Juurikaan en yleensä kehitystä vastustele.Mutta munmielestä tuo 52 mitä nuo munki koneet kulkee,on traktorille riittävä vauhti.Jos ei sillä kerkee,niin sitte pitää viedä enemmän kerralla
Just näin. Melkoisen riskialttiita koneita tulee, kun kuskit ei välttämättä niitä penaalin terävimpiä kyniä... Neljstäkympistä kun nopeus nousee kuuteen kymppiin, pysähtymismatka reaktioaikoineen nousee AUTOLLA, KUIVALLA TIELLÄ 20 metristä yli 36 metriin. Alkaa olla kuudenmpin vauhilla, traktorilla ja soratiellä luokkaa 100 metriä. Neljällä kympillä riittäs se reilu 50 metriä.
Se hyväpuolihan tässä on, että kuorman kanssa vaatii voimaa että saa sen kuuskymppiä tauluun, vähän rajoittaa kohellusta. Toisaalta, voi vain innostaa ajamaan äärirajoilla joitakin kouhoja kun ei halua saavutettua nopeutta turhilla jarrutuksilla hidastaa.
Seuraava kone todennäköisesti kuudenkympin perällä, mikäli mahdollista valita. Harva perävälitys mukava viidenkympin vauhdissakin, neljäkymppiä jollottelee jo mukavan matalilla kierroksilla.