Minäs päivänä se maitokuski on kulkeilla?
Ensi yönä, mutta taitaa olla kesälomansijainen ajamassa, kun vääntää niin pirun tiukkaan tuon pesuhatun kiinni. 
Olisko siis ehkä viriili nuorimies puikoissa....
En minä tiiä, en millään viiti käydä kattomassa puoli kahdelta yöllä..tietysti vois kameran asentaa..
Voi herttileijaa.

Ei mulla ole kyllä tapana maitokuskia ahdistella.. 
Sä et nyt lähtenyt mukaan aloittamaasi ajatusleikkiin jota moni odotti.....
Mä niinku petin odotukset.. eli olisi pitänyt mennä näin... kello yksi kaksikymmentä nykäisen saappaat jalkaani ja lähden hiihtämään pihan poikki yöpaidassa kattomaan poikivaa lehmää( sellainen on kyllä) ja väännyn pihattoon asti ja siellähän uusi tulokas on tulossa, mutta lehmän ponnistelut ovat jotenkin voimattomia, joten menen auttamaan.. Siinä rytäkässä sotkeentuu yöpaita ja vettäkin tulee taas aivan kaatamalla.. Saan vasikan ulos ja nostan emän nuoltavaksi parteen.. Lähden kylmästä hytisten hakemaan vaatetta lisää, että saan siirrettyä vasikan pois..
En kuullut maitoauton tuloa, mutta märkä yöpaita tuntuu iholla ikävältä, joten riuskalla otteella heitän sen pois ja menen hakemaan maitohuoneen eteisestä kuivaa takkia ylleni, mutta nyt onkin jo riuska maitokuskin sijainen irrottamassa letkua tankista ja kävelen suoraan hänen niskaansa,kun en huomaa hänen kumartunutta ruumistaan tankin päädyssä.. Siinä kakistellen yritän pyydellä anteeksi törmäilyäni ja katson nuoren miehen selkää, kun hän vie letkua takaisin autoon.. Kuitin kanssa hän palaa takaisin ja murahtaa, että kaikkihan on luonnossa soviteltavissa..................oliko nyt paree???