Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tulostin  (Luettu 13337 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Tulostin
Tulostin poksahti, ja tänään täytyy tilata uusi että sen saa alkuviikkoon. Vaatimukset on värilaser, wifi ja scanneri. Suosituksia tai totaalisia dropoutteja?
Nothing is Something Worth Doing

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Tulostin
Mulla on nyt vähän toistavuotta ollu tuo Samsungin c-460w ja oon siihen ollu kohtuu tyytyväinen, parempaa jälkeä se väreissä tekee, kun edellinen hp:n vastaava, siinä tahtoi värit lähteä kiertämään jotenkin rummun mukana ja alku tulosteesta oli moitteetonta, mutta loppuosassa oli laikkuista kuvaa, kun pelkkä paperi pilkotti ympäri kuvaa. Kolmansia muste säiliöitä siihen on nyt vaihdeltu, että käyttöäkin on ollut.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Tulostin
Mulla on nyt about kymmenen vuotta vanha samsung värilaser, joka on toiminut hyvin kun on välillä potkinut ja vaihtanut mustekasetteja. Mutta nyt loppui ihan täysin paperin sisäänotto, eimene läpi edes tunkemalla. Wifi olis kiva, niin saa sijoittaa minne huvittaa ja tulostaa mistä huvittaa.
Nothing is Something Worth Doing

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Tulostin
Mulla on nyt about kymmenen vuotta vanha samsung värilaser, joka on toiminut hyvin kun on välillä potkinut ja vaihtanut mustekasetteja. Mutta nyt loppui ihan täysin paperin sisäänotto, eimene läpi edes tunkemalla. Wifi olis kiva, niin saa sijoittaa minne huvittaa ja tulostaa mistä huvittaa.
Paperinsyöttörullat oot kuitenki puhistanu?
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Tulostin
Wifi tuosta löytyy, voi tosiaan tulostaa vaikka puhelimella napatun kuvan suoraan, jos haluaa..

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Tulostin
Mulla on nyt about kymmenen vuotta vanha samsung värilaser, joka on toiminut hyvin kun on välillä potkinut ja vaihtanut mustekasetteja. Mutta nyt loppui ihan täysin paperin sisäänotto, eimene läpi edes tunkemalla. Wifi olis kiva, niin saa sijoittaa minne huvittaa ja tulostaa mistä huvittaa.
Paperinsyöttörullat oot kuitenki puhistanu?
Juu, kaikki röörit auki, mutta sisään ei mene. Vähän kuin sammakan perjantai...
Nothing is Something Worth Doing

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Tulostin
HP:n halvemmista malleista suosittelen pysymään erossa. Mulla M175nw, ja on aivan järkyttävän hidas. Sivun välillä ehtii kahvilla käymään, jos ei paljoa valehtele. ::)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Tulostin
Jos tulostin takkuaa paperin sisäänvedossa, niin rullien putsaus puhdistetulla bensalla tai tinnerillä auttaa. Ja tuohon uuden tulostimen merkkiin, niin Brother on myös hyvä vaihtoehto ja malleja useita maksukyvyn mukaan.

Rampe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 514
Vs: Tulostin
Mulla on nyt vähän toistavuotta ollu tuo Samsungin c-460w ja oon siihen ollu kohtuu tyytyväinen, parempaa jälkeä se väreissä tekee, kun edellinen hp:n vastaava, siinä tahtoi värit lähteä kiertämään jotenkin rummun mukana ja alku tulosteesta oli moitteetonta, mutta loppuosassa oli laikkuista kuvaa, kun pelkkä paperi pilkotti ympäri kuvaa. Kolmansia muste säiliöitä siihen on nyt vaihdeltu, että käyttöäkin on ollut.

Tuollainen on kans ollut muutaman vuoden. Tähänasti ollut ainakin erittäin luotettava. Ei mitään häiriötä. Suosittelen  :)
Wifipuoli ei oo käytössä, mutta kai sekin pitäis pelittää.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tulostin
Mulla on nyt about kymmenen vuotta vanha samsung värilaser, joka on toiminut hyvin kun on välillä potkinut ja vaihtanut mustekasetteja. Mutta nyt loppui ihan täysin paperin sisäänotto, eimene läpi edes tunkemalla. Wifi olis kiva, niin saa sijoittaa minne huvittaa ja tulostaa mistä huvittaa.

Mää tulostan illalla käsien kautta coc-chatissa, pikkupikku pikineissä pikkupikku joulun kunniaksi... ;D


Canon tai HP....

Viimeksi muokattu: 04.12.15 - klo:13:13 kirjoittanut webmaster2L

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: Tulostin
Tulostin poksahti, ja tänään täytyy tilata uusi että sen saa alkuviikkoon. Vaatimukset on värilaser, wifi ja scanneri. Suosituksia tai totaalisia dropoutteja?

Brother.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Tulostin
Joku ihan muu merkki kuin HP.

Ainut hyvä tuossa nykysessä monitoimimustesuhikoijassa on että toimii gorillaInkin musteella. Vaikka siitä nalkuttaakin.

Wifikin tuossa on, mut en semmosta mihinkään käytä.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Tulostin
Mulla on nyt about kymmenen vuotta vanha samsung värilaser, joka on toiminut hyvin kun on välillä potkinut ja vaihtanut mustekasetteja. Mutta nyt loppui ihan täysin paperin sisäänotto, eimene läpi edes tunkemalla. Wifi olis kiva, niin saa sijoittaa minne huvittaa ja tulostaa mistä huvittaa.


Mää tulostan illalla käsien kautta coc-chatissa, pikkupikku pikineissä pikkupikku joulun kunniaksi... ;D


Canon tai HP....

Pitäsköhän pitkästä aikaa käydä iso rommipullo pitkäripasesta ja kirjata kuitteja kirjanpitoohjelmaan illalla.....  8)

Viimeksi muokattu: 04.12.15 - klo:13:13 kirjoittanut webmaster2L

Eastwood

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 628
  • Go ahead, make my day.
Vs: Tulostin
Vielä kun olis automaattinen kaksipuolinen tulostus...

Käytössä XP aikakaudelta Canonin Pixma MP500, jossa tuo ominaisuus on. Sille pitäis kuitenkin vähitellen löytää seuraaja.
So What?!

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Tulostin
Tuossa on noita Brothereita ja kaksipuolitulostus näyttää olevan   http://www.brother.fi/printers/all-colour-lasers/colour-laser-all-in-one