Jotain osia on minkä kanssa saa olla tarkkana. Mulla meni natikasta pari vuotta aiemmin vaihdettu kannentiiviste ja ensimmäinen kysymys korjaamolla oli kun soitin että onkohan sinne laitettu edellisellä kerralla joku tarviketiiviste. Vasta sitten tajusin katsella kuitteja tarkemmin ja tosiaan merkkihuollossa!! oli laitettu varaosanumeron perusteella joku IKH:n tiiviste alkuperäisen sijaan. Se piti kärsiä itse kun ensimmäisen remontin tehnyt lafka oli jo muutenkin nurin tossa vaiheessa.. No jos joku lohduttaa niin en ollut ainut kenen konetta parsittiin sen firman jäljiltä.
Niissä tiivisteissähän oli tarvike/alkuperäinen ihan ulkoisestikin eroa.
Mulla meni yksi kone ylimääräiseen katkaisuhoitoon laatikon puoleisen tarviketiivisteen vuoksi :-/ Siinä lienee käynyt niin että kun vuosien takaisessa edellisessä remontissa joutuivat tekemään 2 katkaisua lähes peräkkäisinä päivinä niin toiseen ei enää ollut hyllyssä originaalia stefaa. Tarviketiiviste irtosi pesästään.
Epämääräisiä osia voi käyttää kohteisiin jossa ne on helppoa vaihtaa ja joissa ei voi syntyä suurta seurannaisvahinkoa. Moottorin, vaihteiston ja perän sisälle ei kannata kokeilla.