Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yöjuoksu...  (Luettu 8541 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Yöjuoksu...
heh, mutta sitten kun kattois että joku vanha kääkkä hakee maitua ja ihan kiusallaan vääntää tiukkaan...    aikoinaan  kun naapuri valitti että jättää kuski oven aina raolleen niin seuraavalla kerralla ei ollu raollaan.   oli koko karjapihan tavaramäärä kasattu ovea vasten, isännällä meni tovi purkaa se rojumäärä oven takaa...

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Minäs päivänä se maitokuski on kulkeilla?
Ensi yönä, mutta taitaa olla kesälomansijainen ajamassa, kun vääntää niin pirun tiukkaan tuon pesuhatun kiinni. >:(

Olisko siis ehkä viriili nuorimies puikoissa....
En minä tiiä, en millään viiti käydä kattomassa puoli kahdelta yöllä..tietysti vois kameran asentaa..
Voi herttileijaa. :o :o :o :o
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

• Vieras
Ensi yönä, mutta taitaa olla kesälomansijainen ajamassa, kun vääntää niin pirun tiukkaan tuon pesuhatun kiinni. >:(

En minä tiiä, en millään viiti käydä kattomassa puoli kahdelta yöllä..tietysti vois kameran asentaa..
Ei mulla ole kyllä tapana maitokuskia ahdistella.. ::)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Sä et nyt lähtenyt mukaan aloittamaasi ajatusleikkiin jota moni odotti.....

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Tähän vois nyt kirjoittaa muutamia oikeasti kiinnostavia juttuja, mut ei vaan viitti  ;D

Ehkä CoC-chatissä  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tähän vois nyt kirjoittaa muutamia oikeasti kiinnostavia juttuja, mut ei vaan viitti  ;D

Ehkä CoC-chatissä  ;D

Please, enlighten us... ::)
It ain't over till the fat lady sings

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Onks yöjuoksu sitä ku yli viiskymppiset kärvistelee eturauhasen kanssa ja kuseksii koko yön tunnin välein? ???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Ehkä CoC-chatissä  ;D

:-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ehkä CoC-chatissä  ;D

:-X

Hasita vitu run kari
It ain't over till the fat lady sings

navettapiika

• Vieras

Sä et nyt lähtenyt mukaan aloittamaasi ajatusleikkiin jota moni odotti.....
Mä niinku petin odotukset.. eli olisi pitänyt mennä näin... kello yksi kaksikymmentä nykäisen saappaat jalkaani ja lähden hiihtämään pihan poikki yöpaidassa kattomaan poikivaa lehmää( sellainen on kyllä) ja väännyn pihattoon asti ja siellähän uusi tulokas on tulossa, mutta lehmän ponnistelut ovat jotenkin voimattomia, joten menen auttamaan.. Siinä rytäkässä sotkeentuu yöpaita ja vettäkin tulee taas aivan kaatamalla.. Saan vasikan ulos ja nostan emän nuoltavaksi parteen.. Lähden kylmästä hytisten hakemaan vaatetta lisää, että saan siirrettyä vasikan pois..
En kuullut maitoauton tuloa, mutta märkä yöpaita tuntuu iholla ikävältä, joten riuskalla otteella heitän sen pois ja menen hakemaan maitohuoneen eteisestä kuivaa takkia ylleni, mutta nyt onkin jo riuska maitokuskin sijainen irrottamassa letkua tankista ja kävelen suoraan hänen niskaansa,kun en huomaa hänen kumartunutta ruumistaan tankin päädyssä.. Siinä kakistellen yritän pyydellä anteeksi törmäilyäni ja katson nuoren miehen selkää, kun hän vie letkua takaisin autoon.. Kuitin kanssa hän palaa takaisin ja murahtaa, että kaikkihan on luonnossa soviteltavissa..................oliko nyt paree??? ;D

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
navettapiika o taas tänäki juhannuksen villinä..  :-\ :-\ ;)
Rupiaa kaivo kuivumaan kun markkinointi lisääntyy  ;D

Maa-Anssi

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tietynlainen mielikuva piiasta on jom muodostunut verkkokalvoile...jos pääsis kärpäseksi kattoon ...tiedä vaikka jättäis syvän pari lyöntivä välliin ku oikkeata elämää näkis .. :-[
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta uhrautuvainen luonne se maitua hakeva nuorimies. solis varmaan mennyt piian puolesta juoksemaan sinne ruispeltoon. ajatteli uhrautua, koskapa toinen niin kylmissään ja ilman paitaa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

• Vieras
Olen niin säälittävä, että kyllä se maitokuskin tuuraaja olisi tehnyt paljon muutakin puolestani... :-[

Maa-Anssi

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olis se maitoauton omistaja voinu vähä ihmetellä jos tuuraaja olis jääny navettahommiin....ja onhan sitä kuulemma ennenvanhaa käyty navetan ylisillä "heiniä pudottamassa"  :P josko sitä meinasit...
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa