Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eripari renkaat  (Luettu 13469 kertaa)

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Eripari renkaat
noo takavuosina yks poltti tasauspyörästön just vastaavalla lailla päivän ajoilla ja ei ollu suurta eroa, kysees tais olla joku mörkö foortti.. tiä sitte..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: Eripari renkaat
Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.
Mystinen kesälaatumies

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Eripari renkaat
Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.

Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivana
tieajossa...

Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. 8)
Tuskahiki on köyhän sauna...

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Eripari renkaat
 Kyllä se korkeusero tekee samantien eroa vierintä matkaan se on selvä. Tieajossa tasauspyörästö pyörii jotain muuta nopeutta kuin kynnössä, ettei kannata jatkuvaan käyttöön eri kokoa, vaikka ero vain pienikin.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: Eripari renkaat
Kyllä se korkeusero tekee samantien eroa vierintä matkaan se on selvä. Tieajossa tasauspyörästö pyörii jotain muuta nopeutta kuin kynnössä, ettei kannata jatkuvaan käyttöön eri kokoa, vaikka ero vain pienikin.
ei tietenkään jatkuvaan  mutta joku jolla laskin, kynä ja paperia on voi äkkiä laskea minkälaista mutkaa tuo 4 cm vastaa maantiellä :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Tomppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 77
Vs: Eripari renkaat
Kun halkaisija kasvaa 8 senttiä, lisääntyy kehän pituus 25 cm.

Köntys

  • Vieras
Vs: Eripari renkaat

Ei helevetti traktorilla noitten teorioitten mukaan voisi ajaa mutkaista tietä, jossa ei ole suoria, ollenkaan.   ::)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Eripari renkaat
Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.

Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivana
tieajossa...

Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. 8)

Maken maailmassa näin voi tapahtua. :)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Eripari renkaat

Ei helevetti traktorilla noitten teorioitten mukaan voisi ajaa mutkaista tietä, jossa ei ole suoria, ollenkaan.   ::)

Eikös niissä ole neliveto että pääse suoraan pahemmasta maastosta välittämättä.??

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: Eripari renkaat
Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.

Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivana
tieajossa...

Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. 8)

Aikoinaan täälläpäin  kaikkien 880 Fiattien tasauspyörästön laakerit pettivät jurttimaan kynnössä melko uusina. Remontissa niiden liukulaakereiden voitelua parannettiin ja annettiin ohjeeksi käyttää tasauspyörästön lukkoa kynnössä. Tieajonopeuksissa keskipakovoima ajaa öljyn vielä tehokkaammin ulos, jos tasauspyörästö ei ole kokonaan uppeluksissa öljyssä.
Saksalaisnatikoissa tuo on myös heikko kohta. Omassa 955 nuo laakeroinnit korjattiin ennakoivasti n. 8000 tunnin kohdalla.
Mystinen kesälaatumies

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Eripari renkaat
Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.

Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivana
tieajossa...

Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. 8)

Aikoinaan täälläpäin  kaikkien 880 Fiattien tasauspyörästön laakerit pettivät jurttimaan kynnössä melko uusina. Remontissa niiden liukulaakereiden voitelua parannettiin ja annettiin ohjeeksi käyttää tasauspyörästön lukkoa kynnössä. Tieajonopeuksissa keskipakovoima ajaa öljyn vielä tehokkaammin ulos, jos tasauspyörästö ei ole kokonaan uppeluksissa öljyssä.
Saksalaisnatikoissa tuo on myös heikko kohta. Omassa 955 nuo laakeroinnit korjattiin ennakoivasti n. 8000 tunnin kohdalla.

Älä ny viitti, oikeesti. ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: Eripari renkaat
Tieajonopeuksissa keskipakovoima ajaa öljyn vielä tehokkaammin ulos, jos tasauspyörästö ei ole kokonaan uppeluksissa öljyssä.

Jos traktoreissa tulee noin kovat keskipakovoimat perämurikkaan 50-vauhdissa, ottaen vielä huomioon takapyörien koon, niin kuinka autojen perät kestää päivääkään  ;D  ;D ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Eripari renkaat
Tieajonopeuksissa keskipakovoima ajaa öljyn vielä tehokkaammin ulos, jos tasauspyörästö ei ole kokonaan uppeluksissa öljyssä.

Jos traktoreissa tulee noin kovat keskipakovoimat perämurikkaan 50-vauhdissa, ottaen vielä huomioon takapyörien koon, niin kuinka autojen perät kestää päivääkään  ;D  ;D ;D

Perniössä öljytkin linkoutuu murikan kattoon. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: Eripari renkaat
Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.

Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivana
tieajossa...

Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. 8)

Aikoinaan täälläpäin  kaikkien 880 Fiattien tasauspyörästön laakerit pettivät jurttimaan kynnössä melko uusina. Remontissa niiden liukulaakereiden voitelua parannettiin ja annettiin ohjeeksi käyttää tasauspyörästön lukkoa kynnössä. Tieajonopeuksissa keskipakovoima ajaa öljyn vielä tehokkaammin ulos, jos tasauspyörästö ei ole kokonaan uppeluksissa öljyssä.
Saksalaisnatikoissa tuo on myös heikko kohta. Omassa 955 nuo laakeroinnit korjattiin ennakoivasti n. 8000 tunnin kohdalla.
eiköös niissä likkunu ne tapit jotka sitte ongelmat aiheutti....ss kös tuota selitti jotta öljyt pois perästä ja tähystää endoskoopilla :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: Eripari renkaat
Tieajonopeuksissa keskipakovoima ajaa öljyn vielä tehokkaammin ulos, jos tasauspyörästö ei ole kokonaan uppeluksissa öljyssä.

Jos traktoreissa tulee noin kovat keskipakovoimat perämurikkaan 50-vauhdissa, ottaen vielä huomioon takapyörien koon, niin kuinka autojen perät kestää päivääkään  ;D  ;D ;D
Tossa aikaisemmin oli Vectrasta pettänyt vastaavassa tilanteessa. No ehkä Opelia ei sitten lasketa autoksi.  ::) Autoissa ei kuitenkaan ole planeetta-alennusta tasauspyörästön ja pyörän välissä.
Mystinen kesälaatumies