Kun tilaa ulkomailta varaosia saako ne ihan samalla tavalla verovähennyksiin? Onko siinä joku kikkailu? Alvien ja muiden kans?
Lainaus käyttäjältä: SAS - 12.08.14 - klo:20:33Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 12.08.14 - klo:15:29Huoltomiehen myymä polttimen solenoidi asennettuna 120 €, sama osa itse hankkien 8 € ja vartti töitä Säästyi tonni kauraaNo sinulla oli valtuudet huoltaa öljypoltinta ? vakuutusyhtiö voi olla eri mieltä jos palovahinko sattuu,ihan kaikkea ei kannatta itse tehdä. Näköjään oli joo Hyvin näytti pelaavan.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 12.08.14 - klo:15:29Huoltomiehen myymä polttimen solenoidi asennettuna 120 €, sama osa itse hankkien 8 € ja vartti töitä Säästyi tonni kauraaNo sinulla oli valtuudet huoltaa öljypoltinta ? vakuutusyhtiö voi olla eri mieltä jos palovahinko sattuu,ihan kaikkea ei kannatta itse tehdä.
Huoltomiehen myymä polttimen solenoidi asennettuna 120 €, sama osa itse hankkien 8 € ja vartti töitä Säästyi tonni kauraa
>vakuutusyhtiö voi olla eri mieltä jos palovahinko sattuuVakuutusyhtiö on ainakin eri mieltä mahdollisten korvausten suuruudesta ihan joka tapauksessa.Tämä on aivan selkeä asia.
Mitäeroa?
Lainaus käyttäjältä: Cynic - 13.08.14 - klo:08:22Mitäeroa?Kustannukset työntekijöistä, veroista, byrokratiasta yms...
nutta nitä tekeekään orpo asialle? eikö tuohonkin kannattais puuttua niin kuin muihinkin epäkohtiin, vai mitä veeti?