Kyllä vms1 on oikeassa tässä logiikassa. Kun metsän osalta tieyksiköt määrätään, niin sitten sen tien pitäisi normaalikeleillä
kulkeminen kestää. Tai oikeastaan tieosakkaan pitäisi vaatia jo ajoissa tien saattamista semmoiseen kuntoon, että kestää.
Sitten eri asia on paikallinen tien kunnon pettäminen esim. pinoalueen kohdalla, johon kulkeutuu mutaa ajokoneen
mukana. Näiden paikkojen sorastaminen sitten metsäyhtiön laskuun.
Miksi se pino pitää tehdä tien puolelta
Ymmärrän pointin. Onnistuu tasaisilla mailla, mutta ei näillä kallioisilla mäkisillä maastoilla joka paikassa.
Mielellään ei ajella naapurin palstaakaan, jos tie menee vieressä. 95% taidetaan Täälläpäin
TMpinota tieltä.
Hyvin pärjätty näinkin.