Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kauppa käy  (Luettu 31637 kertaa)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Kauppa käy
Vaihtokonelistoille putkahtelee koko ajan uudehkoja vähän ajettuja traktoreita? Misä se kriisi oli?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471
Vs: Kauppa käy
Rahoittaja pistää myyntiin kun lyhennystä ei tule.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kauppa käy
Kai ne patoutuneet investointipaineet vaan purkautuvat ? Se on vähä niinkuin luonnossa että kun on päästävä paineita purkamaan, niin siinei järkiseikat paina  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kauppa käy
Unohtunut maksaa osamaksuja?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: Kauppa käy
ja todella paljon näkyy joissain olevankin tunteja... muutamia satoja!   eikö olekaan ollu se paras?

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Kauppa käy
Kyllä siellä joukossa on varmaan niitäkin joihin on petytty pahasti. Meinaan vähän vanhemman koneen ennen omistaneella, ei ole käsitystä siitä että näillä uusilla sähköpaskoilla ei voikkaan tehdätöitä. Vaan niitäpitää vähäväliä kuskata huollosssa monasti vielä ihan lavetilla vieden.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12220
  • Virolaista kiitos!
Vs: Kauppa käy
Kyllä mää olen ihan tyytyväinen 143:een. Kohta puolitoista vuotta, kun on viimeksi tullut vikakoodi näyttöön. Toukoaikana tosin meni vesipumpun laakeri, sen kyllä tajusi ilman vikakoodejakin ::) Äsken soiteltiin yhden Teenelosen omistajan kanssa. Oli niin viimeisen päälle tyytyväinen koneeseen. Jopa versu pelaa selvästi paremmin kuin aikaisempi versio.

Valmetilla näyttää kauppa käyvän tosi hyvin. Jopa mezzo-sarjan koneita on tullut ihmeesti riviin. Itse en tuollaista vaihtaisi koskaan pois. Mun mielestäni yksinkertaisesti paras. Tarpeeksi yksinkertainen käyttää ja huoltaa. Tällainen perustavisvilja tila ei tarvitse mitään ihmeempää. On tosin myönnettävä, että 143 on etukuormaajakäytössä todella hyvä. Erittäin vakaa ja kuormaimen hallinta sähkötikulla on erittäin tarkka. Ei pärjää kuormaajamezzot tälle, ei.

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: Kauppa käy
Kyllä mää olen ihan tyytyväinen 143:een. Kohta puolitoista vuotta, kun on viimeksi tullut vikakoodi näyttöön. Toukoaikana tosin meni vesipumpun laakeri, sen kyllä tajusi ilman vikakoodejakin ::) Äsken soiteltiin yhden Teenelosen omistajan kanssa. Oli niin viimeisen päälle tyytyväinen koneeseen. Jopa versu pelaa selvästi paremmin kuin aikaisempi versio.

Valmetilla näyttää kauppa käyvän tosi hyvin. Jopa mezzo-sarjan koneita on tullut ihmeesti riviin. Itse en tuollaista vaihtaisi koskaan pois. Mun mielestäni yksinkertaisesti paras. Tarpeeksi yksinkertainen käyttää ja huoltaa. Tällainen perustavisvilja tila ei tarvitse mitään ihmeempää. On tosin myönnettävä, että 143 on etukuormaajakäytössä todella hyvä. Erittäin vakaa ja kuormaimen hallinta sähkötikulla on erittäin tarkka. Ei pärjää kuormaajamezzot tälle, ei.
samat fiilikset tällä tekee pikku kutosen työt .bergmanni tulee perässä 15 motin kuormalla tosin kitesemällä ja kaikki tehot kaakossa mutta tulee .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: Kauppa käy
mutta eikös noilla hinoilla pitäiskin olla hyvä kone?   kun tarttee laittaa melkein kivitalon verran euroja kasaan että saa...

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Kauppa käy
Vaihtokonelistoille putkahtelee koko ajan uudehkoja vähän ajettuja traktoreita? Misä se kriisi oli?

Oletko varma, että niiden tilalle on ostettu mitään? Ainakaan mitään uutta?

Uusia traktoreita myydään tänäkin vuonna alle 2000 kpl. Laskepa paljonko se on tilaa kohti tai kuinka usein tulee keskimäärin uusi traktori maatilalle? Kalusto ikääntyy muillakin kuin minulla.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8353
Vs: Kauppa käy
Vaihtokonelistoille putkahtelee koko ajan uudehkoja vähän ajettuja traktoreita? Misä se kriisi oli?

Oletko varma, että niiden tilalle on ostettu mitään? Ainakaan mitään uutta?

Uusia traktoreita myydään tänäkin vuonna alle 2000 kpl. Laskepa paljonko se on tilaa kohti tai kuinka usein tulee keskimäärin uusi traktori maatilalle? Kalusto ikääntyy muillakin kuin minulla.
Noistakin iso osa menee maatalouden ulkopuolelle.
Mystinen kesälaatumies

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Kauppa käy
mutta eikös noilla hinoilla pitäiskin olla hyvä kone?   kun tarttee laittaa melkein kivitalon verran euroja kasaan että saa...
Pitäis. Kaikki ei vain sovi kaikille, valmistusvirhettäkin saattaa olla. Tässä kun on katsellut ja ajellut portaattomilla niin kovasti ovat mielekkäitä ja käteensopivia kaikki, pieniä sävyeroja löytyy. Eniten on ollut mieleen 170 Puma ja Claasin Axion 820, niissä vain on toteutettu pienet asiat hippasen paremmin kuin muissa (Claasin ohjainsauvan kun saisi Casen kyynärnojan jatkeeksi niin olisi aika bueno). Jd pitäisi päästä kunnolla kokeilemaan portaattomana.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Kauppa käy
Vaihtokonelistoille putkahtelee koko ajan uudehkoja vähän ajettuja traktoreita? Misä se kriisi oli?

Oletko varma, että niiden tilalle on ostettu mitään? Ainakaan mitään uutta?

Uusia traktoreita myydään tänäkin vuonna alle 2000 kpl. Laskepa paljonko se on tilaa kohti tai kuinka usein tulee keskimäärin uusi traktori maatilalle? Kalusto ikääntyy muillakin kuin minulla.
Noistakin iso osa menee maatalouden ulkopuolelle.
Pientä tuo traktorikauppa on nykyisin takavuosien aikoihin verrattuna,kun myyntiluvut olivat moninkertaiset tämänhetkiseen verrattuna.Nyt kone hankitaan todelliseen tarpeeseen ja harkitaan eikä vaihdeta sen vuoksi kun naapurikin vaihtoi,niin mulle isompi pitää tulla.Rahaa kyllä liikkuu traktorikaupoissa nytkin huimia summia.

AJL

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 132
Vs: Kauppa käy
Muutamasta eri koneesta ois tarjoukset, mutta on niin huimia hintoja että jatketaan entisillä vielä toistaseks.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Kauppa käy
Näyttäs olevan ostajan markkinat meneillään.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.