Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 19.02.15 - klo:21:02Natikan kaarevasta lasista kaikki on yhtämieltä, toisin kuin Massikan. Onko lasit siis kehittyneet, vai Massikka miehet ei vaan myönnä Niissä laseissa on eroja XL hyteissä,meillä ensimmäisessä 80 luvun mallissa oli voimakas taittovirhe,mutta 90 mallissa ei sitä näytä olevan.Ja todellakaan Fergun kaarevassa lasissa ei moista ominaisuutta ole.Mielestäni tuosta ominaisuudesta ei käytännössä ole ollut ongelmia.Mutta kuten nähdään Case on laatukone koska mitään muuta tyyppivikaa ei ole kuin tuo takalasi.
Natikan kaarevasta lasista kaikki on yhtämieltä, toisin kuin Massikan. Onko lasit siis kehittyneet, vai Massikka miehet ei vaan myönnä
Lainaus käyttäjältä: Viljelijä evp - 20.02.15 - klo:08:10Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 19.02.15 - klo:21:02Natikan kaarevasta lasista kaikki on yhtämieltä, toisin kuin Massikan. Onko lasit siis kehittyneet, vai Massikka miehet ei vaan myönnä Niissä laseissa on eroja XL hyteissä,meillä ensimmäisessä 80 luvun mallissa oli voimakas taittovirhe,mutta 90 mallissa ei sitä näytä olevan.Ja todellakaan Fergun kaarevassa lasissa ei moista ominaisuutta ole.Mielestäni tuosta ominaisuudesta ei käytännössä ole ollut ongelmia.Mutta kuten nähdään Case on laatukone koska mitään muuta tyyppivikaa ei ole kuin tuo takalasi.Eikä sekään ole vika vaan ominaisuus Ja mieluummin kaareva taittovirheinen lasi kuin levee tolppa.
Suuttimia testatessa/iroitettaessa ja paikalleen laitettaessa, on syytä laittaa uudet tiiviste prikat, vanhat kupariset ei välttämättä pidä toistamiseen.
Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 19.02.15 - klo:21:01 Suuttimia testatessa/iroitettaessa ja paikalleen laitettaessa, on syytä laittaa uudet tiiviste prikat, vanhat kupariset ei välttämättä pidä toistamiseen.Hehkuttaa
Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:09:56Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 19.02.15 - klo:21:01 Suuttimia testatessa/iroitettaessa ja paikalleen laitettaessa, on syytä laittaa uudet tiiviste prikat, vanhat kupariset ei välttämättä pidä toistamiseen.Hehkuttaa Kyl ne yleensä lähtee siinä suuttimen mukana pois.Määkin ostin Majoria varten Biltemasta työkalun ihan niitä kupariprikkoja varten. Olivat kiinni suuttimen rungossa kun nyppäsin ne pois.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:02Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:09:56Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 19.02.15 - klo:21:01 Suuttimia testatessa/iroitettaessa ja paikalleen laitettaessa, on syytä laittaa uudet tiiviste prikat, vanhat kupariset ei välttämättä pidä toistamiseen.Hehkuttaa Kyl ne yleensä lähtee siinä suuttimen mukana pois.Määkin ostin Majoria varten Biltemasta työkalun ihan niitä kupariprikkoja varten. Olivat kiinni suuttimen rungossa kun nyppäsin ne pois.Siis hehkuttaa ne punaisiksi niin ne pitää uudelleen.
Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:12Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:02Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:09:56Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 19.02.15 - klo:21:01 Suuttimia testatessa/iroitettaessa ja paikalleen laitettaessa, on syytä laittaa uudet tiiviste prikat, vanhat kupariset ei välttämättä pidä toistamiseen.Hehkuttaa Kyl ne yleensä lähtee siinä suuttimen mukana pois.Määkin ostin Majoria varten Biltemasta työkalun ihan niitä kupariprikkoja varten. Olivat kiinni suuttimen rungossa kun nyppäsin ne pois.Siis hehkuttaa ne punaisiksi niin ne pitää uudelleen. Maksaa muistaakseni vajaan euron kappale, sun menee tohosta jo kaasua sillä hintaa.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:24Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:12Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:02Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:09:56Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 19.02.15 - klo:21:01 Suuttimia testatessa/iroitettaessa ja paikalleen laitettaessa, on syytä laittaa uudet tiiviste prikat, vanhat kupariset ei välttämättä pidä toistamiseen.Hehkuttaa Kyl ne yleensä lähtee siinä suuttimen mukana pois.Määkin ostin Majoria varten Biltemasta työkalun ihan niitä kupariprikkoja varten. Olivat kiinni suuttimen rungossa kun nyppäsin ne pois.Siis hehkuttaa ne punaisiksi niin ne pitää uudelleen. Maksaa muistaakseni vajaan euron kappale, sun menee tohosta jo kaasua sillä hintaa. Mutta jos keksii kahvilla olles,että tarkistampa suuttimet.Ja illaksi pitäis ollakone ajos.Ja prikkoja ei saa kun tilaamalla
Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:37Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:24Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:12Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:02Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:09:56Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 19.02.15 - klo:21:01 Suuttimia testatessa/iroitettaessa ja paikalleen laitettaessa, on syytä laittaa uudet tiiviste prikat, vanhat kupariset ei välttämättä pidä toistamiseen.Hehkuttaa Kyl ne yleensä lähtee siinä suuttimen mukana pois.Määkin ostin Majoria varten Biltemasta työkalun ihan niitä kupariprikkoja varten. Olivat kiinni suuttimen rungossa kun nyppäsin ne pois.Siis hehkuttaa ne punaisiksi niin ne pitää uudelleen. Maksaa muistaakseni vajaan euron kappale, sun menee tohosta jo kaasua sillä hintaa. Mutta jos keksii kahvilla olles,että tarkistampa suuttimet.Ja illaksi pitäis ollakone ajos.Ja prikkoja ei saa kun tilaamalla EIks siellä moommalassa oo riisselipajaa tai vyrttiä? Sitäpaitsi, aina pitäs olla varaosia itellä hyllyssä, remmejä, tiivisteitä ja muuta kilkettä.Museokoneissa on pakko pitää varaosia jemmassa....
Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:39Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:37Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:24Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:12Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:02Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:09:56Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 19.02.15 - klo:21:01 Suuttimia testatessa/iroitettaessa ja paikalleen laitettaessa, on syytä laittaa uudet tiiviste prikat, vanhat kupariset ei välttämättä pidä toistamiseen.Hehkuttaa Kyl ne yleensä lähtee siinä suuttimen mukana pois.Määkin ostin Majoria varten Biltemasta työkalun ihan niitä kupariprikkoja varten. Olivat kiinni suuttimen rungossa kun nyppäsin ne pois.Siis hehkuttaa ne punaisiksi niin ne pitää uudelleen. Maksaa muistaakseni vajaan euron kappale, sun menee tohosta jo kaasua sillä hintaa. Mutta jos keksii kahvilla olles,että tarkistampa suuttimet.Ja illaksi pitäis ollakone ajos.Ja prikkoja ei saa kun tilaamalla EIks siellä moommalassa oo riisselipajaa tai vyrttiä? Sitäpaitsi, aina pitäs olla varaosia itellä hyllyssä, remmejä, tiivisteitä ja muuta kilkettä.Museokoneissa on pakko pitää varaosia jemmassa.... Mutta jos sattuu oleen jouluaatto,ja IKH on kiinni Varastos ei tarvita kuin suodattimia
Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:43Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:39Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:37Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:24Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:12Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:02Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:09:56Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 19.02.15 - klo:21:01 Suuttimia testatessa/iroitettaessa ja paikalleen laitettaessa, on syytä laittaa uudet tiiviste prikat, vanhat kupariset ei välttämättä pidä toistamiseen.Hehkuttaa Kyl ne yleensä lähtee siinä suuttimen mukana pois.Määkin ostin Majoria varten Biltemasta työkalun ihan niitä kupariprikkoja varten. Olivat kiinni suuttimen rungossa kun nyppäsin ne pois.Siis hehkuttaa ne punaisiksi niin ne pitää uudelleen. Maksaa muistaakseni vajaan euron kappale, sun menee tohosta jo kaasua sillä hintaa. Mutta jos keksii kahvilla olles,että tarkistampa suuttimet.Ja illaksi pitäis ollakone ajos.Ja prikkoja ei saa kun tilaamalla EIks siellä moommalassa oo riisselipajaa tai vyrttiä? Sitäpaitsi, aina pitäs olla varaosia itellä hyllyssä, remmejä, tiivisteitä ja muuta kilkettä.Museokoneissa on pakko pitää varaosia jemmassa.... Mutta jos sattuu oleen jouluaatto,ja IKH on kiinni Varastos ei tarvita kuin suodattimia TäälläpäinTM saa ovet auki 50euron hälymaksulla, vaikka jouluaattona.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:44Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:43Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:39Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:37Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:24Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:10:12Lainaus käyttäjältä: SKN - 20.02.15 - klo:10:02Lainaus käyttäjältä: +200 - 20.02.15 - klo:09:56Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 19.02.15 - klo:21:01 Suuttimia testatessa/iroitettaessa ja paikalleen laitettaessa, on syytä laittaa uudet tiiviste prikat, vanhat kupariset ei välttämättä pidä toistamiseen.Hehkuttaa Kyl ne yleensä lähtee siinä suuttimen mukana pois.Määkin ostin Majoria varten Biltemasta työkalun ihan niitä kupariprikkoja varten. Olivat kiinni suuttimen rungossa kun nyppäsin ne pois.Siis hehkuttaa ne punaisiksi niin ne pitää uudelleen. Maksaa muistaakseni vajaan euron kappale, sun menee tohosta jo kaasua sillä hintaa. Mutta jos keksii kahvilla olles,että tarkistampa suuttimet.Ja illaksi pitäis ollakone ajos.Ja prikkoja ei saa kun tilaamalla EIks siellä moommalassa oo riisselipajaa tai vyrttiä? Sitäpaitsi, aina pitäs olla varaosia itellä hyllyssä, remmejä, tiivisteitä ja muuta kilkettä.Museokoneissa on pakko pitää varaosia jemmassa.... Mutta jos sattuu oleen jouluaatto,ja IKH on kiinni Varastos ei tarvita kuin suodattimia TäälläpäinTM saa ovet auki 50euron hälymaksulla, vaikka jouluaattona. Mutta se euron röhökaasu on jo sitte halvempi Paitti kun Essolla käy täyttääs pullon ja juo parikuppia kahvia,ostaa kartongin Kenttiä,lottoo ja ottaa ylinopeussakot samallareissulla
Oliko se muuten niin että 845 moottori oli se englantilainen, ja 856 (huomaavasti harviaisempi suomessa) oli sillä saksalaisella moottorilla jossa oli sama sylinteri tilavuus ja iskunpituus kuin 956 ainoastaan vain 2pyttyä vähemmän?