Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minun Maatilani  (Luettu 49460 kertaa)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8339
Minun Maatilani
Jokos olette pyöritelleet maatilaanne? Vähän tuossa pyöritellyt ihan mielenkiintoisen näköisiä käppyröitä pyörii. Kännykällä käyttäessä vähän paljon linkkejä, jotka tuppaavat aukeamaan kun näyttöä vierittää.
Mystinen kesälaatumies

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Minun Maatilani
ja kyse on ???????

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12038

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Minun Maatilani
Toi antaa nyt sit sen mahdollisuuden ilmoittaa ne elukoiden rekisterimuutokset millä tahansa palikalla jolla pääsee nettiin...

Esim. mun vikaskannerilla pääsee tilaan korvamerkkejä  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Minun Maatilani
Tosta tais tulla joku mainoskirje taannoin ja hinnat oli tyyliin kolminkertaistunu lakisääteisestä monopolipalvelusta  >:(

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Minun Maatilani
Tosta tais tulla joku mainoskirje taannoin ja hinnat oli tyyliin kolminkertaistunu lakisääteisestä monopolipalvelusta  >:(
Ei se ilmoituspalikka oo kai kalliimpi
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Minun Maatilani
Tosta tais tulla joku mainoskirje taannoin ja hinnat oli tyyliin kolminkertaistunu lakisääteisestä monopolipalvelusta  >:(
Ei se ilmoituspalikka oo kai kalliimpi
Mäkin vähän liioittelin ei se ole kuin 2,3 kertaistunut, hinta meinaan.
2014 laskusta kattoin hinnan 36,96 + alv ja uusi hinta peruspalikasta 85+alv, mutta siinä taisi olla tälle vuodelle joku alennus ja ensivuonna sitten pompsahtaa lisää.
Törkeää rahastusta lakisääteisestä hommasta. Mavin tarttis tuottaa toi palvelu kun kerran siitä sanktiotkin jakaa  >:(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Minun Maatilani
onko toi joku korvaava vai muuten kilpaileva?  onko entinen vielä käytössä?  en ole ilmottannu mitään hetkeen ja tuo sitten ei tietysti taasen lataudu tahi jotain muuta paskaa...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Minun Maatilani
onko toi joku korvaava vai muuten kilpaileva?  onko entinen vielä käytössä?  en ole ilmottannu mitään hetkeen ja tuo sitten ei tietysti taasen lataudu tahi jotain muuta paskaa...
Vanha toimii tän vuoden ja sitten on vaan tämä uusi.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Minun Maatilani
onko toi joku korvaava vai muuten kilpaileva?  onko entinen vielä käytössä?  en ole ilmottannu mitään hetkeen ja tuo sitten ei tietysti taasen lataudu tahi jotain muuta paskaa...
Vanha toimii tän vuoden ja sitten on vaan tämä uusi.
Ollaan me maajussit tyhmiä ja saamattomia kun ei tehdä niin kuin prorahastus, ilmotettas vain, että vanhalla hintaa (2,3 euroa/kilo lehmää) sai viime vuonna ja nytkin saa melkein samalla eli kolmella eurolla, mutta ensivuonna on sitten vaan tämä uusi eli nykýinen tuote uudella hinnalla 5,3 euroa kilo  :)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Minun Maatilani
onko toi joku korvaava vai muuten kilpaileva?  onko entinen vielä käytössä?  en ole ilmottannu mitään hetkeen ja tuo sitten ei tietysti taasen lataudu tahi jotain muuta paskaa...
Vanha toimii tän vuoden ja sitten on vaan tämä uusi.
Ollaan me maajussit tyhmiä ja saamattomia kun ei tehdä niin kuin prorahastus, ilmotettas vain, että vanhalla hintaa (2,3 euroa/kilo lehmää) sai viime vuonna ja nytkin saa melkein samalla eli kolmella eurolla, mutta ensivuonna on sitten vaan tämä uusi eli nykýinen tuote uudella hinnalla 5,3 euroa kilo  :)
Täs on ollut tietääkseni vapaa kilpailu 20 vuotta, joten siitä vaan pykäämään softaa ja myymään. Nykyään tossa maksaa vissiin se, että tuon pitää toimia monissa systeemeissä, koska se on ollut asiakkaiden päävaatimus. Eli siitä nyt sitten maksaa mitä on tilannut  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Minun Maatilani
... mitään en ole tilannu, entinen pelitti ihan riittävästi.                     joku dikihippi vaan vaatii että vessankahvalla on ilmoitsu saatava tehä...

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2855
Vs: Minun Maatilani
... mitään en ole tilannu, entinen pelitti ihan riittävästi.                     joku dikihippi vaan vaatii että vessankahvalla on ilmoitsu saatava tehä...

Ai herra "avaan sähköpostin vain Jouluna ja Juhannuksena" on kuitenkin tehnyt eläinilmoituksia jo sähköisesti? ;)

Ihan asialliseltahan tuo näyttää ja eläinkohtaisesti saa kivasti tietoa näkyviin. Ja karjakohtaiset käppyrätkin varmasti auttavat niitä joilla koelypsyt yms. ovat ajan tasalla mutta robottisofta tms. tuotannonhallintasofta ei tee kaikesta hyviä kuvaajia/listoja.  Hiukan tuo älyluurikäytettävyys ja tietojen lähettäminen vaikuttaa tarpeettoman monimutkaiselta. Varsinkin mitä tulee poistoihin. Ryhmäpoisto pitäisi ilman muuta löytyä erillisenä toimintona jossa voi ruksittaa listasta kerralla kaikki lähtevät elukat.

Toisaalta jo moneen kertaan korjattu Ammukin jumittelee aina tietojen lähettämisen jälkeen useamman minuutin ja välillä häiritsee muunkin koneen toimintaa. Niin että mahtaako älyluuri tyystin tuhoutua jos tuonne sillä yrittää jotain ilmoittaa?  ???

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Minun Maatilani
... mitään en ole tilannu, entinen pelitti ihan riittävästi.                     joku dikihippi vaan vaatii että vessankahvalla on ilmoitsu saatava tehä...
Juu en mäkään ole tilannu  >:(
Miksei tässä voisi toimia ihan samoin kuin peltopuolella, mavi vaatii ilmoittamaan ja hoitaa järjestelmät sitä varten.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Minun Maatilani
... mitään en ole tilannu, entinen pelitti ihan riittävästi.                     joku dikihippi vaan vaatii että vessankahvalla on ilmoitsu saatava tehä...
Juu en mäkään ole tilannu  >:(
Miksei tässä voisi toimia ihan samoin kuin peltopuolella, mavi vaatii ilmoittamaan ja hoitaa järjestelmät sitä varten.

Eiköhän tuon ilmoitus palikan ois saanut tehtyä vipu palveluunkin. Siinä kun kaikki tieto on kohta yhdessä paikkaa wisusta ja wakasta lähtien eläinrekisterit ja tuotosseuranta mukaan luettuna, niin ei ole kohta kaukaa haettu että viranomaiset rupeaa sieltä kyttäämään mitä tehdään ja mitä ei.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!