Ainakin sieltä on nyt tulossa pääkallon paikalta kaveri mikä lupas kaikki sähköviat eliminoida.
Toihan on tosi hyvä homma, hiukka kyllä ihmetyttää jos vaatii noin mittavat softapäivitykset. Eihän tämä kai ihan tuorre mallisarja ole
Niin se moottori jos sitä tarkoitit on juohea ja aika hyvä vääntään jos ei ihan tyhjäkäynnin pinnasta aleta kinnaan.
Se on kiva juttu. Toi 143 on sellainen, että kiva kone etukuormaajan kanssa jne. mutta kun perään lyödään jotain painavaa, kuten peräkärryllinen maata, niin moottoriominaisuudet on tosi ponnettomat. Kaasua saa kenkiä tosissaan, että jaksaa lähteä liikkeelle. Näkyy vaihteen vaihtamisessa ja liikkeelle lähdössä. En tiedä onko se kaasun ohjelmoinnista kiinni, vai moottori muuten hengetön. 6800 on ihan toista maata, kankeaa kytkintä, kun nostaa, niin tuntuma on sellainen, että kaikki on heti pelissä ja vääntöä löytyy jo tyhjäkäyntikierrosten jälkeen. Siinä on sellainen voiman tunne, mitä ei tossa toisessa ole...