Vaihdoin Fahr 770 -puimuriin variaattorin laakerit ja samalla myös remmit. Onko jollakulla nyrkkisääntöä/tietoa miten tai missä asennossa variaattorin remmit tulisi kiristää ja mihin kireyteen?
Näppituntumalla toimii nyt ihan hyvin ja äkikseltään tuntui löytyvän vähän enemmän nopeuttakin. Variaattorin reagointi vipuun ehkä entistä hitaampi. Vielä en puinut, kokeilin vain pihalla.
Paat niin kireelle ettei luista, kun ajelet esim. mäkiä ylös. Kiristys piti muistaakseni tehdä kun variaattori on puolessavälissä. kiristys ja välillä kone käyntiin ja tarkistus miten kireellä on. Pari kolme senttiä pitäisi lutkua kun remmiä heiluttaa puolestavälistä
Oli muuten hyvää ainetta toi CRC-Belt Grip. Mulla alkoi rukiilla luistaa tyhjennysruuvin hihnat, ja kiristyksestä huolimatta ei alkanut pyörimään. Suihkin tota hihnoille, niin het lähti rokkaamaan