Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koneviestin traktorivertailu  (Luettu 75104 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D
Ootko jo kertonut N3-sarjan valtran öljypohja ongelmista quicken kuormaajan kanssa? Kertoisitko myös tarkemmin siitä aiheesta tietämättömille  :)   Ja niistä versun ja directin ongelmista että mitä niistä hajoilee?
Niin onko kyseessä Etelä-pohjanmaan tapaus jossa alueauralla ajoi
sulaan vesijohto tai kaukolämpö alitus kohtaan ja aura haukkasi syvään ja kuljettaja lensi lasia ja kattopaneelia vasten ,meni tajuttomaksi ,tämän hetkistä tilannetta en tiedä.Traktoriin tuli 20 th. vahingot.Oliko traktorin vika ?
Oletko tietoinen deutsin portaattoman ongelmista ?
Onko etuakselin ripustusta muutettu deutsissa kun pakkaavat putoilla alle?
Kyllä näitä riittää joka merkistä,sun pitää vaan hyväksyä että deutsikin voi pettää ei se jumalan tekemä ole,natsien jälkeläiset se on tehneet. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D
Ootko jo kertonut N3-sarjan valtran öljypohja ongelmista quicken kuormaajan kanssa? Kertoisitko myös tarkemmin siitä aiheesta tietämättömille  :)   Ja niistä versun ja directin ongelmista että mitä niistä hajoilee?
Niin onko kyseessä Etelä-pohjanmaan tapaus jossa alueauralla ajoi
sulaan vesijohto tai kaukolämpö alitus kohtaan ja aura haukkasi syvään ja kuljettaja lensi lasia ja kattopaneelia vasten ,meni tajuttomaksi ,tämän hetkistä tilannetta en tiedä.Traktoriin tuli 20 th. vahingot.Oliko traktorin vika ?
Oletko tietoinen deutsin portaattoman ongelmista ?
Onko etuakselin ripustusta muutettu deutsissa kun pakkaavat putoilla alle?
Kyllä näitä riittää joka merkistä,sun pitää vaan hyväksyä että deutsikin voi pettää ei se jumalan tekemä ole,natsien jälkeläiset se on tehneet. ;D
Eli et siis tiennyt N3-valtran ongelmista vai etkö halua kertoa?    Kerro mulle yksikin deutsi nyt alkuun vaikka suomesta josta on etuakseli tippunut..  Deutsissa on ZF eccom joo joka on myös jonnikoissa mutta eipä niitä ihan yhtä paljon ole rempattu..  Ja deutseissa on vikansa ja uudesta hajosikin jo yksi hydrauliikkalohko joka tuli kyllä 2 päivässä saksasta suomeen kun ei sattunut olemaan varastossa suomessa ja myöskin se testissä todettu pissapojan nestesäiliö siirrettiin samalla lokasuojan toiselle puolelle..  Ja yksi haamuvika kummittelee mutta tanskassa ovat kuulemma samanlaisiin vaihtaneet jotain sähköosia niin on ruvennut toimimaan..

Veetin poika

  • Vieras
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D


Mulle on kyllä valtra miehenä vaikea käsittää tuota sun paskanheittoa. Se tuo toisen ilkkuminen yleensä osuu omaan nilkkaan.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D


Mulle on kyllä valtra miehenä vaikea käsittää tuota sun paskanheittoa. Se tuo toisen ilkkuminen yleensä osuu omaan nilkkaan.
Eli ei saa puhua Valtran vioista mitään julkisesti eikä muittenkaan vioista ,jokainen kokeilkoon itse.
Niin Nsarjan kuormaajan kiinnitystä epäiltiin ja kerrottiin siitä hirmu juttuja
kuinka ei kestä,no muutama on varmaan onnettomuuksissa mennyt ,samoin fentin jousietupään kiinnityksessä Valtraan oli aluksi moka joka on korjattu joka koneeseen,kyllä näitä sattuu merkille kuin merkille.
Joidenkkin mielestä avoimuus on "paskan " heittoa ,minusta se ei ole.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D


Mulle on kyllä valtra miehenä vaikea käsittää tuota sun paskanheittoa. Se tuo toisen ilkkuminen yleensä osuu omaan nilkkaan.
Eli ei saa puhua Valtran vioista mitään julkisesti eikä muittenkaan vioista ,jokainen kokeilkoon itse.
Niin Nsarjan kuormaajan kiinnitystä epäiltiin ja kerrottiin siitä hirmu juttuja
kuinka ei kestä,no muutama on varmaan onnettomuuksissa mennyt ,samoin fentin jousietupään kiinnityksessä Valtraan oli aluksi moka joka on korjattu joka koneeseen,kyllä näitä sattuu merkille kuin merkille.
Joidenkkin mielestä avoimuus on "paskan " heittoa ,minusta se ei ole.
Justiinsa tutun N123 avattiin kun öljypohjan välistä tulee öljyä..  Paperitiiviste aukee ja rupee tihkumaan.. Ei oo mitenkään harvinainen vika mutta joskus takuuajan jälkeen tulee kalliiksi..  Ismen kuormaajan kanssa ei oo huoltomiehen mukaan ongelmia..

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D


Mulle on kyllä valtra miehenä vaikea käsittää tuota sun paskanheittoa. Se tuo toisen ilkkuminen yleensä osuu omaan nilkkaan.
Eli ei saa puhua Valtran vioista mitään julkisesti eikä muittenkaan vioista ,jokainen kokeilkoon itse.
Niin Nsarjan kuormaajan kiinnitystä epäiltiin ja kerrottiin siitä hirmu juttuja
kuinka ei kestä,no muutama on varmaan onnettomuuksissa mennyt ,samoin fentin jousietupään kiinnityksessä Valtraan oli aluksi moka joka on korjattu joka koneeseen,kyllä näitä sattuu merkille kuin merkille.
Joidenkkin mielestä avoimuus on "paskan " heittoa ,minusta se ei ole.
Justiinsa tutun N123 avattiin kun öljypohjan välistä tulee öljyä..  Paperitiiviste aukee ja rupee tihkumaan.. Ei oo mitenkään harvinainen vika mutta joskus takuuajan jälkeen tulee kalliiksi..  Ismen kuormaajan kanssa ei oo huoltomiehen mukaan ongelmia..
Milloin on Hurrit oppineet etukuormaajan tekemään kysyn vaan?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D


Mulle on kyllä valtra miehenä vaikea käsittää tuota sun paskanheittoa. Se tuo toisen ilkkuminen yleensä osuu omaan nilkkaan.
Eli ei saa puhua Valtran vioista mitään julkisesti eikä muittenkaan vioista ,jokainen kokeilkoon itse.
Niin Nsarjan kuormaajan kiinnitystä epäiltiin ja kerrottiin siitä hirmu juttuja
kuinka ei kestä,no muutama on varmaan onnettomuuksissa mennyt ,samoin fentin jousietupään kiinnityksessä Valtraan oli aluksi moka joka on korjattu joka koneeseen,kyllä näitä sattuu merkille kuin merkille.
Joidenkkin mielestä avoimuus on "paskan " heittoa ,minusta se ei ole.
Justiinsa tutun N123 avattiin kun öljypohjan välistä tulee öljyä..  Paperitiiviste aukee ja rupee tihkumaan.. Ei oo mitenkään harvinainen vika mutta joskus takuuajan jälkeen tulee kalliiksi..  Ismen kuormaajan kanssa ei oo huoltomiehen mukaan ongelmia..
Milloin on Hurrit oppineet etukuormaajan tekemään kysyn vaan?
Taitaa Valtrallakin olla jotain tekemistä tuon kanssa kun asentavat niitä tehtaalla omalla merkillä..

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D


Mulle on kyllä valtra miehenä vaikea käsittää tuota sun paskanheittoa. Se tuo toisen ilkkuminen yleensä osuu omaan nilkkaan.
Eli ei saa puhua Valtran vioista mitään julkisesti eikä muittenkaan vioista ,jokainen kokeilkoon itse.
Niin Nsarjan kuormaajan kiinnitystä epäiltiin ja kerrottiin siitä hirmu juttuja
kuinka ei kestä,no muutama on varmaan onnettomuuksissa mennyt ,samoin fentin jousietupään kiinnityksessä Valtraan oli aluksi moka joka on korjattu joka koneeseen,kyllä näitä sattuu merkille kuin merkille.
Joidenkkin mielestä avoimuus on "paskan " heittoa ,minusta se ei ole.
Justiinsa tutun N123 avattiin kun öljypohjan välistä tulee öljyä..  Paperitiiviste aukee ja rupee tihkumaan.. Ei oo mitenkään harvinainen vika mutta joskus takuuajan jälkeen tulee kalliiksi..  Ismen kuormaajan kanssa ei oo huoltomiehen mukaan ongelmia..
Milloin on Hurrit oppineet etukuormaajan tekemään kysyn vaan?
Taitaa Valtrallakin olla jotain tekemistä tuon kanssa kun asentavat niitä tehtaalla omalla merkillä..
Saa kotimaisen siihen nokalle tehtaalla,mutta kun ei käy niin ei käy.Ne pultit kannattaa uusia joka ainoa,pulttipysyllä takovat tehtaalla ne liian kireelle ,muistakaa laittaa 12,9 g pultit. ;)
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D


Mulle on kyllä valtra miehenä vaikea käsittää tuota sun paskanheittoa. Se tuo toisen ilkkuminen yleensä osuu omaan nilkkaan.
Eli ei saa puhua Valtran vioista mitään julkisesti eikä muittenkaan vioista ,jokainen kokeilkoon itse.
Niin Nsarjan kuormaajan kiinnitystä epäiltiin ja kerrottiin siitä hirmu juttuja
kuinka ei kestä,no muutama on varmaan onnettomuuksissa mennyt ,samoin fentin jousietupään kiinnityksessä Valtraan oli aluksi moka joka on korjattu joka koneeseen,kyllä näitä sattuu merkille kuin merkille.
Joidenkkin mielestä avoimuus on "paskan " heittoa ,minusta se ei ole.
Justiinsa tutun N123 avattiin kun öljypohjan välistä tulee öljyä..  Paperitiiviste aukee ja rupee tihkumaan.. Ei oo mitenkään harvinainen vika mutta joskus takuuajan jälkeen tulee kalliiksi..  Ismen kuormaajan kanssa ei oo huoltomiehen mukaan ongelmia..
Milloin on Hurrit oppineet etukuormaajan tekemään kysyn vaan?
Taitaa Valtrallakin olla jotain tekemistä tuon kanssa kun asentavat niitä tehtaalla omalla merkillä..
Saa kotimaisen siihen nokalle tehtaalla,mutta kun ei käy niin ei käy.Ne pultit kannattaa uusia joka ainoa,pulttipysyllä takovat tehtaalla ne liian kireelle ,muistakaa laittaa 12,9 g pultit. ;)
No nyt uudet ismet saa jo pitkillä aisoilla ja kunnon kauhankääntökulmilla niin on kyllä mielenkiintoinen.. Ja saa myös jamessia nokalle.. Onko niissä ollut sitten ongelmaa liika kireyden takia?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D


Mulle on kyllä valtra miehenä vaikea käsittää tuota sun paskanheittoa. Se tuo toisen ilkkuminen yleensä osuu omaan nilkkaan.
Eli ei saa puhua Valtran vioista mitään julkisesti eikä muittenkaan vioista ,jokainen kokeilkoon itse.
Niin Nsarjan kuormaajan kiinnitystä epäiltiin ja kerrottiin siitä hirmu juttuja
kuinka ei kestä,no muutama on varmaan onnettomuuksissa mennyt ,samoin fentin jousietupään kiinnityksessä Valtraan oli aluksi moka joka on korjattu joka koneeseen,kyllä näitä sattuu merkille kuin merkille.
Joidenkkin mielestä avoimuus on "paskan " heittoa ,minusta se ei ole.
Justiinsa tutun N123 avattiin kun öljypohjan välistä tulee öljyä..  Paperitiiviste aukee ja rupee tihkumaan.. Ei oo mitenkään harvinainen vika mutta joskus takuuajan jälkeen tulee kalliiksi..  Ismen kuormaajan kanssa ei oo huoltomiehen mukaan ongelmia..
Milloin on Hurrit oppineet etukuormaajan tekemään kysyn vaan?
Taitaa Valtrallakin olla jotain tekemistä tuon kanssa kun asentavat niitä tehtaalla omalla merkillä..
Saa kotimaisen siihen nokalle tehtaalla,mutta kun ei käy niin ei käy.Ne pultit kannattaa uusia joka ainoa,pulttipysyllä takovat tehtaalla ne liian kireelle ,muistakaa laittaa 12,9 g pultit. ;)
No nyt uudet ismet saa jo pitkillä aisoilla ja kunnon kauhankääntökulmilla niin on kyllä mielenkiintoinen.. Ja saa myös jamessia nokalle.. Onko niissä ollut sitten ongelmaa liika kireyden takia?
Ilmapulttipyssy on viimeinen työkalu joka kokoonpano linjalle pitäisi tuoda,mutta nykyään kiire on ja kossit voimattomia ei jaksa vääntää käsityökaluilla.Pulttipyssyn momentti pitäisi tarkastaa joka työtuuri ja tarvittaessa kaliperoida.Vanhoja pultteja ei pidä takaisin laittaa!Ohjearvot kiristykseen ja momenttiavaimella käsin kiristää niin venymä on juuri se mikä pitää ja pultti kestää.Yhdellä liikkeellä momentilla siinä lopussa niin
tulee hyvä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Kai ne muutkin osaa tehdä raktoreita? En tiedä oliko tuo 05 - sarjan nostolaite poikjiakseleinee ja kynkkineen kovin onnistunut?
Kummallista aivopesua by SAS. Vaikka 8400 edelleen hyvä.
Olen useaan tuhanteen kertaan kirjoittanut kuinka ongelmia on myös Valtroissa ,mutta tuon myös muiden merkkien ongelmia esille että simmut aukeavat,tietysti nämä ongelmien esille tulot ovat joillekin aivan törkeen kiusallisia. ;D ;D ;D


Mulle on kyllä valtra miehenä vaikea käsittää tuota sun paskanheittoa. Se tuo toisen ilkkuminen yleensä osuu omaan nilkkaan.
Eli ei saa puhua Valtran vioista mitään julkisesti eikä muittenkaan vioista ,jokainen kokeilkoon itse.
Niin Nsarjan kuormaajan kiinnitystä epäiltiin ja kerrottiin siitä hirmu juttuja
kuinka ei kestä,no muutama on varmaan onnettomuuksissa mennyt ,samoin fentin jousietupään kiinnityksessä Valtraan oli aluksi moka joka on korjattu joka koneeseen,kyllä näitä sattuu merkille kuin merkille.
Joidenkkin mielestä avoimuus on "paskan " heittoa ,minusta se ei ole.
Justiinsa tutun N123 avattiin kun öljypohjan välistä tulee öljyä..  Paperitiiviste aukee ja rupee tihkumaan.. Ei oo mitenkään harvinainen vika mutta joskus takuuajan jälkeen tulee kalliiksi..  Ismen kuormaajan kanssa ei oo huoltomiehen mukaan ongelmia..
Milloin on Hurrit oppineet etukuormaajan tekemään kysyn vaan?
Taitaa Valtrallakin olla jotain tekemistä tuon kanssa kun asentavat niitä tehtaalla omalla merkillä..
Saa kotimaisen siihen nokalle tehtaalla,mutta kun ei käy niin ei käy.Ne pultit kannattaa uusia joka ainoa,pulttipysyllä takovat tehtaalla ne liian kireelle ,muistakaa laittaa 12,9 g pultit. ;)
No nyt uudet ismet saa jo pitkillä aisoilla ja kunnon kauhankääntökulmilla niin on kyllä mielenkiintoinen.. Ja saa myös jamessia nokalle.. Onko niissä ollut sitten ongelmaa liika kireyden takia?
Ilmapulttipyssy on viimeinen työkalu joka kokoonpano linjalle pitäisi tuoda,mutta nykyään kiire on ja kossit voimattomia ei jaksa vääntää käsityökaluilla.Pulttipyssyn momentti pitäisi tarkastaa joka työtuuri ja tarvittaessa kaliperoida.Vanhoja pultteja ei pidä takaisin laittaa!Ohjearvot kiristykseen ja momenttiavaimella käsin kiristää niin venymä on juuri se mikä pitää ja pultti kestää.Yhdellä liikkeellä momentilla siinä lopussa niin
tulee hyvä.

Mun mielestä kokoonpanossa pitäisi ottaa käyttöön joko kierreliima tai nylokki tai vastaava lukite. En usko että sellaista tietämystä löytyy että jonkun raktorin liitokset saataisi oikeasta materiaalista ja oikein kiristettyä oikeaan momenttiin että pultit olisi avattavissa 10 vuoden päästä eikä ne missään tapauksessa aukeaisi itsekseen. Koneeseen kun kohdistuu sekä kuumaa että kylmää ja kovia iskuja sekä mikroskooppista värinää niin jollain käyttäjällä ne liitokset aina aukeaa jos ei välissä ole elastista liimaa...
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Teollisuus käyttää jos jonkinlaisia lukitteita se on faktaa nykyään.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Koneviestin traktorivertailu
SASssi on kova ukko keksimään tarinoita jotka koskee jotain kylänUkonKumminKaiman konetta, älkää pojat siitä välittäkö :-)

Mulla oli tuommonen n163 versu. moottori irtos siitäkin. siis kykinkopasta ja öljypohjasta. siinä oli ismen 230B etukuormain.

mun käsittääkseni ne viat on nykyään korjattu/heikot öljypohjat vaihdettu takuuna vahvempiin. tuohonkin vaihtui uusi vahvistettu öljypohja ja uusi kytkinkoppa kun kiertoon koneen laitoin 700h ajettuna. vika ei ollut kuikan sovitteissa.
----------

paineilmatyökaluilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. samalla linjalla on t sarjan koneet ja n sarja peräkkäin, ei t sarjankoneista moottorit irronnut.
-----------

luulen että noiden versujen ja direktien ongelmat on johtunut kiireestä ja resursien puutteesta. 7v aikana suunnittelun pääpisteenä on ollut uudet t4 ja n4 sarjat. markkinoille on samalla työnnetty hiukan vasemmallakädellä tehtyjä mallisarjoja= esim. direct.  hyvin valtra/agco asian on hoitanut ja tullut remonteissa vastaan,toki on asiakkaidenkin harmiksi maksuja remonteista jäänyt. itse olen erittäin tyytyväinen talon toiminta tapoihin,esim. tuon versun kohdalla. viattomia koneita ei ole olemassa, maanantaipäivän yksilöitä löytyy joka merkiltä.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Koneviestin traktorivertailu
SASssi on kova ukko keksimään tarinoita jotka koskee jotain kylänUkonKumminKaiman konetta, älkää pojat siitä välittäkö :-)

Mulla oli tuommonen n163 versu. moottori irtos siitäkin. siis kykinkopasta ja öljypohjasta. siinä oli ismen 230B etukuormain.

mun käsittääkseni ne viat on nykyään korjattu/heikot öljypohjat vaihdettu takuuna vahvempiin. tuohonkin vaihtui uusi vahvistettu öljypohja ja uusi kytkinkoppa kun kiertoon koneen laitoin 700h ajettuna. vika ei ollut kuikan sovitteissa.
----------

paineilmatyökaluilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. samalla linjalla on t sarjan koneet ja n sarja peräkkäin, ei t sarjankoneista moottorit irronnut.
-----------

luulen että noiden versujen ja direktien ongelmat on johtunut kiireestä ja resursien puutteesta. 7v aikana suunnittelun pääpisteenä on ollut uudet t4 ja n4 sarjat. markkinoille on samalla työnnetty hiukan vasemmallakädellä tehtyjä mallisarjoja= esim. direct.  hyvin valtra/agco asian on hoitanut ja tullut remonteissa vastaan,toki on asiakkaidenkin harmiksi maksuja remonteista jäänyt. itse olen erittäin tyytyväinen talon toiminta tapoihin,esim. tuon versun kohdalla. viattomia koneita ei ole olemassa, maanantaipäivän yksilöitä löytyy joka merkiltä.
Huoltomieheltä ymmärsin että ne missä oli 66 quicke niin vaihdettiin ja 46/56 vaan tarpeen mukaan..  Mutta kyllähän kaikissa joku oma murheensa on..

Dynashift

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: Koneviestin traktorivertailu
Voi elämä.. Taas Massikan osalta samat moitteet.. Raskas ovi käyttää (kulahtaa kyllä ajanmyötä kaasujousi ja muutenkin merkityksetön asia) Takanäkyvyys muka huono kun ne pilarit on just oikealla kohdalla ja takalasi sopivan kapea ettei oo koko takaseinä auki kun lasin avaa. Kamala se 8600 sarjan takalasi mikä aukee kokonaan.. onneksi tajusivat vielä säilyttää tän vanhan rakenteen näis pienemmis. Ja sit että vaihteet toimii väärin päin taakse ajettaessa.. Toimivat aina oikein päin menosuuntaan nopeus kasvaa ja päin vastoin.. Miinusta oisin kyllä antanu nykyisistä nostolaitteen katkaisimista itsekkin. Oiskohan nyt aika lopettaa yli 20 vuotta jatkunut Koneviestin tilaus. Vois piruuttaa lopettaa :D