ajelin muutaman vujen hiivatin onnikalla, se oesi muuten hyvä työautoksi, vaen kun on niin helevetin levveä, että sen maavara ei riitä mahtäteillä. Alapallonivelie kans särki ussein ja vetoniveltä. Mutta hakkaapi hijasen muilta ominaesuuksiltaan mennen tullen. Naapurin hijasen omistaja sano että sinä on hällä nokko ekstriimie, kun käypi hijasella kirkonkylällä, on niin huono ajettava ettei oo tosikaa...
Ne ku on ajannu vaa yhtä autoa, nii puhuu vaan siitä hyvää tai pahaa kohtelusta riippuen.
saatari kuin monella hiasella pitää ajaa että se alkaa tuntua hyvältä, itellä kokemusta 80-luvun vaihteen pyöriälamppusesta uuteen taka- ja nelivetosena noin 150tkm ja ei siltikään oikein satu näppiin..
Chevy van paljon hulevampi...
Taidat olla joku kampurajalka kyttyräselkä Notredamin kellonsoittaja.
Kaikesta huolimatta Hiasse vie luotettavimmin kylille ja tuo sieltä takaisin. Ja pitää arvonsa.
No jalat ei ole kampurat eikä selekä pahemmin kyttyräkään, se varmaan sen vaatii jos hiase rupiaa miellyttään, ei vaan ole kummonen niin ei ole kummonen.. Jos kestävintä haettasi niin sitten täytysi hakea joku vanaha lantikka..
Jos pakulla joutuu oikiasti tekemään TÖITÄ niin hiase ei todellakaan ole minun valintani, kyllähän jonkun mulli-maikki säkin sillä hakee luotettavasti kerran viikos kylältä, mutta ei sillä kuuhun mennä.
Vielä tuli vanhasta haisusta uusi parempi haisu kun pantiin isommat valot ja paksummat puskurit, kannatti tehä kun joku poloinen niihin vielä erehtyy..
No.. joskus niillä kissanpojillakin silimät aukiaa..