Aivan oikea suunta!
Nytkin löytyy aina joku nuukaperse pennin venyttäjä vastustamaan metsäteiden kunnostuksia. Mitään ei saa tehdä joka vain sattuisi jotain maksamaan MULLE MULLE MULLE. Pitäisi kuulemma saada metsäfirmat korjaamaan ja ylläpitämään yksityisten kiinteistön omistajien metsäautotiet.
VOI tätä agraarisosialismin määrää mikä ristuksen isäntien päänupeissa asuu!
Nyt pääsee se "tienaamaan" joka on infran kuntoon laittanut ja nuukakaulaa kepupersua viedään kuin euron ämpäriä Tokmannin avajaisissa.
Metsäteollisuus tarvitsee sun kaltaisia hyödyllisiä idiootteja.
Metsäpalstalla käydään motolla ja puunkuljetusautolla 100 vuoden aikana korkeintaan 3 kertaa, ja jottei kermaperse-kesselimahaisilla motokuskeilla ja puuautokuskeilla tulis äitiä ikävä ja työolosuhteet olis kuin pumpulia, eikä perse menis ruvelle eikä aluspaita hikeentyisi, niin nämä hyödylliset idiootit maksavat itsensä kipeiksi, jotta saadaan mahdollisimman hienot metsätiet. Ja jos tyytyisivätkin maksamaan pelkästään omasta pussista, niin ei siinä mitään, jokainen saa käyttää OMAT rahansa miten lystäävät, OMILLA rahoillanne voitte mun puolesta kustantaa vaikka asfalttitien sinne perämettän perimmäiseen nurkkaan asti.
MUTTA älkää perkele tulko muiden kukkarolle, älkää alkako maksattamaan muilla sitä, että haluatte sen hienon tien sinne metsäänne.
Itselle riittää, että ne puut JOTENKIN saadaan sieltä palstan reunalta pois, ei oo järkeä rakentaa hienoa tietä sitä varten että sadan vuoden aikana puuauto käy hakemassa kuormia 2-3 myyntikerralla. Minä en ala makselemaan siitä, jotta motokuskeilla ja puukuskeilla olis mahdollisimman mukavat työolosuhteet.