Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agritechnica 2015  (Luettu 8121 kertaa)

Farmari Arttu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 230
Agritechnica 2015
Tämän vuoden ykkösnäyttely on kohta alkamassa, joko on matkakuumetta?
Ensiviikolla olisi tarkoitus siirtyä saksanmaalle ja ensin kierrellä paikallisia konekauppoja pari-kolme päivää, jos vaikka löytyisi tuliaisia. Itse näyttelyssä sitten neljä päivää.

ruisleipä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: Agritechnica 2015
Sinne, sinne.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Agritechnica 2015
Sinne taapertamaan ja ihmettelemään nähtävää  :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Agritechnica 2015
kyllä hitonmoisia värkkejä sinne taas kasattu... ja millä hinnoilla!   ei taija kriisitä maataloudessa olla kysettäkään...

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Agritechnica 2015
kyllä hitonmoisia värkkejä sinne taas kasattu... ja millä hinnoilla!   ei taija kriisitä maataloudessa olla kysettäkään...
Kävin tänään Claassin kiertuepäivillä tarkoituksenani käydä koeajamassa kyseinen trakorimerkki. Siinä pari minuuttia pihalla seisoskeltuani jonottamassa ajovuoroa, alkoikin jo niin vituttamaan tuon tyyppinen taivastelu, sekä se appeelsiinit kainaloissa dimexit päällä huuteleminen siihen malliin että lähdinkin kotiin koeajamatta konetta.

Viimeksi muokattu: 29.10.15 - klo:21:44 kirjoittanut JD6630

Tossavainen

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108
Vs: Agritechnica 2015
kyllä hitonmoisia värkkejä sinne taas kasattu... ja millä hinnoilla!   ei taija kriisitä maataloudessa olla kysettäkään...
Kävin tänään Claassin kiertuepäivillä tarkoituksenani käydä koeajamassa kyseinen trakorimerkki. Siinä pari minuuttia pihalla seisoskeltuani jonottamassa ajovuoroa, alkoikin jo niin vituttamaan tuon tyyppinen taivastelu, sekä se appeelsiinnit kainaloissa dimexit päällä huuteleminen siihen malliin että lähdinkin kotiin kokeilematta konetta.
Ai, taisin lukea väärin. Luin että lähdit kotiin kokeilemaan kyseistä konetta  ;D

Köntys

  • Vieras
Vs: Agritechnica 2015
kyllä hitonmoisia värkkejä sinne taas kasattu... ja millä hinnoilla!   ei taija kriisitä maataloudessa olla kysettäkään...

Niillä tiloillahan kriisi juurikin onkin, jotka nuota on ostelleet  ???

Ja noille konevelkaisilletiloille nyt ollaan riisitukea värkkäämässä  ::)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Agritechnica 2015
onko keskieuroopasakin kriistukea?    luulis että nuo koneet ei pahemmin suomeen eksy kun nyt on jo muutama vanha menossa myyntiin...sattuneesta syystä.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Agritechnica 2015
Mä meen sinne ainakin juuri sen takia, ettei tuu tehtyä mitään heräteostoksia, kun ei edes ymmärrä mitä ympärillä puhutaan. Otan loman kannalta ja kiertelen todella isoa näyttelyä, onhan se vaihtelua vaikka tälle prorahastuksen joensuun toripäiville viimekesänä :)

Säätäjä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Agritechnica 2015
Viime kerralla tuli käytyä ja taas mennään, loppuviikosta paikalla päivän tai pari.

KAri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 566
Vs: Agritechnica 2015
Matkaan viikon päästä lauantaiaamusta - Esileikkipäivät olen paikalla.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Agritechnica 2015
Matkaan viikon päästä lauantaiaamusta - Esileikkipäivät olen paikalla.

Vaasasta klo 6 ;)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Agritechnica 2015
Menossa olen. Tälläkertaa taas maitomiesten matkassa.
Mystinen kesälaatumies

ruisleipä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: Agritechnica 2015
itse suunniteltu ja hommattu reissu. Tänä vuonna lennot + yöpyminen kaksi yötä keskellä kaupunkia hyvässä hotellissa 330 € sis alv + olut ja syöminen  ;)

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: Agritechnica 2015
Matkaan viikon päästä lauantaiaamusta - Esileikkipäivät olen paikalla.

Samoin, paitsi lähetään reissuun jo Torstaina ja tullaan pois Keskiviikkona  :) Monen mutkan kautta, tavoitteena löytää alle 300 tuntia ajettu reilu 150 heppainen portaattomalla vaihteistolla ja kaikilla mausteilla oleva traktori, korkeintaan pari vuotta vanha ja hintaa maksimissaan 30 000€  ;D En oo pettynyt vaikka kauppoja ei tulisikaan :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)