Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minun Maatilani  (Luettu 49465 kertaa)

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Vs: Minun Maatilani
Nostetaanpas ylös.Olisin ilmoittanut epämuodostuneenvasikan,muumion,mutta ei onnistunut ainakaan tällä köyhän miehen versiolla.

Syntymä-->Vasikka-->Merkittä kuollut.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Minun Maatilani
Nostetaanpas ylös.Olisin ilmoittanut epämuodostuneenvasikan,muumion,mutta ei onnistunut ainakaan tällä köyhän miehen versiolla.

Syntymä-->Vasikka-->Merkittä kuollut.
Tämä onnistuu,mutta ei kysy  epämuodostuman syytä,tämäkin olisi karjanjalostusta ja näin vältettäisiin turhia poistoja omalta osaltaan.On tullut nähtyä kaksi muumiota ja yksi bulldoggi,doggi tiettävästi ainakin tulee sonninpuolelta.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Minun Maatilani
Nostetaanpas ylös.Olisin ilmoittanut epämuodostuneenvasikan,muumion,mutta ei onnistunut ainakaan tällä köyhän miehen versiolla.

Syntymä-->Vasikka-->Merkittä kuollut.
Tämä onnistuu,mutta ei kysy  epämuodostuman syytä,tämäkin olisi karjanjalostusta ja näin vältettäisiin turhia poistoja omalta osaltaan.On tullut nähtyä kaksi muumiota ja yksi bulldoggi,doggi tiettävästi ainakin tulee sonninpuolelta.

Se muumio kannattaa poistaa. Kun on metri maata päällä se möykky kannattaa unohtaa ja jatkaa eloa ihan normaalisti. Tai jos sä tiedät, että emästä johtuva syy, niin älä enää siemennä. Tuota tietoa ja paikkansa pitävyyttä voi sitten epäillä. Sonni varmaan on jo hommansa hoidellut ja jos noita "epämuodostunut" tietoja on tullut tietty määrä varmaan jossain vaiheessa säilötyt kudit tuhotaan. Eli tuskin vaikuttaa muihin poistoihin, eli kuopan kaivuun.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Minun Maatilani
eikös nuo jo nykyään tosi harvinaisia?   ite nähny vain yhen ja sekin paljon enneaikasena.    jo vuosia sitten.          taitaa nuo oikeat karjaimmeiset pitää nuista niin isoa meteliä et meitän pikkuharrastelijoiten ei tartte vaivautua.                        ainakin aykerhossa nuin sanoiva.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: Minun Maatilani
eikös nuo jo nykyään tosi harvinaisia?   ite nähny vain yhen ja sekin paljon enneaikasena.    jo vuosia sitten.          taitaa nuo oikeat karjaimmeiset pitää nuista niin isoa meteliä et meitän pikkuharrastelijoiten ei tartte vaivautua.                        ainakin aykerhossa nuin sanoiva.
En nyt oo taas ihan varma mitä tässä koitat sanoa, mutta onkos käynyt mielessä että joillain tiloilla vasikoita syntyy vuodessa sen mitä sulla koko uran varrella?

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Minun Maatilani
Siinä näyttää olevan vaihtoehtoja mm: yleisepämuodostuma, pää epämuodostuma, vartalo epämuodostuma jne
Mystinen kesälaatumies

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Minun Maatilani
juuu, syntyy. mut ainakii täällä semmari sanoi moista kun viimeeks oli tuosta puhe.  entiiä kuin muilla mut tuo faballa.

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Minun Maatilani
On kyllä lapsellinen versio tuo "Minun maatilani", linjassa naudanliha keskustelun kanssa.  >:(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Minun Maatilani
mutta lapsillehan nuo nykyään tehään.   käyttäjät on sitä 15-25 vuotiaat kännykansa.     myö vossiilit joututaan käyttään mitä osataan..

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Minun Maatilani
mutta lapsillehan nuo nykyään tehään.   käyttäjät on sitä 15-25 vuotiaat kännykansa.     myö vossiilit joututaan käyttään mitä osataan..

Huomaamatta tullut vossiiliksi, kesällä tulikin jo 40 täyteen.  ;D

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Minun Maatilani
mutta lapsillehan nuo nykyään tehään.   käyttäjät on sitä 15-25 vuotiaat kännykansa.     myö vossiilit joututaan käyttään mitä osataan..
Oksaki ottaa vain FabaMAPIN käyttöön,niin saa heittää siemennyskansiollakin lepikkota.Paitti että tekniikan ihmelapset ell tarvitsee paperin mihin harakanvarpaat vientästä.6-10vuotta...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Minun Maatilani
ja tuota sit ihmotellu, kun miettii kuin helposti nuo älykännyt simahtaa, niiin-   kuin sit hoitaa tuon ja kuin ne on tallessa?     iten luotan paperiin ja mustekynään, jopa lyijäri moneen auttaa.    on etes jotain kun joku kuiteski kiusallaankin kyslee vuonna kiveskeppi.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Minun Maatilani
ja tuota sit ihmotellu, kun miettii kuin helposti nuo älykännyt simahtaa, niiin-   kuin sit hoitaa tuon ja kuin ne on tallessa?     iten luotan paperiin ja mustekynään, jopa lyijäri moneen auttaa.    on etes jotain kun joku kuiteski kiusallaankin kyslee vuonna kiveskeppi.

Eikö nuo ole palvelimella, vai miten se pitäis sanoa ?

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Minun Maatilani
Vierivä kivi ei sammaloidu.  ;) 53, eikä ongelmia.
Mystinen kesälaatumies

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Minun Maatilani
Yllättäen ei taaskaan toimi, kirjautuminen onnistuu "odottakaa" ikkunan jälkeen ei tapahdu mitään, tyhjä ruutu.  Mikähän tuossa nyt mättää?  :-\ ???