olekkona koskaan porannet paluureikää öölitilaan? mitä tarttee huomoida hommassa kun ei taho laskia öölejäkään pois työn ajaksi? fiudeen pitäis saada paineeton paluuliitin. onko joku laittannu ja mihin?
Kyllä kait jd: ssä löytyy roppu minkä tilalle voi tuon vapaan paluun asentaa. Toi poraus ja kierteiden teko on kyllä semmonen prosessi että onnea matkaan. Reijänteko varmasti onnistuu mutta kierteiden teko on eri asia. Jos muuten laittaa paineilmaa pikaliittimestäniin että venttiili on auki niin ylipaineistuuko perä ja mahdolliset poraus ja kierteenteko lastut lentää ulospäin siitä reijästä minkä sinne perään tekee.
Lainaus käyttäjältä: vms1 - 23.07.14 - klo:10:08Kyllä kait jd: ssä löytyy roppu minkä tilalle voi tuon vapaan paluun asentaa. Toi poraus ja kierteiden teko on kyllä semmonen prosessi että onnea matkaan. Reijänteko varmasti onnistuu mutta kierteiden teko on eri asia. Jos muuten laittaa paineilmaa pikaliittimestäniin että venttiili on auki niin ylipaineistuuko perä ja mahdolliset poraus ja kierteenteko lastut lentää ulospäin siitä reijästä minkä sinne perään tekee.stefat ainaki lentää ulospäin
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 23.07.14 - klo:11:49Lainaus käyttäjältä: vms1 - 23.07.14 - klo:10:08Kyllä kait jd: ssä löytyy roppu minkä tilalle voi tuon vapaan paluun asentaa. Toi poraus ja kierteiden teko on kyllä semmonen prosessi että onnea matkaan. Reijänteko varmasti onnistuu mutta kierteiden teko on eri asia. Jos muuten laittaa paineilmaa pikaliittimestäniin että venttiili on auki niin ylipaineistuuko perä ja mahdolliset poraus ja kierteenteko lastut lentää ulospäin siitä reijästä minkä sinne perään tekee.stefat ainaki lentää ulospäin luulis äkkiseltään että 200 baarin hydrauliikkavermeet kestää 4 kilon paineilman. Kuitenkin tärkein ei ole paineen määrä vaan että ilmaa tulee riitävästi tarpeen mukaan.