Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pjuhelin  (Luettu 7946 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65993
pjuhelin
haaa, nyt tekasin oikeen aika sijoituksen ja ostaa päräytin uuten puhelimen kun erkki alko jättää merkkejä vanhuudestaan.    dna myi oikein suurella ilolla huavein 330 joka on pieni ja näppärä perusnäplättävä.   ja se saakeli jopa toimii miun nakkisormin!    ny vaan pitää opetella käyttään tuota oikein.... siinä on vain perusjutut ; kamera netti ja ratio sekä muutama muu joten, tailan hetken pärjätä tolla.  ja se mahtuu jopa taskuun!!!! ???

Köntys

  • Vieras
Vs: pjuhelin

Pystyykö sillä soittamaan?

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4708
  • Savo savolaisille!
Vs: pjuhelin
Löytyykö ennakoiva teksitinsyöttö?  ::)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Köntys

  • Vieras
Vs: pjuhelin
haaa, nyt tekasin oikeen aika sijoituksen ja ostaa päräytin uuten puhelimen kun erkki alko jättää merkkejä vanhuudestaan.    dna myi oikein suurella ilolla huavein 330 joka on pieni ja näppärä perusnäplättävä.   ja se saakeli jopa toimii miun nakkisormin!    ny vaan pitää opetella käyttään tuota oikein.... siinä on vain perusjutut ; kamera netti ja ratio sekä muutama muu joten, tailan hetken pärjätä tolla.  ja se mahtuu jopa taskuun!!!! ???

Kuinka kauan olet nyt sidottuna DNA-asiakkaaksi,? Kytkykauppa toi kuitenkin oli, vaikkei ne sitä sulle muistanut mainita  :D

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20051
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: pjuhelin
Joo jos on android nyt joutuu sitten oksa tyylilajiansa oikein näpyttelemällä vaalimaan; pisteen jälkeen pikkukirjain oikein tekemällä tehtävä, naputtelemaan joutuu ja aina shiftiä painelemaan  ;)

-SS-

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: pjuhelin
Mun kännyssä ei oo laskinta  >:( Melkoinen puute. Oon kattellu iphone kutosta, oiskohan siinä  :-\

--mitäköhän mä sillä tekisin? Ei ainakaan korko kasva jos tontun menee sijoittamaan...mut sexikästä se olis ottaa kuppilan pöydälle se näkösälle niin teinit vois vaik olla katteellisia....tahi sit ne on kerinneet ostamaan jo vielä uutemman version, ku kytkynä saa pikku panostuksella
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: pjuhelin
Oisko tuossa puhelin,  laskin löytyy.
Ja tulee ainakin keskustelua kun tuon lyö pyötään, selittele sitten miksi ei ole älyluuria!

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/58573/fssnd/Samsung-Xcover-550-IP67-sertifioitu-3G-puhelin-harmaa

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: pjuhelin
Mun kännyssä ei oo laskinta  >:( Melkoinen puute. Oon kattellu iphone kutosta, oiskohan siinä  :-\

--mitäköhän mä sillä tekisin? Ei ainakaan korko kasva jos tontun menee sijoittamaan...mut sexikästä se olis ottaa kuppilan pöydälle se näkösälle niin teinit vois vaik olla katteellisia....tahi sit ne on kerinneet ostamaan jo vielä uutemman version, ku kytkynä saa pikku panostuksella
Kaikissa älyluureissa on laskin. Huawei Honor 7:aa saa kolme kappaletta yhden "hyvän" iPhonen hinnalla. Honor 7 omaa myös parhaan hinta/laatusuhteen.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: pjuhelin
jassoo taas tyssättiin Oksan  hyvä hankinta heti ekametreillä,antaa ny pojun käpälöiä kännykkäänsä kyllä sillä siihen on varaa,kun ei oo muijaakaan elättinä-------

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: pjuhelin
Oisko tuossa puhelin,  laskin löytyy.
Ja tulee ainakin keskustelua kun tuon lyö pyötään, selittele sitten miksi ei ole älyluuria!

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/58573/fssnd/Samsung-Xcover-550-IP67-sertifioitu-3G-puhelin-harmaa

Tuo on hiukan samantyylinen kun mun tuo Cat B100. Tosin tuossa kait pitäis olla gps hässäkkä.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: pjuhelin
Oisko tuossa puhelin,  laskin löytyy.
Ja tulee ainakin keskustelua kun tuon lyö pyötään, selittele sitten miksi ei ole älyluuria!

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/58573/fssnd/Samsung-Xcover-550-IP67-sertifioitu-3G-puhelin-harmaa
Itse asiassa ei oo tullu hetkeen aikaan katteltua millainen tarjonta on puhelimissa. Toi on vielä sopuhintainen eikä pitäis pelästyä monia olosuhteita!
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65993
Vs: pjuhelin
toi makso jopa reilun vajaan neljäkymppiä!   joten uskalsin kokasta toimiiko näpläilymallinen miun handussa.   toiminut ainakin vielä muta tuossa tarvittin lähinnä sitä gookelimapsia.     tuttu nauro että halvin opastin moissa reissuilla.  ja se kytky on voimassa vuoten mutta voi jättää irtikin kun kyllästyy...                  mutta kun nuo älyt on niiiiin hirmu isoja muut että salkku kantsis olla kuin mobira-aikaan konsanaan, mutta tuo on pieni että mahtuu jopa taskuun.

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: pjuhelin
Juu olen kans ihmetelly niiden suurta kokoa ja ihmisten viitseliäisyyttä kantaa niin isoja mukannan. Ite sijoitin korvanappi hässäkkään niin saa puhua ja tehdä samaan aikaan. Ja puhelin saa olla vaikka pienen matkan päässäkin..
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Köntys

  • Vieras
Vs: pjuhelin
toi makso jopa reilun vajaan neljäkymppiä!   joten uskalsin kokasta toimiiko näpläilymallinen miun handussa.   toiminut ainakin vielä muta tuossa tarvittin lähinnä sitä gookelimapsia.     tuttu nauro että halvin opastin moissa reissuilla.  ja se kytky on voimassa vuoten mutta voi jättää irtikin kun kyllästyy...                  mutta kun nuo älyt on niiiiin hirmu isoja muut että salkku kantsis olla kuin mobira-aikaan konsanaan, mutta tuo on pieni että mahtuu jopa taskuun.

Näyttö on kuitenkin kuin pers-silmä, pitääkö olla suurennuslasikin mukana  :D

Köntys

  • Vieras
Vs: pjuhelin
Juu olen kans ihmetelly niiden suurta kokoa ja ihmisten viitseliäisyyttä kantaa niin isoja mukannan. Ite sijoitin korvanappi hässäkkään niin saa puhua ja tehdä samaan aikaan. Ja puhelin saa olla vaikka pienen matkan päässäkin..

Miten se päähän mahtuu, jos ei muka taskuunkaan?  :o