Paku vai bussi ?
laiskanpulskea liikkumaan 1,9 koneella,
riippuu omista tarpeista, terveisiä kuskatessa menettelee,
mutta jos kiskoo kärryä ja kuskaa kuormaa (1 tn)
kantsii hommata 2,5 tdi
kulutuksissa ei juurikaan ole eroa, 2,5 tdi melkeimpä
pihin (ei tarvi huudattaa)
alustahan näissä samanlainen, jarruissa eroja,
jos takana rummut, max jarrullisen kärryn paino 1500-1600
ja jos levyjarrut, 2000 kg jarrullista kärryä saa kiskoa
jarrut, yleensä tuntuma hyvä, ja kestävät
korimalleja lyhyt ja pitkä, pitempään sopii justiinsa 3m levy
ajoasento ja penkit hyvät, tällä tekee pitempääkin reisua
yhteensoittoon
huoltohistoria kannattaa setviä, etenkin hammashihnan vaihto,
1,9 koneessa kaiketi 1 hihna
2,5 koneessa 2 hihnaa, (toinen ruiskupumppua varten)
ja näissä pontikka kaasupolkimen ja ruiskupumpun välillä,
hihnan vaihto korjaamolla (sähköinen ruiskupumpun ajoitus)
on se senverran työläs vaihtaa,korjaamollakin, vaatii nosturin.
muuten aika huoleton peli ajella.