kauhia homma tehä tuotteesta huollettava. on se muuten hupia kun vanhoissa suomi koneissa oli aina nippa laitettu ennen maalausta ja ei suojaa missään. eka työ vaihtaa nipat toimiviin. ja parsata oli varsta silppuri jossa rasvanippa ja suojattu laakeri samassa nipussa. ei huomannu kuin vasta siinä vaiheessa kun laakeria rupes vaihtaan.
Mulla on kolmet Ylön tekemät yleiskärryt. Joissain nipat on niin että niihin voi saada rasvaa ja ainakin yhdessä, niin että ei oikein mihinkään . Samaa vikaa Elhon käärijässä ... Käyttökoulutuksessa aikoinaan jopa kehuttiin, miten nippa laitetaan, jos se vaan on mahdollista. Mukavahan se olis jos sitä olis vielä mahdollista rasvata, eikä olisi lappiosta kiinni jossain tukiraurassa
Ylön pneumastakin löytyi viime syksynä pari nippaa jotka olivat olleet 26vuotta piilossa ja siellä ovat taas