Miten muuten fendin uudemman 700 sarjan voimansiirto, 714-724 onko niissä jotain eroa, moottori on kumminkin sama. Huoltomies väitti että vaihteistossa olisi jokin vääntörajoitin ettei voisi lisätä kuin 10% tehoja?
http://www.fendt.fi/700Vario_TD_03_2014_EN_58377_snapshot.pdf
714 ja 716 pienemmällä ml 160 voimansiirrolla. muissa 180. ainakin 722 ja 724 on 180hd, en oo varma oliko 718 ja 720 myös hd. 7 massikoissa on maksimissaan tuo ml180 ilman hd:ta.
tuo ml160 luulis jotain kestävä kun saman tehoset 500 sarjalaiset on vain ml90 voimansiirrolla. nuo numerot tarkoittaa karkeasti kilowatteja mihin voimansiirto on alun perin tarkoitettu.
-----------
painerajoista tai muista esteistä en oo kuullu. tuossa video jossa 718 vääntää nätisti TAPPITEHOA 250hv penkkiin: http://www.youtube.com/watch?v=yl9H8NIKD98
.
Jokos retku on päässy tutustumaan D-F 7250 ttv:llä ajamaan ja mites tuo s-matic kestää ottaa voimaa lisää? Ja onko vario lootaa huonompi?
***en ole. deutsin myynti ihan jäässä. loppuu varmaan koko myynti suomeen??
zf s-matikki on kyllä hyvä laatikko. jostain syystä noita 630 malleja jossa myös sama laatikko on ollut myynnissä uudella laatikolla. ite en tykännyt niin paljon 630 ominaisuuksista vrt pienemmät kun aikoinaan semmosta kokeilin.
----------
noista sähköliittimistä josta aiemmin oli puhetta sen verran vielä että sähkö osilla on yllättävän suuri vaikutus koneen toimintaan.
alamittaiset johdot,huonot liittimet ja huonot sähköhydrauliikan komponentit saattaa aiheuttaa vaikka vaihteisto vian. jos vaihde vaihtuu huonosti tai paine laskee huonojen sähkökomponentien takia niin silti laatikkoviat menee yleensä laatikonheikkouden piikkiin.
portaattomissa hyvin toimivat sähköt korostuu entisestään....