Korjaan tuohon kolmitieventtiiliasiaan.Se ei ole enää 500 sarjan mallissa
On 565 kolmitieventtiili, erilainen kyllä kuin jossain vanhemmissa verkuissa. Onko aloittajan 565 sellainen kolmiasentoinen vipu vasemman jalan vieressä lähellä ulosoton kytkentää? Pitäisi lukea ext1 ja sen suuntaista. Tämä ohjaa kolmitieventtiiliä, keskiasennossa toimii nostolaite. Sivuasennoissa öljy menee jonnekin muualle, kun nostolaitevipu on siinä constant pumping tekstin kohdalla.
Noista hydeliittimistä pitäisi katsoa minnekä ne letkujen toiset päät menee, jotta osaisi sanoa mitään. Tuo rautaosa perän päällä, jossa nostolaitteen ronkatkin on kiinni, on nostolaitekansi. Letku voi olla kiinni tämän etuosassa vasemmassa kulmassa. Tällöin kolmitieventtiili keskiasennossa, ensin nousee nostolaite ylös asti ja sen jälkeen alkaa kippi nousta. Nostolaitekannen oikeassa etukulmassa on kahdella pultilla kiinni erillinen rautamötikkä eli kolmitieventtiili. Siinä on reikiä vähän joka suuntaan. Jos letku on kiinni tämän oikeassa reunassa etummaisessa reiässä, niin kipin pitäisi nousta vipu ext2-asennossa ja nostolaitevipu constant pumping asennossa. Sitten taas takimmainen reikä on tankkilinja eli vapaa paluu.