Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vanhan lypsyaseman Myynti..  (Luettu 9979 kertaa)

Kobelco82

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19
Vanhan lypsyaseman Myynti..
Moro!
En tiiä et mihin katekoriaan tää pitteisi laittaa mut laitan ny tänne näi aluksi..

Elikkä meille on tässä lähiaikoina tulossa robotti navettaan, niin tuo lypsyasema mikä meillä on niin jää käyttämättömäksi. Nyt kiinnostaisi tietää et missähän nykyään liikkuu hinnat nuissa vanhoissa lypsyasemissa että minkälaista hintaa tuosta meidän asemasta kannattaisi alkaa pyytelemään?  :o
Asema on siis DeLavalin  2x5 kalanruoto ja valmistunut vuonna 2000.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
Joku voi olla kiinnostunut kannibalisoimaan tuosta joitakin osia, mutta kokonaisena tuon hinta on purkukustannuksen suuruinen.

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
Vanhat pienet asemat menee tosiaan lähinnä purkuosina jos menee.

Meilläkin on jo 5v ollut asema purettuna ja on siitä kai pesuri ja jotain pieniä osia lähtenyt :-X

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
Vanhat pienet asemat menee tosiaan lähinnä purkuosina jos menee.

Meilläkin on jo 5v ollut asema purettuna ja on siitä kai pesuri ja jotain pieniä osia lähtenyt :-X
No noita on varmaan 1000 kpl Suomen vajoissa ja ladoissa odottamassa "myyntiä", hieman kannibaalien nakertamina.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65386
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
mikä on yleensä ollu sellanen mielikuva hinnoista noissa?  kokonaisissa!       riisututhan onkin sitten niitä liki ilmasia.

Kobelco82

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
Joo näin minäki luulen et varmee kovin hirveetä hintaa ei siitä saa.. pitänee jollai pienellä hinnalla myyä jos joku ostaa ettei jää nurkkiin pyöriään..

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
Nimimerkki Nuffieldmaster kehittelisi näistä aineksista edullisen ja kustannustehokkaan navetan  :D

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
mikä on yleensä ollu sellanen mielikuva hinnoista noissa?  kokonaisissa!       riisututhan onkin sitten niitä liki ilmasia.

Kolmella tonnilla saa tulla hakemaan koko aseman kaikkine hilppeineen, eli tietokoneet ja kompurat ja semmoset...
Ostajia on ollu monta, mutta ei vielä maksajaa eikä hakijaa. Olen myynyt jo ainakin kahteen kertaan ja luvattu on hakea, mutta ei ole näkynyt!!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65386
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
monetko rahat olet jo saanut?   onko kuin vanhaa tekniikkaa?    toimivako jopa?

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
On h yvä että ei ole kauppias luonne eikä ole aikaa ryhtyä kauppiaaksi. Mä olen näet nähny pienen liikeidean tämän asian ympärillä eli ostaisi kaiken maailman lypsyjärjestelmiä ja navetan osia ja sitten kunnostaisi ja möisi kokonaisina tai purkuosina. Jos systeemi toimisi niin luulen että asiakkaita riittäisi.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
On h yvä että ei ole kauppias luonne eikä ole aikaa ryhtyä kauppiaaksi. Mä olen näet nähny pienen liikeidean tämän asian ympärillä eli ostaisi kaiken maailman lypsyjärjestelmiä ja navetan osia ja sitten kunnostaisi ja möisi kokonaisina tai purkuosina. Jos systeemi toimisi niin luulen että asiakkaita riittäisi.
Mä näen tuossa vain kuluja ja miljoona kiloa ruosteista rautaa.. tuollainen onnistuisi, jos voisi keskittyä vain arvo-osiin. Tai jos investointitukea ei olisi ollenkaan...

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
On h yvä että ei ole kauppias luonne eikä ole aikaa ryhtyä kauppiaaksi. Mä olen näet nähny pienen liikeidean tämän asian ympärillä eli ostaisi kaiken maailman lypsyjärjestelmiä ja navetan osia ja sitten kunnostaisi ja möisi kokonaisina tai purkuosina. Jos systeemi toimisi niin luulen että asiakkaita riittäisi.
Huoltomiehet tekee tuota.
Mystinen kesälaatumies

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
On h yvä että ei ole kauppias luonne eikä ole aikaa ryhtyä kauppiaaksi. Mä olen näet nähny pienen liikeidean tämän asian ympärillä eli ostaisi kaiken maailman lypsyjärjestelmiä ja navetan osia ja sitten kunnostaisi ja möisi kokonaisina tai purkuosina. Jos systeemi toimisi niin luulen että asiakkaita riittäisi.
Mä näen tuossa vain kuluja ja miljoona kiloa ruosteista rautaa.. tuollainen onnistuisi, jos voisi keskittyä vain arvo-osiin. Tai jos investointitukea ei olisi ollenkaan...

Samoin .

Parsinavetoihin suunitellaan lypsyasemia , siis suunitellaan .

Mutta robo toiminta kuntoon ,käyettyillä pienet markkinat mutta kummiskin .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
Mulla on kyllä hieman toisenlainen käsitys näistä käytetyistä osista. Ala kun on kuitenkin maatalouden osalta suurimpia niin luulisi tarvetta löytyvän. Kaikki kuitenkin pitäisi perustua siihen että purkuosia saisi lähes ilmaiseksi ja romurauta menisi kierrätykseen. Pienet tekniset nippelit kuitenkin jäisi odottamaan tarvitsijaa joille ne myytäisi kohtuuhintaisesti.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vanhan lypsyaseman Myynti..
Mulla on kyllä hieman toisenlainen käsitys näistä käytetyistä osista. Ala kun on kuitenkin maatalouden osalta suurimpia niin luulisi tarvetta löytyvän. Kaikki kuitenkin pitäisi perustua siihen että purkuosia saisi lähes ilmaiseksi ja romurauta menisi kierrätykseen. Pienet tekniset nippelit kuitenkin jäisi odottamaan tarvitsijaa joille ne myytäisi kohtuuhintaisesti.

No just .

Käytetyt toimivat vara-osat menee varmasti kaupaksi
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .