Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maahanmuuttajien pyörittämä asuntovuokrausmarkkina veronmaksajien rahoilla.  (Luettu 8976 kertaa)

Lypsybotti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 896
Survival of the fittest.
Mielletään joidenkin vajaaälyisten mielessä muotoon vahvin selviää tai viisain voittaa.
Ei ei ja ei.
Sopivin pääsee pidemmälle.
Se, joka kulloinkin hyödyntää yhteisönsä edut parhaiten.
 :-X
Esimerkiksi:
Joskus on hyvä pitää max 0,2 eläinyksikköä per hehtaari, joskus enemmän... ;D

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Survival of the fittest.
Mielletään joidenkin vajaaälyisten mielessä muotoon vahvin selviää tai viisain voittaa.
Ei ei ja ei.
Sopivin pääsee pidemmälle.
Se, joka kulloinkin hyödyntää yhteisönsä edut parhaiten.
 :-X
Esimerkiksi:
Joskus on hyvä pitää max 0,2 eläinyksikköä per hehtaari, joskus enemmän... ;D

Sekin vaikuttaa, sattumalla on myös osuutensa   :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Lähetin postin, jossa laaja blogiliite mukana.  6 minuuttia sen jälkeen vastaat viestiini. Tässä ajassa et todellakaan ehtinyt lukea blogia edes välttävällä tasolla, jotta voisit kommentoida ketjuun.

 Lue blogista "mustia" kohtaan esitetty kritiikki ja vastaa sitten, niin ei tarvi ihmetellen esittää kysymyksiä (hymiöiden kera, joiden käytön kyllä osaat/niitä ryöstöviljelet)
Luin myös kommenttiosiota, joissa kaltaisesi asiantuntijat piiskaavat viherstalinisteja, vihreitä, rkp:tä ja yleensäkin kaikkia poliitikoita. (kaikki ei tarvi tavuviivoja)  Kuvittetko tuon syyttelyn johtavan johonkin rakentavaan vai eikö se olekaan tarkoitus? Kuvitteletko minun ottavan vakavasti ne kommentit? Sehän on asennetasolla pääasiassa samanlaista roskasakkia kuin kritiikinkohteensakin. Ei mitään rakentavaa, ei mitään kehittävää. Ainoa villa porun jälkeen on ylettömän antelias sosiaaliturva, jota teidän mielestänne saa ryöstää valkoinen suomea puhuva, muttei muut. Mun mielestä sitä ei saa ryöstää kukaan.

Kehuppas taas kuinka asiantunteva ja pitkän kokemuksen omaava sää olitkaan. Alkaa usko mennä.

 Olen toiminut pakolaisten vastaanottokeskusksessa töissä, ja se on sinulle nähtävästi liikaa. Käytännön kokemus on osoittanut asioita, joista osasta voi mainita, osasta ei saa puhua vaitiolovelvollisuuden vuoksi.

 Sinulla ei ole mitään käytännön kokemusta käytännön maahanmuuttopolitiikasta , sen hoidosta tai sen epäkohdista. Ei ole muuta kuin kukkahattu tungettuna paskanhajuisen Hankkija-lippiksen päälle. Osaan kyllä uskoa, miten moinen harmittaa sinua.

 Tiedätkö, että Somalian presidentti oli sanonut Olavi Sydänmaalakalle, että yli 70% somalialaisista omaa mielenterveysongelmia? Tajuatko pienessä liberaalimaailmassasi, että nämä mielenterveysongelmat siirtyvät näiden maahanmuuttajien mukana uuteen kotimaahan? Tiedätkö mitä ongelmia tämä aiheuttaa vastaanottokeskuksissa? Koulutuksessa? Kotouttamisessa? Kohtaamisissa kantaväestön kanssa?
 Kun et ole edes yhtä ainoaa riitaa mamujen välillä joutunut selvittämään, saati väkivallantekoa, niin...

 Oletko ystävällinen ja viitsisitkös painua *****un kun et asioista mitään ymmärrä.

Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
  Nytkin kun nää nuoret muslimit lähtevät täältä sotimaan sinne kotipuoleensa, kun tulevat takaisin sodan karaisemina tappajina miten täällä selviävät traumoistaan..
 Mahdolliset sotavammat sitten hoidetaan täällä , hyvä ettei vielä jotain rintamalisää niille makseta.
 Ovathan ne tietysti kokeneet kovia asioita taisteluissaan ja tarvitsevat henkistä tukea,vertaistukea ja kriisiapua sekä hoitoa veteraanien kuntoutuskeskuksissa suomalaisten veronmaksajien piikkiin.

 Näitä kohdellaan paremmin kuin itsenäisyytemme puolustajia aikoinaan, useimmilla heilläkin oli jäänyt traumoja siitä hommasta mutta harvaa hoidettiin millään lailla, viina ja työ oli monille ainoa juttu millä pärjäsivät eteenpäin mutta useilla painajaiset vaivasivat loppuikään asti..

 No, eiväthän nää muslimit ota alkoa eivätkä tee töitä niin on hoitkin oltava toista..

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Olen toiminut pakolaisten vastaanottokeskusksessa töissä, ja se on sinulle nähtävästi liikaa. Käytännön kokemus on osoittanut asioita, joista osasta voi mainita, osasta ei saa puhua vaitiolovelvollisuuden vuoksi.

 Sinulla ei ole mitään käytännön kokemusta käytännön maahanmuuttopolitiikasta , sen hoidosta tai sen epäkohdista. Ei ole muuta kuin kukkahattu tungettuna paskanhajuisen Hankkija-lippiksen päälle. Osaan kyllä uskoa, miten moinen harmittaa sinua.

 Tiedätkö, että Somalian presidentti oli sanonut Olavi Sydänmaalakalle, että yli 70% somalialaisista omaa mielenterveysongelmia? Tajuatko pienessä liberaalimaailmassasi, että nämä mielenterveysongelmat siirtyvät näiden maahanmuuttajien mukana uuteen kotimaahan? Tiedätkö mitä ongelmia tämä aiheuttaa vastaanottokeskuksissa? Koulutuksessa? Kotouttamisessa? Kohtaamisissa kantaväestön kanssa?
 Kun et ole edes yhtä ainoaa riitaa mamujen välillä joutunut selvittämään, saati väkivallantekoa, niin...

 Oletko ystävällinen ja viitsisitkös painua *****un kun et asioista mitään ymmärrä.
Oon nyt viis vuotta työskennellyt päivittäin maahanmuuttajien kanssa, toiminut heidän työnantajanaan ja mentorinaan, jeesannut talonostossa ja muissa tavallisissa arkipäivän asioissa alkuun migrin, verotoimiston, päiväkodin, koulun ja muiden julkisten palvelujen kanssa. Hoitanut lapsia, kun on tarve jne.

Sun agendaasi nämä valtavirtaa edustavat maahanmuuttajat eivät sovi, kun ovat ihan samanvärisiä kuin mekin. Ahkerampia vain. Maahanmuuttopolitiikkaa pitää tehdä näiden ihmisten tarpeisiin (jotka edustaa 90% maahantulijoista) ja korjata sosiaaliturvan porsaanreiät. Niitähän on todistetusti paljon, kun Suomea markkinoidaan ties minä muslimien unelmamaana.  Mulle on sama, vaikkei pakolaisia oteta yhtäkään. Ei terveitä eikä sairaita. En ymmärrä, miten sulle on uutinen se, että 70 % jonkun puoli vuosisataa sotatantereena olleen maan kansalaisista kärsii mielenterveysongelmista. Sehän on jumalauta itsestäänselvää. Puuttuuko vähän empatiaa ja loogista päättelykykyä? Virkamiesymmärtämättömyyttä.

Voisitko ystävällisesti painua takaisin sinne vastaanottokeskukseen kiusaamaan asiakkaitasi, kun et kerran tästä(kään) asiasta ymmärrä hevon helvettiä  >:(
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
  Siinäpä se kun harvalla mamulla ei o sitä työnantajaa,, Se on kyllä sanottava että sellasella joka tahtoo tehdä täällä töitä on se motivaatio hommiin paljon parempi kuin useimmalla suomalaisella työttömällä , mutta just tuo sosiaaliturva kyllä houkuttaa monia vain nauttimaan oleskelusta täällä, no, tietysti, sama asiahan vaikutta suomalaistenkin työhaluttomuuteen

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa

Ohoh uuslibresselähän alkaa kusi loiskumaan päänupissa,Ukrainalaiset ovat ihan eri juttu kuin joku sompanssi,Koska sä alat elämään arvojesi mukaan ja palkkaat sompansseja tilatyötekijöiksi,saisit kerrankin omakohtaista kokemusta sitähän rikkaudeksi kutsutaan. :-*
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
  Siinäpä se kun harvalla mamulla ei o sitä työnantajaa,, Se on kyllä sanottava että sellasella joka tahtoo tehdä täällä töitä on se motivaatio hommiin paljon parempi kuin useimmalla suomalaisella työttömällä , mutta just tuo sosiaaliturva kyllä houkuttaa monia vain nauttimaan oleskelusta täällä, no, tietysti, sama asiahan vaikutta suomalaistenkin työhaluttomuuteen

Onhan se noinkin, mutta on tässä pari suomalaisten itse tekemää vibaa myös, esim. se että pakolaisstatuksella oleva saa parempaa sosiaaliturvaa kuin tavallinen oleskeluluvalla oleva saa ja sitten semmonen juttu, että jos pakolaisstatuksella oleva ottaa vastaan työpaikan kolmen ensimmäisen vuoden aikana, niin se menettää tämän paremman sosiaaliturvan pysyvästi, tämä on asia joka varmasti vie halut työntekoon  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!

Ohoh uuslibresselähän alkaa kusi loiskumaan päänupissa,Ukrainalaiset ovat ihan eri juttu kuin joku sompanssi,Koska sä alat elämään arvojesi mukaan ja palkkaat sompansseja tilatyötekijöiksi,saisit kerrankin omakohtaista kokemusta sitähän rikkaudeksi kutsutaan. :-*
Mä osaan suhtautua joihinkin asioihin neutraalisti. Ei tartte vihata tai rakastaa. Kokeilisit joskus :D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786

Mä osaan suhtautua joihinkin asioihin neutraalisti. Ei tartte vihata tai rakastaa. Kokeilisit joskus :D ;D
[/quote]

  Mutta kyllä selvät tosiasiat pitäs kyllä myöntää,eikä niitten julkituomisesta moittia rasistiksi..

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Olen toiminut pakolaisten vastaanottokeskusksessa töissä, ja se on sinulle nähtävästi liikaa. Käytännön kokemus on osoittanut asioita, joista osasta voi mainita, osasta ei saa puhua vaitiolovelvollisuuden vuoksi.

 Sinulla ei ole mitään käytännön kokemusta käytännön maahanmuuttopolitiikasta , sen hoidosta tai sen epäkohdista. Ei ole muuta kuin kukkahattu tungettuna paskanhajuisen Hankkija-lippiksen päälle. Osaan kyllä uskoa, miten moinen harmittaa sinua.

 Tiedätkö, että Somalian presidentti oli sanonut Olavi Sydänmaalakalle, että yli 70% somalialaisista omaa mielenterveysongelmia? Tajuatko pienessä liberaalimaailmassasi, että nämä mielenterveysongelmat siirtyvät näiden maahanmuuttajien mukana uuteen kotimaahan? Tiedätkö mitä ongelmia tämä aiheuttaa vastaanottokeskuksissa? Koulutuksessa? Kotouttamisessa? Kohtaamisissa kantaväestön kanssa?
 Kun et ole edes yhtä ainoaa riitaa mamujen välillä joutunut selvittämään, saati väkivallantekoa, niin...

 Oletko ystävällinen ja viitsisitkös painua *****un kun et asioista mitään ymmärrä.
Oon nyt viis vuotta työskennellyt päivittäin maahanmuuttajien kanssa, toiminut heidän työnantajanaan ja mentorinaan, jeesannut talonostossa ja muissa tavallisissa arkipäivän asioissa alkuun migrin, verotoimiston, päiväkodin, koulun ja muiden julkisten palvelujen kanssa. Hoitanut lapsia, kun on tarve jne.

Sun agendaasi nämä valtavirtaa edustavat maahanmuuttajat eivät sovi, kun ovat ihan samanvärisiä kuin mekin. Ahkerampia vain. Maahanmuuttopolitiikkaa pitää tehdä näiden ihmisten tarpeisiin (jotka edustaa 90% maahantulijoista) ja korjata sosiaaliturvan porsaanreiät. Niitähän on todistetusti paljon, kun Suomea markkinoidaan ties minä muslimien unelmamaana.  Mulle on sama, vaikkei pakolaisia oteta yhtäkään. Ei terveitä eikä sairaita. En ymmärrä, miten sulle on uutinen se, että 70 % jonkun puoli vuosisataa sotatantereena olleen maan kansalaisista kärsii mielenterveysongelmista. Sehän on jumalauta itsestäänselvää. Puuttuuko vähän empatiaa ja loogista päättelykykyä? Virkamiesymmärtämättömyyttä.

Voisitko ystävällisesti painua takaisin sinne vastaanottokeskukseen kiusaamaan asiakkaitasi, kun et kerran tästä(kään) asiasta ymmärrä hevon helvettiä  >:(

 Yllättävän vähä-älyinen olet, kun et ymmärrä mitä ajan takaa tuolla Sydänmaalakan lausunnolla. Jos olisin sanonut, että yli 70% somaleista on mielenterveysongelmaisia, kusipäiset liberaalisuvakit olisivat johdollasi huutaneet "paskapuhetta, ei todisteita" Mutta nyt voitte tarkistaa asian suoraan häneltä.

 Väännän rautalangasta että ymmärrät kun älysi ei riitä muuten: Suomi ottaa vapaaehtoisesti maahamme mielenterveysongelmaisia ajattelematta mitä siitä seuraa ja mitkä ovat kustannukset. Tottakai, kun yhdistetään lapsuudesta alkaneisiin sodan trauman kokemuksiiin kohdemaan mahdollisimman kaukana läntisestä arvomaalimasta oleva kulttuuri, suvakkienkin lampun pitäisi välähtää sen verran, että virtamäärä riittää kukkahatun kärvähtämiseen.

 Tyhmä olet kun väität minun kiusaavan asiakkaitani, olen kertonut sinullekin miten monta kaveria olen saanut mamuista. kaltaisesi pölvästit edelleenkään eivät voi ymmärtää että maahanmuuttokritiikki ja epäkohtien esille nostaminen ei tarkoita mamujen kiusaamista sen enempää kuin rasismiakaan.

 Sinusta lienee OK, että viimeisen kuuden vuoden aikana somalinaisten yrittäjiksi siirtymisprosentti on huikeat 0,4, somalimiesten 1,3 kun taas esim. turkkilaisnaisten yli 10 ja miesten lähes 15%.

 Kumpi väestöryhmä jää seuraaville sukupolville elätettäviksi?


  HERÄÄ JO, PAHVI, TÄHÄN PÄIVÄÄN!!!
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Yllättävän vähä-älyinen olet, kun et ymmärrä mitä ajan takaa tuolla Sydänmaalakan lausunnolla. Jos olisin sanonut, että yli 70% somaleista on mielenterveysongelmaisia, kusipäiset liberaalisuvakit olisivat johdollasi huutaneet "paskapuhetta, ei todisteita" Mutta nyt voitte tarkistaa asian suoraan häneltä.

 Väännän rautalangasta että ymmärrät kun älysi ei riitä muuten: Suomi ottaa vapaaehtoisesti maahamme mielenterveysongelmaisia ajattelematta mitä siitä seuraa ja mitkä ovat kustannukset. Tottakai, kun yhdistetään lapsuudesta alkaneisiin sodan trauman kokemuksiiin kohdemaan mahdollisimman kaukana läntisestä arvomaalimasta oleva kulttuuri, suvakkienkin lampun pitäisi välähtää sen verran, että virtamäärä riittää kukkahatun kärvähtämiseen.

 Tyhmä olet kun väität minun kiusaavan asiakkaitani, olen kertonut sinullekin miten monta kaveria olen saanut mamuista. kaltaisesi pölvästit edelleenkään eivät voi ymmärtää että maahanmuuttokritiikki ja epäkohtien esille nostaminen ei tarkoita mamujen kiusaamista sen enempää kuin rasismiakaan.

 Sinusta lienee OK, että viimeisen kuuden vuoden aikana somalinaisten yrittäjiksi siirtymisprosentti on huikeat 0,4, somalimiesten 1,3 kun taas esim. turkkilaisnaisten yli 10 ja miesten lähes 15%.

 Kumpi väestöryhmä jää seuraaville sukupolville elätettäviksi?


  HERÄÄ JO, PAHVI, TÄHÄN PÄIVÄÄN!!!
Herää itse. Luetunymmärtäminen tökkii koko ajan ja aloitat ketjun jollain blogiavautumisella ikään kuin siinä harrastettu luova tilastontulkinta jotain todistaisi. Siinä sotkettiin jo kaikki maahanmuuttajat mukaan ja tulkittiin tilastoja luovasti, vääristeltiin lakia jne. Millaisen keskustelun siitä saa?

A) mitä pitää tehdä mielenvikaisille somaleille? Lopettaa? Aidata Somalia?

B) mistä saat päähäsi sotkea pakolaispolitiikan ja maahanmuuttopolitiikan? Tärkeilevä virkamies tietenkin luulee sen oman alansa ongelmien ja umpikujien olevan kaikkein tärkeimmässä asemassa ja haukkuu kaikki kokonaiskuvaa katsovat vajaaälyiksi.

C) mulla ei ole mitään tekemistä kukkahattuliikkeen kanssa. Pidän kuitenkin mielenvikaistakin somalia ihmisenä, jos kohta en mitenkään toivottovana uussuomalaisena. Tämä ilmeisesti on sun viiteryhmällesi huutava vääryys ja osoitus suvakkivajakkiudesta.

Esitä jotain konkreettista ja edes jollain lailla humaania, niin keskustellaan lisää. Muuten voit jatkaa tuomioagendaasi apilaksen kanssa.

Viimeksi muokattu: 12.03.14 - klo:13:52 kirjoittanut Adam Smith

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


Ei suomen kuulu hoitaa somalien ongelmia,Kuten ei kreikankaan.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26120
  • vastustan


Ei suomen kuulu hoitaa somalien ongelmia,Kuten ei kreikankaan.
jep, apilakset saa riittää  ;) ;D ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!


Ei suomen kuulu hoitaa somalien ongelmia,Kuten ei kreikankaan.
Tästä ollaan varmasti yhtä mieltä. Kuinka lähelle vedetään raja? Nythän muutamaa innokasta lukuunottamatta ongelmia ei kukaan olekaan hoitamassa, vaan tämä sossusysteemi houkuttelee väkeä. Laitetaanko kaikki takaisin todennäköiseen nälkiintymiseen sodan keskelle?

Ja olisiko esim Ruotsin pitänyt toimia näin Suomen sotien aikana?
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.