Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Urakointiuutisissa vakava asiavirhe  (Luettu 66403 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Miten Bobcatti pystyy kääntymään kun siinä ei pyörät käänny ollenkaan.

-SS-
Samalla tavalla kuin panssarivaunut . Miten ne kääntyy ? Samalla tavalla kuin avantti .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Miten Bobcatti pystyy kääntymään kun siinä ei pyörät käänny ollenkaan.

-SS-
mikshän kontu pääty tuommoseen ratkasuun eikä esimerkiksi linkkuun,  ketteryys nyt tietty jarrukäännöksillä parempi mutta pinnan rikkominen sitte sen mukaista... vois jopa kuvitella että linkku helpompi ja edullisempi valmistaakki, esimerkiksi puskulevykäytössä linkku pesee tuon konturakenteen varmaan 10-2 :-\ :-\ :-\ :-\
Linkkuversioita löytyy Coyntyistä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ei tässä kukaan kettuile. Mutta väännän ja vain tämän kerran rautalankamallin. Ford osti New Hollandin jolloin muodostui Ford New Holland. Sittemmin Ford on luopunut traktorituotannostaan Ford -brändillä ja FORD traktoreita tuotetaan ja kehitetään siten edelleen New Holland -brändin alla. Voi olla myös muita lisensoituja tuotantoja muiden brändien alla tuotantopaikoista ja markkina-alueista riippuen. On ymmärrettävää että Ford luopui brändillään traktorituotannosta taannoisen ameriikan autoteollisuuden kriisin ja uudelleenjärjestelyjen  vuoksi. Valillä firmoissa pitää saneerata. Kuinka paljon Ford edelleen omistaa New Hollandia on sitten eri juttu. Mutta ei se FORD traktoreiden olemassaoloa eikä edelleen kehittymistä miksikään ole muuttanut.
Katsoppa SAS sitä folkkarisi vilkkuvalolasia. Ei se ole saksan tehtaalla tehty vaan Fujian Ping Pong Co. Ltd:n tehtaalla Sanghaissa. Sen tehtaan katolla ei ole volkkarin VW logoa.
Vastaavasti traktorit, joissa on selvästi FORD;in tyylisiä komponentteja ja muotoja ovat Fordeja ja Fordin tekemiä koska ne ovat tunnettua ja koeteltua parhainta laatua olipa ne minkä tahansa merkin alla. Ko. tapauksessa Ford yhtymä on halunnut varmistaa laatutuotteen elämän New Hollandin ja edelleen lisensiointien kautta.

Toivottavasti tämäkin SAS;in ongelma tuli nyt selväksi ja päästään jatkamaan varsinaisessa Topicissa eli FORD SUPER MAJOR 854T:n metsästyksessä.

Huh… Tuolla logiikalla Hervastikin ajelee valtran asemasta volvolla.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Tuli vielä mieleen notta vaikka en ole F 5000 ajanut olen sellaisen nähnyt. Kerran aamupäivästä ajelin pankkiin mennäkseni, niin pankin pihalla oli F 5000 oikein hara hytillä. Kaunis vaaleansininen savu leijui tuulettomalla pihalla kun foodi täytti tienoon kitkerällä savullaan. Huomiota herätti myös nostolaite kiinnitteinen pyöröpöyhin ( http://www.sourunsalonkauppa.fi/konekuvat/pyhin.jpg )   lystikkäästi pyörien ja välillä nytkähdellen se lisäsi pihalle toiminnan tuntua, kun kuljettaja oli asioillaan pankissa.

Itse päätin käydä pankissa vasta foodin jo mentyä.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Niin tekeepi. Ajeleepi ruattalaiseella. Eihän pikkuruisella Valametilla olisi mitään mahdollisuuksia fuusioituneiden maailmanmerkkien puristuksessa jollei olisi fuusioitunut Volvon kanssa Valtraksi. Pärjäilevät siten edes jotenkuten kotipesällä, mutta maailmanvalloitukseen ei ole edelleenkään mitään asiaa ilman naimakauppaa jonkun muun maailmanmerkkivalmistajan kanssa.

Ei tässä kukaan kettuile. Mutta väännän ja vain tämän kerran rautalankamallin. Ford osti New Hollandin jolloin muodostui Ford New Holland. Sittemmin Ford on luopunut traktorituotannostaan Ford -brändillä ja FORD traktoreita tuotetaan ja kehitetään siten edelleen New Holland -brändin alla. Voi olla myös muita lisensoituja tuotantoja muiden brändien alla tuotantopaikoista ja markkina-alueista riippuen. On ymmärrettävää että Ford luopui brändillään traktorituotannosta taannoisen ameriikan autoteollisuuden kriisin ja uudelleenjärjestelyjen  vuoksi. Valillä firmoissa pitää saneerata. Kuinka paljon Ford edelleen omistaa New Hollandia on sitten eri juttu. Mutta ei se FORD traktoreiden olemassaoloa eikä edelleen kehittymistä miksikään ole muuttanut.
Katsoppa SAS sitä folkkarisi vilkkuvalolasia. Ei se ole saksan tehtaalla tehty vaan Fujian Ping Pong Co. Ltd:n tehtaalla Sanghaissa. Sen tehtaan katolla ei ole volkkarin VW logoa.
Vastaavasti traktorit, joissa on selvästi FORD;in tyylisiä komponentteja ja muotoja ovat Fordeja ja Fordin tekemiä koska ne ovat tunnettua ja koeteltua parhainta laatua olipa ne minkä tahansa merkin alla. Ko. tapauksessa Ford yhtymä on halunnut varmistaa laatutuotteen elämän New Hollandin ja edelleen lisensiointien kautta.

Toivottavasti tämäkin SAS;in ongelma tuli nyt selväksi ja päästään jatkamaan varsinaisessa Topicissa eli FORD SUPER MAJOR 854T:n metsästyksessä.

Huh… Tuolla logiikalla Hervastikin ajelee valtran asemasta volvolla.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
No mutta tuohan kuulostaa jo työturvallisuusrikkeeltä. Olisit menny ja vetäissyt siitä kojetaulun pystypinnan vaakatasossa olevasta punaisesta nupista, elikkä pysäyttänyt moottorin. Kyllä noin vaaralliseen touhuiluun pitää puuttua.

Tuli vielä mieleen notta vaikka en ole F 5000 ajanut olen sellaisen nähnyt. Kerran aamupäivästä ajelin pankkiin mennäkseni, niin pankin pihalla oli F 5000 oikein hara hytillä. Kaunis vaaleansininen savu leijui tuulettomalla pihalla kun foodi täytti tienoon kitkerällä savullaan. Huomiota herätti myös nostolaite kiinnitteinen pyöröpöyhin ( http://www.sourunsalonkauppa.fi/konekuvat/pyhin.jpg )   lystikkäästi pyörien ja välillä nytkähdellen se lisäsi pihalle toiminnan tuntua, kun kuljettaja oli asioillaan pankissa.

Itse päätin käydä pankissa vasta foodin jo mentyä.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
No mutta tuohan kuulostaa jo työturvallisuusrikkeeltä. Olisit menny ja vetäissyt siitä kojetaulun pystypinnan vaakatasossa olevasta punaisesta nupista, elikkä pysäyttänyt moottorin. Kyllä noin vaaralliseen touhuiluun pitää puuttua.

Tuli vielä mieleen notta vaikka en ole F 5000 ajanut olen sellaisen nähnyt. Kerran aamupäivästä ajelin pankkiin mennäkseni, niin pankin pihalla oli F 5000 oikein hara hytillä. Kaunis vaaleansininen savu leijui tuulettomalla pihalla kun foodi täytti tienoon kitkerällä savullaan. Huomiota herätti myös nostolaite kiinnitteinen pyöröpöyhin ( http://www.sourunsalonkauppa.fi/konekuvat/pyhin.jpg )   lystikkäästi pyörien ja välillä nytkähdellen se lisäsi pihalle toiminnan tuntua, kun kuljettaja oli asioillaan pankissa.

Itse päätin käydä pankissa vasta foodin jo mentyä.
varmaan oli parempaa seppälää päällä kun rahamies pankkiin menossa, nuo voortin hytithän on sitä luokkaa sisäänmenoltaan että likaantumisilta ja repeämisiltä ei voine välttyä ja löpön hajukin saattaa tarttua :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Olisihan sitä voinut siksi aikaa heittää takin ja housut pois.

No mutta tuohan kuulostaa jo työturvallisuusrikkeeltä. Olisit menny ja vetäissyt siitä kojetaulun pystypinnan vaakatasossa olevasta punaisesta nupista, elikkä pysäyttänyt moottorin. Kyllä noin vaaralliseen touhuiluun pitää puuttua.

Tuli vielä mieleen notta vaikka en ole F 5000 ajanut olen sellaisen nähnyt. Kerran aamupäivästä ajelin pankkiin mennäkseni, niin pankin pihalla oli F 5000 oikein hara hytillä. Kaunis vaaleansininen savu leijui tuulettomalla pihalla kun foodi täytti tienoon kitkerällä savullaan. Huomiota herätti myös nostolaite kiinnitteinen pyöröpöyhin ( http://www.sourunsalonkauppa.fi/konekuvat/pyhin.jpg )   lystikkäästi pyörien ja välillä nytkähdellen se lisäsi pihalle toiminnan tuntua, kun kuljettaja oli asioillaan pankissa.

Itse päätin käydä pankissa vasta foodin jo mentyä.
varmaan oli parempaa seppälää päällä kun rahamies pankkiin menossa, nuo voortin hytithän on sitä luokkaa sisäänmenoltaan että likaantumisilta ja repeämisiltä ei voine välttyä ja löpön hajukin saattaa tarttua :-\ :-\ :-\ :-\
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 563
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Niin tekeepi. Ajeleepi ruattalaiseella. Eihän pikkuruisella Valametilla olisi mitään mahdollisuuksia fuusioituneiden maailmanmerkkien puristuksessa jollei olisi fuusioitunut Volvon kanssa Valtraksi.

Aikamoinen satusetä tämä EX-FERMERI on.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Mikä kohta kirjoituksessani oli satua? Et kai vaan ole peruuttamattomasti valumöntti vammainen, joka yrittää taasen epätoivoisesti jahka löytyisi trollauksen paikka?

Niin tekeepi. Ajeleepi ruattalaiseella. Eihän pikkuruisella Valametilla olisi mitään mahdollisuuksia fuusioituneiden maailmanmerkkien puristuksessa jollei olisi fuusioitunut Volvon kanssa Valtraksi.

Aikamoinen satusetä tämä EX-FERMERI on.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Ei tässä kukaan kettuile. Mutta väännän ja vain tämän kerran rautalankamallin. Ford osti New Hollandin jolloin muodostui Ford New Holland. Sittemmin Ford on luopunut traktorituotannostaan Ford -brändillä ja FORD traktoreita tuotetaan ja kehitetään siten edelleen New Holland -brändin alla. Voi olla myös muita lisensoituja tuotantoja muiden brändien alla tuotantopaikoista ja markkina-alueista riippuen. On ymmärrettävää että Ford luopui brändillään traktorituotannosta taannoisen ameriikan autoteollisuuden kriisin ja uudelleenjärjestelyjen  vuoksi. Valillä firmoissa pitää saneerata. Kuinka paljon Ford edelleen omistaa New Hollandia on sitten eri juttu. Mutta ei se FORD traktoreiden olemassaoloa eikä edelleen kehittymistä miksikään ole muuttanut.
Katsoppa SAS sitä folkkarisi vilkkuvalolasia. Ei se ole saksan tehtaalla tehty vaan Fujian Ping Pong Co. Ltd:n tehtaalla Sanghaissa. Sen tehtaan katolla ei ole volkkarin VW logoa.
Vastaavasti traktorit, joissa on selvästi FORD;in tyylisiä komponentteja ja muotoja ovat Fordeja ja Fordin tekemiä koska ne ovat tunnettua ja koeteltua parhainta laatua olipa ne minkä tahansa merkin alla. Ko. tapauksessa Ford yhtymä on halunnut varmistaa laatutuotteen elämän New Hollandin ja edelleen lisensiointien kautta.

Toivottavasti tämäkin SAS;in ongelma tuli nyt selväksi ja päästään jatkamaan varsinaisessa Topicissa eli FORD SUPER MAJOR 854T:n metsästyksessä.

Huh… Tuolla logiikalla Hervastikin ajelee valtran asemasta volvolla.

Ei stana... ja kiinalaiset omistaa nykysin Volvon. Onko Valtra siis kiinalainen traktori `?  :o


Tuonkin jos olisin aikanaan tiennyt, niin ei olis varmaan uskaltanut hoitaa hommia yhden traktorin taktiikalla  :D

Edit: melkein sata viestiä kasassa ja joku on edelleen täys n00b  :D

Viimeksi muokattu: 29.08.16 - klo:13:08 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Noh voit vielä nukkua yösi rauhassa. Tiedossahan ei ole jäikö Volvo BM:n osakkeet fuusiossa Volvolle. Jos jäi niin silloinkin kiinalaiset omistaa Valtraa vain välillisesti Volvon kautta.
Toisaalta jokaisessa traktorissa on nykyään jotain kiinalaista. Asiahan on niin että monimutkaisissa tuotteissa vain harvoja valmistetaan saman katon alla alusta loppuun. Isot komponenttivalmistajat valmistaa osia useampaan konemerkkiin kunkin laatuvaatimusten mukaan. Rojut kiertää sitten ympäri maapalloa konteissa kunnes loppukasataan. Brandimerkit on siten pitkälti mielikuvamainontaa. Varsinkin autoissa.

Ei tässä kukaan kettuile. Mutta väännän ja vain tämän kerran rautalankamallin. Ford osti New Hollandin jolloin muodostui Ford New Holland. Sittemmin Ford on luopunut traktorituotannostaan Ford -brändillä ja FORD traktoreita tuotetaan ja kehitetään siten edelleen New Holland -brändin alla. Voi olla myös muita lisensoituja tuotantoja muiden brändien alla tuotantopaikoista ja markkina-alueista riippuen. On ymmärrettävää että Ford luopui brändillään traktorituotannosta taannoisen ameriikan autoteollisuuden kriisin ja uudelleenjärjestelyjen  vuoksi. Valillä firmoissa pitää saneerata. Kuinka paljon Ford edelleen omistaa New Hollandia on sitten eri juttu. Mutta ei se FORD traktoreiden olemassaoloa eikä edelleen kehittymistä miksikään ole muuttanut.
Katsoppa SAS sitä folkkarisi vilkkuvalolasia. Ei se ole saksan tehtaalla tehty vaan Fujian Ping Pong Co. Ltd:n tehtaalla Sanghaissa. Sen tehtaan katolla ei ole volkkarin VW logoa.
Vastaavasti traktorit, joissa on selvästi FORD;in tyylisiä komponentteja ja muotoja ovat Fordeja ja Fordin tekemiä koska ne ovat tunnettua ja koeteltua parhainta laatua olipa ne minkä tahansa merkin alla. Ko. tapauksessa Ford yhtymä on halunnut varmistaa laatutuotteen elämän New Hollandin ja edelleen lisensiointien kautta.

Toivottavasti tämäkin SAS;in ongelma tuli nyt selväksi ja päästään jatkamaan varsinaisessa Topicissa eli FORD SUPER MAJOR 854T:n metsästyksessä.

Huh… Tuolla logiikalla Hervastikin ajelee valtran asemasta volvolla.

Ei stana... ja kiinalaiset omistaa nykysin Volvon. Onko Valtra siis kiinalainen traktori `?  :o


Tuonkin jos olisin aikanaan tiennyt, niin ei olis varmaan uskaltanut hoitaa hommia yhden traktorin taktiikalla  :D

Edit: melkein sata viestiä kasassa ja joku on edelleen täys n00b  :D
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 563
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Mikä kohta kirjoituksessani oli satua? Et kai vaan ole peruuttamattomasti valumöntti vammainen, joka yrittää taasen epätoivoisesti jahka löytyisi trollauksen paikka?

Satusetä EX-FERMERI'lle ei muuten kannattaisi vastata, mutta joku voi aikojen päästä löytää hänen sepustuksensa ja erehtyä uskomaan. Täyttä satua kirjoituksessasi on Volvon ja Valmetin fuusio. Volvo Bm halusi eroon kannattamattomasta traktorituotannostaan ja myi sen, sekä määräaikaisen VolvoBM nimen käyttöoikeuden Valmetille. Volvo BM:n traktoritoiminnat siirrettiin Scantrac-nimiseen yhtiöön, josta Valmet omisti alkuun 50 %, myöhemmin 100 %.

Noh voit vielä nukkua yösi rauhassa. Tiedossahan ei ole jäikö Volvo BM:n osakkeet fuusiossa Volvolle. Jos jäi niin silloinkin kiinalaiset omistaa Valtraa vain välillisesti Volvon kautta.

Eivät kiinalaiset omista Valtraa Volvon kautta. Valtran omistaa AGCO Corporation ja jos joku kiinalainen omistaa AGCO Corporation'in osakkeita, niin sitä kautta voi omistaa Valtraakin.

Volvon henkilöautot www.volvocars.com/ Volvo myi Fordille, joka myi sen edelleen Kiinaan.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Mikä kohta kirjoituksessani oli satua? Et kai vaan ole peruuttamattomasti valumöntti vammainen, joka yrittää taasen epätoivoisesti jahka löytyisi trollauksen paikka?

Satusetä EX-FERMERI'lle ei muuten kannattaisi vastata, mutta joku voi aikojen päästä löytää hänen sepustuksensa ja erehtyä uskomaan. Täyttä satua kirjoituksessasi on Volvon ja Valmetin fuusio. Volvo Bm halusi eroon kannattamattomasta traktorituotannostaan ja myi sen, sekä määräaikaisen VolvoBM nimen käyttöoikeuden Valmetille. Volvo BM:n traktoritoiminnat siirrettiin Scantrac-nimiseen yhtiöön, josta Valmet omisti alkuun 50 %, myöhemmin 100 %.

Noh voit vielä nukkua yösi rauhassa. Tiedossahan ei ole jäikö Volvo BM:n osakkeet fuusiossa Volvolle. Jos jäi niin silloinkin kiinalaiset omistaa Valtraa vain välillisesti Volvon kautta.

Eivät kiinalaiset omista Valtraa Volvon kautta. Valtran omistaa AGCO Corporation ja jos joku kiinalainen omistaa AGCO Corporation'in osakkeita, niin sitä kautta voi omistaa Valtraakin.

Volvon henkilöautot www.volvocars.com/ Volvo myi Fordille, joka myi sen edelleen Kiinaan.

Sinä se vaan olet itse innokas vastailemaan ja kaiken lisäksi täyttä paskoo.

Tuo mitä ensiksi yrität selitellä ilmeisesti jonkinlaisena yrityskauppana on juurikin fuusio. Mitä vaihdannoissa on käytetty kulloinkin maksuvälineenä et sinäkään kerro. Yleensä mergereissä käytetään osakkeita yritysjärjestelyissä. Sinähän nohevana voit sen tarkistaa Scantracin ja Valtran osakasluetteloista ja todistaa siten toisin jos niin todellakin on. Siihen asti väitteesi on pelkkää huuhaa oletusta.
Mistäs muuten tedät etteikö Volvo omista AGCO:a? Oletkos kurkistanut heidän osakasluetteloonsa? ........tuskimpa.......lopeta huuhaa paskan kirjottelu ja trollaaminen.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 563
Vs: Urakointiuutisissa vakava asiavirhe
Tuo mitä ensiksi yrität selitellä ilmeisesti jonkinlaisena yrityskauppana on juurikin fuusio. Mitä vaihdannoissa on käytetty kulloinkin maksuvälineenä et sinäkään kerro. Yleensä mergereissä käytetään osakkeita yritysjärjestelyissä. Sinähän nohevana voit sen tarkistaa Scantracin ja Valtran osakasluetteloista ja todistaa siten toisin jos niin todellakin on. Siihen asti väitteesi on pelkkää huuhaa oletusta.
Mistäs muuten tedät etteikö Volvo omista AGCO:a? Oletkos kurkistanut heidän osakasluetteloonsa? ........tuskimpa.......lopeta huuhaa paskan kirjottelu ja trollaaminen.

Mulle se on aivan sama omistaako joku kiinalainen AGCO:a, tai Volvoa. Volvocars on kuitenkin aivan eri firma kuin Volvo Group.

Volvo Group Headquarters, Sweden
The Volvo Group Headquarters is located in Torslanda, outside Gothenburg, Sweden.
Postal address:
AB Volvo
SE-405 08  Gothenburg, Sweden
Tel switchboard +46 31 660000
Corporate website: volvogroup.com

Kyselepä sieltä, jos oikeaa tietoa haluat. Tosin sinähän haluat vain satujasi levitellä.

Valmet ostaa Volvon traktorit

Volvo Construction Equipment on osa Volvo Group'ia ja sen historiasta voi lukea:

As a result of declining profitability, the Board decided to phase out tractor manufacture in 1979 and the last agricultural tractor left the company in 1984.