Kiitos vinkeistä Teukka ja {o|o}.
Käänsin anturin vastetta niin kauas kuin pystyi, mutta silti jäi luukku matkalle. Sit lisäsin "paalikammio auki" aikaa 3 sekunttiin entisestä 2:sta. Lopuilla paaleilla luukku aukesi kokonaan, mutta otos on vielä pieni, tulevat paalaukset näyttää korjaantuiko tilanne.
Nyt luukku aukeaa ihan ylös asti, eikä verkkoa kerry portin alarullaan. Pitäneekö nousu rajoittaa noilla säädöillä siten, ettei se työkierrossa aukea aivan nostosylinterien rajoihin saakka.
Ohjekirja on tuttu, mutta joskus ajatukset jää kiertämään ympyrää ja pieni vinkki auttaa kummasti eteenpäin. Olen joskus tehtaallekin soitellut, mutta ei näissä pikkuvioissa viiti häiritä.
Muovittajan nailonhammasrattaat alkaa olla lopussa ja noukin pitäs käydä ens talvena läpi. Telat on vielä kunnossa?! Vaikka jotkut niitä saanu hajallekkin, käytössä vai materiaalierissä eroa?
Mullon paalattu vasta 11000 vaikka pari vuotta vanhempi kone. Portin alatela ja sullojan päällä oleva tela on haljennut useamman kerran telaharjoja pitkin. Hitsaamalla olen niitä korjaillut, viimeksi tänä aamuna. Käytössä on eroa. Minä kiertelen pieniä epätasaisia lohkoja ja huonoja karheita. Paljon tulee tyhjää pyöritystä paali kammiossa. Esim viimeisin paikka missä paalasin, sinne tuli rapiat 93 paalia ja aikaa kului koneen mittarin mukaan 8 tuntia.. Karhotin olis kiva.