On varmaan suurempi vaikutus kuka istuu ratin takaa, työnjohtajasta, päivystäjästä kun millä vekotimella työnnetään.Uudet kunnon aurat, mahaterät traktorit sun muuta, mutta tyhmä/piitamaton kuski, insinööri titokoneineen työnjohdoksi, kunto-ohjelma ja päiväkirja tärkeempi tilaajalle tärkein valinta kriteeri ja päivystäjä nukkuu. Hyvää tulee. Kokeneita mestarita, suolan salat, ei se määrä vaan ajakohta, päteviä kuskeja jotka välittää, voi pärjätä vähän huonomalla kalustolla. Sitten noi teiden luokista ja toimeenpideaika, kaupunki tiputaa kadun luokitus, firman kaikiin s postit täynnä huonosti hoidettu, liian myöhään, yleensä "maksetaan kiinteistöveroa", edelinen hoiti niin ja näin. Esm 3 luokan tiet lähtöraja 7cm, toimeenpideaika 48h, hoito vain arkisin. Kunnon myräkkä torstaina, vesi sade sunnuntaina, kramerlla tasoitus ehkä tiistaina