Tossa irti jätössähän yksi olennainen osa on saada jätettyä kuormain niin että kaikki sylinterit on lepo asennossa. Silloin Se paineen muodostus ei voi olla kovin kova. Jos ja kun joskus sitä painetta muodostuu niin millä yleensä poistatte sen. Lyöttekö nastat vaan kylmästi sisään vai avaatteko letkut. Noiden päiden naputtelu kuulemma johtaa herkästi tilanteeseen että yhteys ei aukeakaan kytkettäessä. Itte kyllä kokeilen aina jollain lyödä ennen kuin rupeen letkuja availemaan.
Kyllä mä ainakin lyön - mutta koivupalikalla. Olennaista on se että se nasta ei niittaannu ja lyhene. Ei jälkiä, ei murheita. Lyhyemmäksi murjottu nasta saa aikaan kaikkea kivaa :-))
Peräkärryn jarrut tekivät kerran tempun, jarruletku oli ollut kiinni edellisen kerran talvipakkasilla. Kesäheltellä sitten sama kärry perään traktoriin jossa ei jarruventtiiliä ole, tiedossa oli vaan terveisten ajoa. Jossain vaiheessa taivalta alkoi savu nousta jarruista.... Niin paljon oli helteessä jarrut kiristyneet että laahaamaan alkoivat.