Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 8350 ja carraro  (Luettu 19714 kertaa)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
8350 ja carraro
 ;D, edestäpäin kun katsoo niin on alkanut tuleen kamperkulmaa ;D ;D ;D ;D    ---->     /-\,  ei noin raju, ja vaan toisella puolen. olkapää sökö? mitä tolle joutuu tekemään pahimmassa/helpoimmassa skenaariossa?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Nasse

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Vs: 8350 ja carraro
Helepommillaan pelkkä tappien ja laakereitten vaihto , yläpuolen tappi kuluu rakenteesta johtuen poikkeuksetta pilalle.  Pahimmillaan pesien täyttöhitsaus ja koneistus tai sitte Danaa alle

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: 8350 ja carraro
Maljat väljät, materiaalivikaa carrarossa. Työharjoittelussa vaihdettiin koko etuakseliputki uuteen. Se ei ongelmaa korjaa, siirtää vain. Sige alle niin kestää.

ps. ota kuvat ja laita carrarolle viestiä stefano_image@carraro.com   Joskus kummaksui, kun italialainen ei tiennyt ollenkaan valtroja vaivaavasta carraro ongelmasta, ja että carraro valmetin alla on kuin kirosana käytettyä konetta myytäessä.
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: 8350 ja carraro
Se reikä venyy sillä se käy väljäksi.Carraro ja Saksalaiset osat ne ovat Valtran ongelma no 1,valitettavasti. Saksalaisen työn laatu on nykypäivänä aika surkea.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: 8350 ja carraro
Se reikä venyy sillä se käy väljäksi.Carraro ja Saksalaiset osat ne ovat Valtran ongelma no 1,valitettavasti. Saksalaisen työn laatu on nykypäivänä aika surkea.

Taitaa tollakin Valtralla olla etukuormaaja nokalla ja tunteja jo yli 10000 eli ei se nyt ihme ole jos laittoa tulee. Saksalaisia on turha Valtran ongelmista syyttää. Vaihteistot risaa, vesipumppua, jäähdytintä menee jne. kuten on aina mennytkin.
Oon vaatimaton!

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: 8350 ja carraro
Se reikä venyy sillä se käy väljäksi.Carraro ja Saksalaiset osat ne ovat Valtran ongelma no 1,valitettavasti. Saksalaisen työn laatu on nykypäivänä aika surkea.

Taitaa tollakin Valtralla olla etukuormaaja nokalla ja tunteja jo yli 10000 eli ei se nyt ihme ole jos laittoa tulee. Saksalaisia on turha Valtran ongelmista syyttää. Vaihteistot risaa, vesipumppua, jäähdytintä menee jne. kuten on aina mennytkin.

Hys........
Nii se on...

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: 8350 ja carraro
Kumma kun talkkari ei oo sanomassa,ettei kannata sekaantua marginaali merkkeihin ::)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: 8350 ja carraro
Saiskos tohon karmalaaroon vetoniveliin nippoja mitenkään helposti?
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

kolapoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 610
Vs: 8350 ja carraro
ne nipat ei sitä aksilaa paranna.mulla 13000 ajettu carrrraaro ja vetonivelet vielä alkuperäiset mutta ne olkaaksilat.2000h kestää ja kun ala puoli on ilman laakeria, että on vaan kaks rauta kuppia vastakkain .

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: 8350 ja carraro
ja sitte kun laittaa danan alle niin keskikeinu kuluu puhki ja etuperiä menee kuin leipää.


Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: 8350 ja carraro
ne nipat ei sitä aksilaa paranna.mulla 13000 ajettu carrrraaro ja vetonivelet vielä alkuperäiset mutta ne olkaaksilat.2000h kestää ja kun ala puoli on ilman laakeria, että on vaan kaks rauta kuppia vastakkain .
Öö eihän siinä ylimmäisessäkään sen kummempia laakereita ole. Ihan samanmoiset teräs holkit vaan. Olivat muuten piukassa >:( Ne raidepään nivelet ei kanssa kestä kun 3000h niin on ihan kaput. Menee ulommat ja sisemmät ja maksaa keleesti >:( Siihen saattais vissiin sopia jostain kuormuristakin ne pallonivelet ainakin ne ulommat.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: 8350 ja carraro
ja sitte kun laittaa danan alle niin keskikeinu kuluu puhki ja etuperiä menee kuin leipää.
Ai onko danan ns hd akselikin sitte täyttä pas***? Mulla on ollu käsitys että Dana olis parempi mutta eikai sitte.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

kolapoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 610
Vs: 8350 ja carraro
on myös garraaroja missä alaosassa on laakerit.

cowboy_

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 165
Vs: 8350 ja carraro
Siis hetkinen, onks Carrrraaarrroon akselit tehty ilman olkatappilaakereita, vaan jotain niti-nati holkkeja?

Meidän 8350:ssä on ainakin olkaakseleissa nipat, ajettu kohta 6000h ilman akseliremppaa, mutta kai se kohta leviää.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: 8350 ja carraro
huomenna!