Lainaus käyttäjältä: Maa-Anssi - 23.10.15 - klo:19:10Juu olen kans ihmetelly niiden suurta kokoa ja ihmisten viitseliäisyyttä kantaa niin isoja mukannan. Ite sijoitin korvanappi hässäkkään niin saa puhua ja tehdä samaan aikaan. Ja puhelin saa olla vaikka pienen matkan päässäkin..Miten se päähän mahtuu, jos ei muka taskuunkaan?
Juu olen kans ihmetelly niiden suurta kokoa ja ihmisten viitseliäisyyttä kantaa niin isoja mukannan. Ite sijoitin korvanappi hässäkkään niin saa puhua ja tehdä samaan aikaan. Ja puhelin saa olla vaikka pienen matkan päässäkin..
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 23.10.15 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: Maa-Anssi - 23.10.15 - klo:19:10Juu olen kans ihmetelly niiden suurta kokoa ja ihmisten viitseliäisyyttä kantaa niin isoja mukannan. Ite sijoitin korvanappi hässäkkään niin saa puhua ja tehdä samaan aikaan. Ja puhelin saa olla vaikka pienen matkan päässäkin..Miten se päähän mahtuu, jos ei muka taskuunkaan?
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 23.10.15 - klo:19:20 Lainaus käyttäjältä: Köntys - 23.10.15 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: Maa-Anssi - 23.10.15 - klo:19:10Juu olen kans ihmetelly niiden suurta kokoa ja ihmisten viitseliäisyyttä kantaa niin isoja mukannan. Ite sijoitin korvanappi hässäkkään niin saa puhua ja tehdä samaan aikaan. Ja puhelin saa olla vaikka pienen matkan päässäkin..Miten se päähän mahtuu, jos ei muka taskuunkaan? Eipäs käydä keulimaan Pienen matkan päässä voi tarkoittaa myös pikkutraktorin työkalupakkia, siellä ei näemmä ole kenttiä ja saa olla iha omassa rauhassa!
Lainaus käyttäjältä: Maa-Anssi - 23.10.15 - klo:19:34Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 23.10.15 - klo:19:20 Lainaus käyttäjältä: Köntys - 23.10.15 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: Maa-Anssi - 23.10.15 - klo:19:10Juu olen kans ihmetelly niiden suurta kokoa ja ihmisten viitseliäisyyttä kantaa niin isoja mukannan. Ite sijoitin korvanappi hässäkkään niin saa puhua ja tehdä samaan aikaan. Ja puhelin saa olla vaikka pienen matkan päässäkin..Miten se päähän mahtuu, jos ei muka taskuunkaan? Eipäs käydä keulimaan Pienen matkan päässä voi tarkoittaa myös pikkutraktorin työkalupakkia, siellä ei näemmä ole kenttiä ja saa olla iha omassa rauhassa!Teris vai kuka kent häiriköi?
miä nyt tiiä mitä tosa huaveissa, mut en nyt kehtais elokuvia kyllä siitä katteleen.... mutta toi niun nykynen ihan toimiva kun vaan malttaa että niin joutusa kuin perinteinen näppäin.... ja sopivan piemi, kulkee jopa mukana, -taskussa.
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 24.10.15 - klo:16:39miä nyt tiiä mitä tosa huaveissa, mut en nyt kehtais elokuvia kyllä siitä katteleen.... mutta toi niun nykynen ihan toimiva kun vaan malttaa että niin joutusa kuin perinteinen näppäin.... ja sopivan piemi, kulkee jopa mukana, -taskussa.Nii ettei tarvii kottirattaita kuljetukseen niinku 80-luvulla melkein
mutta tuo huawei on ollu nyt posetiivinen ylleri. akussa pissaa virtaa ihan toisin kuin limioissa ja toimii ihan hyvin, -vielä! ainoa on tuo kirjainten piemi väli tekstatatessa... mutta jotain kait tuohon hintaankin hyväksyttävä....
Nyt on keksitty oikea luurien luuri, kaikkien puhelimien äiti http://urly.fi/vXB