mutta kun siitä sun kuuntelusta olis meille maksavillekin asiakkaille jonkinlaista hyötyä. ite koin ainakin että on niiiiin iso virma että tollanen vanhan kävyn nillitys nyt ei ole ainakaan minkään toimen arvoista, lähetään kahville, -ootko vielä siinä? en nyt ihan sata varma kuin paljon palvelu tässä tapauksessa parani mutta nyt on sentäs jotenkin vakaampi yhteys... tökkii se kuiteskin mutta...... se ainoa oikea on valokuitu mutta tällä mennään..,
Perustarkoitus Some-kuuntelussa on nimenomaan löytää niitä parannettavia asioita ja tarttua niihin täällä päässä kiinni sekä keskustella auttavasti. Esimerkkinä voisi olla vaikkapa Sonera Viihteen
nelosportin siltaus. Toivetta tästä oli ja puhetta ympäri nettiä. Silmät tarkkana luin keskusteluita ja toin vahvasti toivetta esiin täällä. Eihän se ihan yksinkertainen toive ole toteuttaa asap, mutta kyllä,
läpi se meni. Voi sitä juhlan päivää kun pääsin kertomaan tästä kirjoittajille.
Monesti olen huomannut, että SoMesta saattaa huomata paikkakuntakohtaisesti esim. verkkovian nostavan päätään. Tarkistelen täällä päässä tilannetta sidosryhmien kanssa ja siten saatetaan päästä käsiksi korjauksiin ennen kuin asiakkaat kerkeävät tekemään vikailmoituksia. Ainakaan sen suuremmin.
Välillä minun kyllä tarvitsee pyytää ketjussa asiakkaita tekemään vika-ilmoituksia, sillä vian aiheuttaja ei silloin ole selkeästi löydettävissä, joten vikailmoituksesta saa sen tarvittavan tiedon löytääkseen juurisyyn.
Samaa mieltä olen kanssasi, ettei nillitys ole minkään toimen arvoista. Ihan asiasta puhutaan. Mutta kerrottakoon, ettei minulta huumorintajua puutu. Kyllä minä nauran mukana keskusteluissa. Tuiskahteluakaan ei kannata minulta odottaa, noh.. kotiolot on sitten toista
Huomenna olen vapaapäivällä (haen pienen koiranpennun kotiin), joten ensi viikon maanantaina taas surffailen netissä
Selene@SoneraPartio