Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Urakointiuutisissa vakava asiavirhe  (Luettu 66408 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ne linkut http://konedata.net/traktorit/ford/county-754-1184-forward-control/ tulee tässä . Uusimmat olikin sitte Kanadalaisia . Ne osti sen Traktoritehtaan joskus .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3133
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ne linkut http://konedata.net/traktorit/ford/county-754-1184-forward-control/ tulee tässä . Uusimmat olikin sitte Kanadalaisia . Ne osti sen Traktoritehtaan joskus .

Ei oo linkku

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ex fermerillä on puurot ja vellit täysin sekasin ei voi kuin ihmetellä no trolli mikä trolli.
Nuffield tehtaan kanssa Valmet myös neuvotteli siitä kirjassa pikku maininta.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.
Kotimaiset traktorit kirjassa sivulla 126: Sundqvistin traktorikauppojen viimeisenä kuviona oli suomalaisen traktoriteollisuuden siirtäminen John Deerelle. Sitä olisi kiinnostanut Brasilian Valmet.
pessimisti ei pety!

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Tuo mitä ensiksi yrität selitellä ilmeisesti jonkinlaisena yrityskauppana on juurikin fuusio. Mitä vaihdannoissa on käytetty kulloinkin maksuvälineenä et sinäkään kerro. Yleensä mergereissä käytetään osakkeita yritysjärjestelyissä. Sinähän nohevana voit sen tarkistaa Scantracin ja Valtran osakasluetteloista ja todistaa siten toisin jos niin todellakin on. Siihen asti väitteesi on pelkkää huuhaa oletusta.
Mistäs muuten tedät etteikö Volvo omista AGCO:a? Oletkos kurkistanut heidän osakasluetteloonsa? ........tuskimpa.......lopeta huuhaa paskan kirjottelu ja trollaaminen.

Mulle se on aivan sama omistaako joku kiinalainen AGCO:a, tai Volvoa. Volvocars on kuitenkin aivan eri firma kuin Volvo Group.

Volvo Group Headquarters, Sweden
The Volvo Group Headquarters is located in Torslanda, outside Gothenburg, Sweden.
Postal address:
AB Volvo
SE-405 08  Gothenburg, Sweden
Tel switchboard +46 31 660000
Corporate website: volvogroup.com

Kyselepä sieltä, jos oikeaa tietoa haluat. Tosin sinähän haluat vain satujasi levitellä.

Valmet ostaa Volvon traktorit

Volvo Construction Equipment on osa Volvo Group'ia ja sen historiasta voi lukea:

As a result of declining profitability, the Board decided to phase out tractor manufacture in 1979 and the last agricultural tractor left the company in 1984.

"Mulle se on aivan sama omistaako joku kiinalainen AGCO:a, tai Volvoa. Volvocars on kuitenkin aivan eri firma kuin Volvo Group."

-Voi tuota tyhmyyden osamäärää. Eikö tuo sana "Group" jo kerro tonttulan toopelle että kyse on konsernista jossa on useita yhtiöitä. Siis samaa paskaa joka tekee jopa konsernitilinpäätöksen. Sen sisällä voi rahaa liikutella niinkuin haluaa. Mutta mitäpä siitä turha hölömäkettä opettamaan.

-Mutta jos nyt lopettaisit länkytyksesi rakkikoirana.

Viimeksi muokattu: 30.08.16 - klo:00:10 kirjoittanut EX-FERMERI

Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.
Kotimaiset traktorit kirjassa sivulla 126: Sundqvistin traktorikauppojen viimeisenä kuviona oli suomalaisen traktoriteollisuuden siirtäminen John Deerelle. Sitä olisi kiinnostanut Brasilian Valmet.

Jahka siinä kävi Sundqvistin kohdalla siten että tuli noutaja poliittiselle uralle STS -pankin hövelien luototussotkujen seurauksena ja käräjäreissu. Ei kait siten ehtiny, eikä enää muutoinkaan ollu mandaattia myydä Valamettia.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.
Kotimaiset traktorit kirjassa sivulla 126: Sundqvistin traktorikauppojen viimeisenä kuviona oli suomalaisen traktoriteollisuuden siirtäminen John Deerelle. Sitä olisi kiinnostanut Brasilian Valmet.

Claas tarjosi 2005 tai 2006 vuonna 500 miljonaa euroa Valmetista Partekille. Päivää ennen allekirjoitusta AGCO nokitti 600 miljoonaan. AGCOa kiinnosti oma moottori (Sisu Diesel) ei Valmet.
Grow the feed, not the weeds!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
County oli lisävarustelija jonka lisävarusteltava perusyksikkö oli jo olemassa oleva moottori-vaihteisto-perä -yksikkö.
Mihin kohtaan olisit kuvitellut helposti ja edullisesti tuon linkkusi rakennetun?
Annakkona selvityksen piirustuksineen myös voimansiirrosta helposti ja edullisesti? Bluetooth:na kenties?

Miten Bobcatti pystyy kääntymään kun siinä ei pyörät käänny ollenkaan.

-SS-
mikshän kontu pääty tuommoseen ratkasuun eikä esimerkiksi linkkuun,  ketteryys nyt tietty jarrukäännöksillä parempi mutta pinnan rikkominen sitte sen mukaista... vois jopa kuvitella että linkku helpompi ja edullisempi valmistaakki, esimerkiksi puskulevykäytössä linkku pesee tuon konturakenteen varmaan 10-2 :-\ :-\ :-\ :-\
noi eiko pyöräkuormaajaa oltu tuolloon keksitty :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.
Niitä Coynty tekikin muutaman mutta mitään menestystä ei niistä tullut .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Köntys

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.
Niitä Coynty tekikin muutaman mutta mitään menestystä ei niistä tullut .

No mistäs Countystä tuli menestysmalli?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.
Niitä Coynty tekikin muutaman mutta mitään menestystä ei niistä tullut .

No mistäs Countystä tuli menestysmalli?
Ei Suomessa MUTTA MUUALLA .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Köntys

  • Vieras
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.
Niitä Coynty tekikin muutaman mutta mitään menestystä ei niistä tullut .

No mistäs Countystä tuli menestysmalli?
Ei Suomessa MUTTA MUUALLA .

No mistä???

Niitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Tuo mitä ensiksi yrität selitellä ilmeisesti jonkinlaisena yrityskauppana on juurikin fuusio. Mitä vaihdannoissa on käytetty kulloinkin maksuvälineenä et sinäkään kerro. Yleensä mergereissä käytetään osakkeita yritysjärjestelyissä. Sinähän nohevana voit sen tarkistaa Scantracin ja Valtran osakasluetteloista ja todistaa siten toisin jos niin todellakin on. Siihen asti väitteesi on pelkkää huuhaa oletusta.
Mistäs muuten tedät etteikö Volvo omista AGCO:a? Oletkos kurkistanut heidän osakasluetteloonsa? ........tuskimpa.......lopeta huuhaa paskan kirjottelu ja trollaaminen.

Mulle se on aivan sama omistaako joku kiinalainen AGCO:a, tai Volvoa. Volvocars on kuitenkin aivan eri firma kuin Volvo Group.

Volvo Group Headquarters, Sweden
The Volvo Group Headquarters is located in Torslanda, outside Gothenburg, Sweden.
Postal address:
AB Volvo
SE-405 08  Gothenburg, Sweden
Tel switchboard +46 31 660000
Corporate website: volvogroup.com

Kyselepä sieltä, jos oikeaa tietoa haluat. Tosin sinähän haluat vain satujasi levitellä.

Valmet ostaa Volvon traktorit

Volvo Construction Equipment on osa Volvo Group'ia ja sen historiasta voi lukea:

As a result of declining profitability, the Board decided to phase out tractor manufacture in 1979 and the last agricultural tractor left the company in 1984.

"Mulle se on aivan sama omistaako joku kiinalainen AGCO:a, tai Volvoa. Volvocars on kuitenkin aivan eri firma kuin Volvo Group."

-Voi tuota tyhmyyden osamäärää. Eikö tuo sana "Group" jo kerro tonttulan toopelle että kyse on konsernista jossa on useita yhtiöitä. Siis samaa paskaa joka tekee jopa konsernitilinpäätöksen. Sen sisällä voi rahaa liikutella niinkuin haluaa. Mutta mitäpä siitä turha hölömäkettä opettamaan.

-Mutta jos nyt lopettaisit länkytyksesi rakkikoirana.
Katsopa Volvo Groupin osavuosikatsausta tästä. Sivulla viisi listataan myyntejä yksiköittäin. Ei puhuta henkilöautoista eikä maatalouskoneista mitään.
http://www.volvogroup.com/SiteCollectionDocuments/VGHQ/Volvo%20Group/Investors/Financial%20reports/2016-q2/q2_2016_eng.pdf
Sinun menestyksesi on erikoisamme

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Varmaan jonkinlaisena Countyn ajatuksena on ollut telojen käyttö sekä ohjausjarrulla (liukuohjaus) ohjaaminen tässä tapauksessa. En tosin tiedä, arvailen vaan.

Valmetin traktorituotantohan meinattiin vissiin myydä Caselle joskus yheksänkyt luvulla. Oliko se Ulf Sundqvist (sd.) asiasta vastannut ministeri. Kai voidaan sanoa, että onneksi niin ei tapahtunut. Pitänee tutkailla löytyykö tuosta mainintaa Valtran historiakirjoista.
Niitä Coynty tekikin muutaman mutta mitään menestystä ei niistä tullut .

No mistäs Countystä tuli menestysmalli?
Ei Suomessa MUTTA MUUALLA .

No mistä???
Muualla maailmassa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .