Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Konehalli  (Luettu 18087 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Konehalli
Haastattelin Wekmannin äijää aluskateasiasta ja kertoi, että kustannusvaikutus 6e neliölle. Tätä huoparatkaisua on nyt tehty 10 vuotta ja reklamaatioita ei luonnollisesti ole tullut. Asennusvaihessa täytyy olla tarkempi, koska pellin pohja ei kestä raahaamista, vaan huopa lähtee irti. Säästää työtä ja tarvikkeita. Itse aion laittaa kyseisen ratkaisun kattoon sitten joskus...

Aluskatteen tarpeellisuudesta noin muuten, olen sitä mieltä, että ehdottomasti oltava jossain muodossa. Satava konehalli on varsin tympeä ilmiö... :'(

Koskella yks kirvesmiesperhe käytti kovalevyjä aluskatteena . Ei mikään kestävä ratkaisu .
Oliks se vaja koskessa vai miten  ???

Mulla on tera-tavun kovalevy, ja aika kalliiksi tulis kate niistä  :(

Kovalevystä aluskate, ilmankos Kosken ATK-jätepisteellä ei kauaa keskusyksiköt viihdy.... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Konehalli
Haastattelin Wekmannin äijää aluskateasiasta ja kertoi, että kustannusvaikutus 6e neliölle. Tätä huoparatkaisua on nyt tehty 10 vuotta ja reklamaatioita ei luonnollisesti ole tullut. Asennusvaihessa täytyy olla tarkempi, koska pellin pohja ei kestä raahaamista, vaan huopa lähtee irti. Säästää työtä ja tarvikkeita. Itse aion laittaa kyseisen ratkaisun kattoon sitten joskus...

Aluskatteen tarpeellisuudesta noin muuten, olen sitä mieltä, että ehdottomasti oltava jossain muodossa. Satava konehalli on varsin tympeä ilmiö... :'(

Koskella yks kirvesmiesperhe käytti kovalevyjä aluskatteena . Ei mikään kestävä ratkaisu .
Oliks se vaja koskessa vai miten  ???

Mulla on tera-tavun kovalevy, ja aika kalliiksi tulis kate niistä  :(

Kerabit-katteet olleet jo pitkään käytössä mutta terabit-kate on viimeisintä tekniikkaa.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.