Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koneviestin traktorivertailu  (Luettu 75092 kertaa)

alfons

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 48
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Jos jontikalta olisi ollut 170 R DD joka todelliselta myynti hinnaltaan on T183 Versun kanssa vertailukelpoinen,olisi nähty tielenkillä todellista kyytiä. 8)


Agrin sivuilla deere noin 140 k€ ja tuo testin 183 noin 120 k€. Vertailukelpoisia?

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Koneviestin traktorivertailu
jännä,että täältä tundralta nuo reussit hävinny tyystin,mikä lie syynä... :-\
Tänne on tullut vaan lisää mutta kaipa se tuo myyntiverkosto vaikuttaa paljon..  Tuskin valtraakaan myytäis jollei olis myyntiverkostoa  ;D
[/quote



mnjooo...pakkasta net oon tainnu reussitkin pelätä täällä takahikiällä... ;)
Posion suuntaan tuosta yks lähti ja ei se vissiin oo pakkasta pelännyt...
Mää veikkaan, että deutzien katoaminen johtuu myyntiliikkeiden olemattomuudesta. Agrimarketin pihalla oli 2x 6180P Deutzia (uusia), en sitten tiedä miksi.

Eipä nuo Deutzin omistajat ole valitelleet, että traktori olisi huon,  päinvastoin.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kun katsoo deutsin alle ja sivuille ja konepellin alle niin tajuaa miksi sitä ei myidä ,on se sellanen käärmeiden pesä että huhu huh ! :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Jos jontikalta olisi ollut 170 R DD joka todelliselta myynti hinnaltaan on T183 Versun kanssa vertailukelpoinen,olisi nähty tielenkillä todellista kyytiä. 8)


Agrin sivuilla deere noin 140 k€ ja tuo testin 183 noin 120 k€. Vertailukelpoisia?

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
Vs: Koneviestin traktorivertailu
jännä,että täältä tundralta nuo reussit hävinny tyystin,mikä lie syynä... :-\
Tänne on tullut vaan lisää mutta kaipa se tuo myyntiverkosto vaikuttaa paljon..  Tuskin valtraakaan myytäis jollei olis myyntiverkostoa  ;D
[/quote



mnjooo...pakkasta net oon tainnu reussitkin pelätä täällä takahikiällä... ;)
Posion suuntaan tuosta yks lähti ja ei se vissiin oo pakkasta pelännyt...



annahan,ku net pakkaset tulloo... ;)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Lehdessä luki, että jontikan vaihdelaatikko on ZF:n tekemä; minä olen luullut sitä J-D:n omavalmisteeksi?
Tuo oli kyllä ihme juttu !
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

huhu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 120
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Jos Jontikasta joutuisi maksamaan ovh-hinnan ei sitä ostaisi kukaan , käsittääkseni on aika yleisesti tiedossa  että Jontikassa on isoimmat alennus prosentit.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7101
  • karkki vai keppana?
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Lehdessä luki, että jontikan vaihdelaatikko on ZF:n tekemä; minä olen luullut sitä J-D:n omavalmisteeksi?
Tuo oli kyllä ihme juttu !
Jaa, että ZF tekee laatikoita? Tekee jopa niihin sisuskalujakin ;D
pessimisti ei pety!

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Jos Jontikasta joutuisi maksamaan ovh-hinnan ei sitä ostaisi kukaan , käsittääkseni on aika yleisesti tiedossa  että Jontikassa on isoimmat alennus prosentit.
Tän päivän maastullis s-johtaja valitteli traktorikaupan pieniä katteita, mutta sitten taas kehu että suodatinta ja varaosaa menee niin maan peevelistä että sillä elää kun saa jonkun peuraan erehtymään.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Lehdessä luki, että jontikan vaihdelaatikko on ZF:n tekemä; minä olen luullut sitä J-D:n omavalmisteeksi?
Tuo oli kyllä ihme juttu !
Jaa, että ZF tekee laatikoita? Tekee jopa niihin sisuskalujakin ;D
Niin ,mutta kun jontikkaan ! ??? ???
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
Vs: Koneviestin traktorivertailu
JOS prentinkin sais valametin hinnalla,ni ostaisinn heti... :)
huoltomiehen harmiksi.. ;)

malanko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Lehdessä luki, että jontikan vaihdelaatikko on ZF:n tekemä; minä olen luullut sitä J-D:n omavalmisteeksi?
Tuo oli kyllä ihme juttu !
Jaa, että ZF tekee laatikoita? Tekee jopa niihin sisuskalujakin ;D
Niin ,mutta kun jontikkaan ! ??? ???

Teutsin laatikothan kyllä on ZF:n tekemiä(Osa vissiin Samen).

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Joillain on mennyt Valtra myyjän pakkaspelote läpi,EIHÄN NE MUUT PELAA PAKKASELLA KUIN VALTRA...BUAAA  :o

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Lehdessä luki, että jontikan vaihdelaatikko on ZF:n tekemä; minä olen luullut sitä J-D:n omavalmisteeksi?
Tuo oli kyllä ihme juttu !
Jaa, että ZF tekee laatikoita? Tekee jopa niihin sisuskalujakin ;D
Niin ,mutta kun jontikkaan ! ??? ???
Kaikkiin jontikan vaihteistoihin löytyy hilut ja konstit ZF-ehjäämöiltä.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3128
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Jos Jontikasta joutuisi maksamaan ovh-hinnan ei sitä ostaisi kukaan , käsittääkseni on aika yleisesti tiedossa  että Jontikassa on isoimmat alennus prosentit.
Tän päivän maastullis s-johtaja valitteli traktorikaupan pieniä katteita, mutta sitten taas kehu että suodatinta ja varaosaa menee niin maan peevelistä että sillä elää kun saa jonkun peuraan erehtymään.

Noi varaosahinnat Suomessa on yli puolet ilmaa. Etin just hva 242 mäntää,  kotimaassa  kolmasosa kalliimpi ja lähetyskulut suomen sisällä kallimpi ku euroopasta