No, vein sitten puolitutulle pajalle tuomiolle: viaksi paljastui apulaitehihnan kiristinrulla, joka aiheutti äänen. Olisko kustantanut 80eur.
Mersuporukoissa ne pajat jää tosiaankin puolitutuiks. BMW:llä ajaessa sähkökorjaamoista tulee lähes perheen jäsenen kaltaisia kavereita.
Ja tää tarina on totta. 
Joutu niihin joskus (hiukan) muutakin laittaan kuin sähköjä
Mieleenpainuvin homma on E39sin lämmityslaitteen puhaltimen moottorin vaihto
Niinse mekke sitte on mielestäni jotenkin yksinkertaisempi kun bimmeri. Siis helpompi köyhän ylläpitää kun pystyy paremmin itte korjaileen. Osatkin on mielestäni halvempia. Racing palikat sitte taas ei olekkaan siihen kovin edullisia
Sitten semmoseen syvällisempään omatoimi koppulintiin tekee hallaa se että mekke tarvis sen starrin. Siis jos vika koodeja ja muuta semmosta kattelee. Yleis mallisilla lukijoilla sieltä ei kaikkia saa ulos tai itse en ainakaan ole onnistunu. Mekken pellit saattaa olla hieman haperat. Kyllä hyviäkin yksilöitä on. Kuten tuo oma mutta se onkin massattu heti uutena ja säännöllisesti muutenkin. Eikä ole ollu kauvaa suomen suolasirkuksessa
Mersun automaatti loota sitten kestää ja saa kestämään voimaa aikalailla. Manuaalit sitte taasen ei ole kovin lujia. Siksi niihin sitte ängetään BMW lootia
. Käytetyt meset on myös bimmereitä halvempia. Sekä pieniruokaisempia ainakin nämä mitä on käytössä ollut ja mitä on tällä hetkellä.
eikös tuo mersun automaattiloota oo vähän väliä auki jos nyt puhutaan vuodesta 2000 eteenpäin, net vanhemmat kesti... keppivaihteset hinnakkaampia ku automaatit ja menee äkkiä

Noin 450tkm, laatikkoon vaihdettu joskus öljyt ja toistasataa Nm. yli alkuperäisen sinne syötetään, 600 luokkaa. Oirehtii sillai että heittää totaaliseen vikatilaan ts. sammuu ja testi näyttöön, visit workshop

Tuohon kyllä pitää polkaista pedaalia konehuoneen puolelle ja maisema vaihtuu nopsaan ennenku vikatilaan. Lähes vakio, ei syö omia pskojaan uudestaan ja saa vähän enemmän ruokaa.
Bimmerillä vain ajetaan....
Kummatkin myynnissä:)
Thaihutsussa 1.6 bensakone, paljonkohan lie kestää? Eikös se jotain tojon sukua, ainakin samoilta nurkilta eli itämaista? Kilkattaa kovasti, mutta taitaa olla jotain irtoromua konepellin alla. Kai sinne pitäs joskus kurkata, ei vaan viitsi eikä muista, kun on ajoon hankittu eikä ihmettelyyn.
Onkin muuten paras auto mitä mulla on escortin jälkeen ollut, se ei ollu tosin montaa päivää. Tälläkin tuntuu vajaa satasen vauhti suorastaan hengenvaarallisen kovalta

Noilla oikeilla autoilla nopeusrajoituksia voisi nostaa huoletta ylemmäksi, tällasille kipoille riittää 80 loistavasti

Myyjäkin sanoi että muista, sitä pitää ajaa. Totta, ei parane paljoa tiirailla pyöräilijöitä tai pientareella pölisee
