskalut uudet, ei paha hinta minusta..309 kyseessä, yli 20 tuhatta ajettu..
[/quote]Nyt tuli paha provo iskralta: fentit lootat ei koskaan mene rikki se on SALETTI.
[/quote]
Ei o provo vaan omakohtaista kokemusta.. on mulla toiseenkin ventin lootaan vaihdettu laakereita.. syy hydeöljyn pääsy lootaan kunnostomännän tiiviste laskenut liruöljyä sinne.. Tää kolmas, Vario .ei ole vielä antanut oireita, mutta sillä ei ole vielä ensimmäinen kymppitonnikaan täys..
Vaikka Valmet 35- kerholaisenakin olen ollut jo kauan, ei taida olla enää sitä koko klubiakaan niin kyllä valluilla tuli taivaspaikka tienattua, poilivat 2 kertaa vuodessa, syys -sekä kevätpoikivia sattuivat olemaan..