Hei
Oksa Samaa mieltä olen kanssasi. Pitää sen yhteyden olla vakaa ja toimiva. Ärräpäitä pääsisi muuten itseltänikin jossei netti luistaisi kuten pitäisi
! Ja varmasti meistä jokainen voi allekirjoittaa saman lauseen.
Miten minä toimin? Kun asiakas tai ystävä valittaa nettiyhteydestään niin haluan aidosti auttaa selvittämään löytyykö siihen ratkaisua. Jossei ole tähän hetkeen kuuluvuuteen tulossa parannusta niin laitan palautetta eteenpäin ei-asiakkaan puolesta tai pyydän olemassa olevaa asiakasta laittamaan
Soneran Omilta Sivuilta palautetta kuuluvuudesta, sillä sitä kautta laitettuna asiakas saa halutessaan informaatiota verkkokehityspuolelta heti kun muutosta alueelle on tulossa.
Tuskastun jos alueelle ei ole heti päivien sisään tulossa muutosta (TänneHetiKaikkiNyt -tyyppinen persoona kun olen
). Elän niin iloissa kuin probleemissa mukana ja haluan kehittää palveluita sekä tuotteita yhdessä kirjoittajien kanssa, jotta muutoksia syntyy. Tämä ei ole mitään diipadaapaa -puhetta vaan totista totta. Olen tällainen joka paikan viestinviejä ja -kuuntelija, aidolla sydämellä aina mukana
Selene@SoneraPartio