Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe operaattorin vaihto  (Luettu 18136 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: operaattorin vaihto
älä suotta enää vaivaa nää.  mulle riitti nmt;stä lähtien ollut sonera tuttavuus.   ja nyt aattelin olla elisan asiakas seuraavat vuosikymmenet.   tuo asiakas palvelu on ollut vähän liian yliolkaista jo muutamia vuosia joten.....
          en tiedä miksi mutta yleensä täälläpäin soneralta lähteneet eivät ole olleet ollenkaan harmissaan.   ja nuo kartat kertoo tuostakin miksi homma mättää...                              btw, onko vanha ns. kanta-asiakas joku välttämätön paha jolle ei kuulukaan mitään etuja laitella?

SoneraPartio

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: operaattorin vaihto
älä suotta enää vaivaa nää.  mulle riitti nmt;stä lähtien ollut sonera tuttavuus.   ja nyt aattelin olla elisan asiakas seuraavat vuosikymmenet.   tuo asiakas palvelu on ollut vähän liian yliolkaista jo muutamia vuosia joten.....
          en tiedä miksi mutta yleensä täälläpäin soneralta lähteneet eivät ole olleet ollenkaan harmissaan.   ja nuo kartat kertoo tuostakin miksi homma mättää...                              btw, onko vanha ns. kanta-asiakas joku välttämätön paha jolle ei kuulukaan mitään etuja laitella?

Mielelläni katsoisin postialuenumerosi kautta tietoja mitä siellä suunnalla nyt on ja mitä on tulossa. Tänä vuonna on suuret panostukset meneillään 4G:n laajennuksista ja tämän vuoksi kävi kiinnostamaan sinun alueesi. Vaivaa siitä ei ole laisinkaan :) Jos muitakin kiinnostaa niin voin tarkistaa alueita :)
Asiakaseduista. Ehdottomasti niitä on tarjolla ja niihin on nyt laitettu efforttiakin enemmän. Asiakaslupauksetkin on tehty nähtäviksi sivuillemme, jossa myös näistä eduista voi lukea lisää. Minkälaisia etuuksia sinä haluaisit? Toimin tässäkin viestinviejänä elikäs ideoita ja ehdotuksia kehiin. 8)

Selene@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: operaattorin vaihto
kaipaan vain vakaata yhteyttä!   en kattele pahemmin noita videoita  saati muita höpötyksiä.    mutta kun joudut pankin sivuille kirjautumaan jopa kolme kertaa että saat kuusi laskua maksettua niin sepä alkaa jopa meikäläistä nyppiä!                 en tiedä mitä SINÄ teet, kun asiakkana oleva valittaa pätkimisestä, mutta minä en kattele yhtään finninaamaista ponihäntää yhtään enempää kun hän toteaa;   mikä teilläpäin oikein mättää!
                  nyt minulla on ihan toimiva saunalahen 4g ja tuntuu että toi huawein raititinkin jopa toimii.    soneran sälli vaan vaihtaa mulle tota mokkulaa sujuvasti.                         btw, millä lailla saan purettua ton 4g mokkulan estom?   se ottaa ihan oikein saunalahen yhteyden ja katkaisee sen saman tien.   s.ln mukaan toi mokkula on moisen takana.    ja se mokkula on jo maksettu!!!!

Dr.Who

  • Vieras
Vs: operaattorin vaihto
Nyt sai oksa soneran kimppuunsa,mutta suosittelen sitä Elisa liittymää oikeesti reilu firma eikä ala josain nettisivustoilla nillittämään niinkuin tuo sonerapartio kyylää,niinkuin on nähty ennenkin.
Sonera ei haja asutusalueelle rakenna kattavaa verkkoa nyt ,eikä tulevaisuudessa,se siitä ja soneran kattavuudesta.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: operaattorin vaihto
kaipaan vain vakaata yhteyttä!   en kattele pahemmin noita videoita  saati muita höpötyksiä.    mutta kun joudut pankin sivuille kirjautumaan jopa kolme kertaa että saat kuusi laskua maksettua niin sepä alkaa jopa meikäläistä nyppiä!                 en tiedä mitä SINÄ teet, kun asiakkana oleva valittaa pätkimisestä, mutta minä en kattele yhtään finninaamaista ponihäntää yhtään enempää kun hän toteaa;   mikä teilläpäin oikein mättää!
                  nyt minulla on ihan toimiva saunalahen 4g ja tuntuu että toi huawein raititinkin jopa toimii.    soneran sälli vaan vaihtaa mulle tota mokkulaa sujuvasti.                         btw, millä lailla saan purettua ton 4g mokkulan estom?   se ottaa ihan oikein saunalahen yhteyden ja katkaisee sen saman tien.   s.ln mukaan toi mokkula on moisen takana.    ja se mokkula on jo maksettu!!!!

Kuules olli kuksa, toi on tyttö ja kauniskin. :)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: operaattorin vaihto
kaipaan vain vakaata yhteyttä!   en kattele pahemmin noita videoita  saati muita höpötyksiä.    mutta kun joudut pankin sivuille kirjautumaan jopa kolme kertaa että saat kuusi laskua maksettua niin sepä alkaa jopa meikäläistä nyppiä!                 en tiedä mitä SINÄ teet, kun asiakkana oleva valittaa pätkimisestä, mutta minä en kattele yhtään finninaamaista ponihäntää yhtään enempää kun hän toteaa;   mikä teilläpäin oikein mättää!
                  nyt minulla on ihan toimiva saunalahen 4g ja tuntuu että toi huawein raititinkin jopa toimii.    soneran sälli vaan vaihtaa mulle tota mokkulaa sujuvasti.                         btw, millä lailla saan purettua ton 4g mokkulan estom?   se ottaa ihan oikein saunalahen yhteyden ja katkaisee sen saman tien.   s.ln mukaan toi mokkula on moisen takana.    ja se mokkula on jo maksettu!!!!

Kuules olli kuksa, toi on tyttö ja kauniskin. :)

Kauneus on katoavaista ja rähjäisessäkin repussa voi olla hyvät eväät :)

Jätkä

  • Vieras
Vs: operaattorin vaihto
Nyt sai oksa soneran kimppuunsa,mutta suosittelen sitä Elisa liittymää oikeesti reilu firma eikä ala josain nettisivustoilla nillittämään niinkuin tuo sonerapartio kyylää,niinkuin on nähty ennenkin.
Sonera ei haja asutusalueelle rakenna kattavaa verkkoa nyt ,eikä tulevaisuudessa,se siitä ja soneran kattavuudesta.

 Soneran teknisentuen heppu kertoi kerran, että heidän järjestelmässään aletaan korjaamaan näitä peittoalueen rajoja vasta siinävaiheessa, kun valituksia on kyseiseltä alueelta tullut tarpeeksi.
 Laskin mielessäni kulmakuntani talot ja kesämökit ja kerroin luvun tyypille, että riittääkö se määrä valituksia? Ei kuulemma riitä. Sonera myy vain LUPAUKSIA

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: operaattorin vaihto
juuri tuo on se hyvä asia jolla virman vaihtajat asioitaan perutelevat ja ovat tyytyväisiä sitten kun uusi operaattori tekee melkein sen minkä lupaakin.     ei pahemmin ole vastaan tullu niitä joka ei olis tyytyväinen vaihtoonsa sonerasta jonnekin toiseen.     ite olin suotta liian kauan virman lypsyllä.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: operaattorin vaihto
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SoneraPartio

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: operaattorin vaihto
Hei Oksa
Samaa mieltä olen kanssasi. Pitää sen yhteyden olla vakaa ja toimiva. Ärräpäitä pääsisi muuten itseltänikin jossei netti luistaisi kuten pitäisi  >:(! Ja varmasti meistä jokainen voi allekirjoittaa saman lauseen.

Miten minä toimin? Kun asiakas tai ystävä valittaa nettiyhteydestään niin haluan aidosti auttaa selvittämään löytyykö siihen ratkaisua. Jossei ole tähän hetkeen kuuluvuuteen tulossa parannusta niin laitan palautetta eteenpäin ei-asiakkaan puolesta tai pyydän olemassa olevaa asiakasta laittamaan Soneran Omilta Sivuilta palautetta kuuluvuudesta, sillä sitä kautta laitettuna asiakas saa halutessaan informaatiota verkkokehityspuolelta heti kun muutosta alueelle on tulossa. 
Tuskastun jos alueelle ei ole heti päivien sisään tulossa muutosta (TänneHetiKaikkiNyt -tyyppinen persoona kun olen :) ). Elän niin iloissa kuin probleemissa mukana ja haluan kehittää palveluita sekä tuotteita yhdessä kirjoittajien kanssa, jotta muutoksia syntyy.  Tämä ei ole mitään diipadaapaa -puhetta vaan totista totta. Olen tällainen joka paikan viestinviejä ja -kuuntelija, aidolla sydämellä aina mukana  :)

Selene@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

T-Bone

  • Vieras
Vs: operaattorin vaihto
Tommonen reititin huawei b593 ja on toiminut kohtuullisen hyvin  soneran 3g verkossa ,mutta kun nyt päivitettiin 4g verkkoon yhteys on alkanut pätkimään. Keskinopeus ei ole käytännössä kasvanut vaan on yllättävän hidas varsinkin maanantai aamupäivisin ,iltapäivällä 16-18 vaiheilla sekä erityisesti perjantaisin 16-20 vaiheilla. Pätkimistä tapahtuu silloin kun ilmat vaihtelee ja on sateista .Mokkula hakee yhteyttä osin 3g ja 4g verkon välillä vaikka usein miten ei kuitenkin vaihda valkoisena vilkkumisen jälkeen (hakee verkkoa) vihreään 3g verkkoon vaan katkonkin jälkeen pysyy sinisessä 4g verkossa .

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: operaattorin vaihto
Ne on nuo mokkulanetit... Käyttäjiä kun on kaistalla niin mihinkään et pääse. Kannattaa melkein lukita 3g verkkotyypiksi, jos sillä pelaa paremmin...

SoneraPartio

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: operaattorin vaihto
Tommonen reititin huawei b593 ja on toiminut kohtuullisen hyvin  soneran 3g verkossa ,mutta kun nyt päivitettiin 4g verkkoon yhteys on alkanut pätkimään. Keskinopeus ei ole käytännössä kasvanut vaan on yllättävän hidas varsinkin maanantai aamupäivisin ,iltapäivällä 16-18 vaiheilla sekä erityisesti perjantaisin 16-20 vaiheilla. Pätkimistä tapahtuu silloin kun ilmat vaihtelee ja on sateista .Mokkula hakee yhteyttä osin 3g ja 4g verkon välillä vaikka usein miten ei kuitenkin vaihda valkoisena vilkkumisen jälkeen (hakee verkkoa) vihreään 3g verkkoon vaan katkonkin jälkeen pysyy sinisessä 4g verkossa .

Pääsisitkö tässä kohtaa kokeilemaan 4G-verkkoon pakottamista? Tai tuota Johnin ehdottamaa 3G-pakotusta? Kerrothan miten testissä nämä pakotukset eroavat toisistaan, tuoko helpotusta tilanteeseesi?

Selene@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: operaattorin vaihto
ite olin ennen soneran asiakas mutta navetan kohdalla on pari sataa metriä leveä alue missä ei kuulu soneran liittymä puhelimessakaan ja siitä on valitettu Soneralle monelta taholta mutta mitään ei tapahdu.sille alueelle sijoittuu monta omakotitaloa ja naapuri työskentelee sairaalan leikkaussalissa ja joutuu laittamaan sairaalan päivystyspuhelimesta(sonera)käännön omaan saunalahden liittymäänsä että varmasti saadaan kiinni hätätapauksessa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: operaattorin vaihto
en nyt ihan varma mutta kun olen valittannu asioista niin en ole saanut yhtään mitään vastakaikua asian hyväksi.   tosa kattlein puolivuotta mopiilimokkulan aloitusnäyttöä ja siellä vieti että olen seurannassa...   joo nda ehkä seurasi mutta sonera ei.  ja kun en vielä tähän päivään ole löytänyt henkilöä virmasta joka tekisi asioille mitään niin nyt vaan olen tyytyväinen saunan asiakas!                    toi länkytys on jo niiiiiiin last seesonia!
                 toimintaa edes puhelun muodossa olisin kaivannut.  mutta ei pariin vuoteen otettu yhtään asian tiimoilta yhteyttä.                  sanahelinä on se joki joka saa meikäläisen suorittajan aina lämpenemään!