Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viime vuonna yli neljännes suomalaisautoista hylättiin katsastuksessa  (Luettu 4822 kertaa)

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Olennaist on lapsellinen väittely eri automerkkien huonoudesta ja paremmuudesta.
Autoissa vain on paljon jakoa
1. Yritysautot vs. yksityisautot
2. Paljon ajetut vs. vähän ajetut
3. Hyvillä teillä ajetut vs. huonoilla teillä ajetut (iskunvaimennus, alusta, renkaat, kiveniskemät)
4. Lyhyen matkat ajokit vs. pitkän matkan ajokit (lyhyen matkojen egr, dpf yms. ongelmat)
5. Hyvin huolletut vs. huonosti huolletut
6. Varaosien hyvä laatu vs. tee se itse-miesten laatu
7. Katsastuspaikkojen vaatimustaso korkea vs. matalampi (silti on eroja!)
8. Osaava ajaja käyttäjä vs. osaamaton taitamaton kuski (kytkin, vaihteisto, bensiinimoottorien ruiskutusjärjestelmä, katalysaattorit ja happitunnistimet)
9. Liukkailla teillä ajavat vs. lähes aina sulalla tiellä ( mm. ajonvakautusjärjestelmä, anturit jne)
10. Ruostuvuus suolaus vs. suolattomuus

Mitäpä mieltä vielä katsastustilastoista, miettikääpä kohderyhmiä kenellä mitäkin ja suhteuttakaa hylkäykset uudestaan. Paljon parjatuissakin on silti tyytyväisiä omistajia.
 

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Olennaist on lapsellinen väittely eri automerkkien huonoudesta ja paremmuudesta.
Autoissa vain on paljon jakoa
1. Yritysautot vs. yksityisautot
2. Paljon ajetut vs. vähän ajetut
3. Hyvillä teillä ajetut vs. huonoilla teillä ajetut (iskunvaimennus, alusta, renkaat, kiveniskemät)
4. Lyhyen matkat ajokit vs. pitkän matkan ajokit (lyhyen matkojen egr, dpf yms. ongelmat)
5. Hyvin huolletut vs. huonosti huolletut
6. Varaosien hyvä laatu vs. tee se itse-miesten laatu
7. Katsastuspaikkojen vaatimustaso korkea vs. matalampi (silti on eroja!)
8. Osaava ajaja käyttäjä vs. osaamaton taitamaton kuski (kytkin, vaihteisto, bensiinimoottorien ruiskutusjärjestelmä, katalysaattorit ja happitunnistimet)
9. Liukkailla teillä ajavat vs. lähes aina sulalla tiellä ( mm. ajonvakautusjärjestelmä, anturit jne)
10. Ruostuvuus suolaus vs. suolattomuus

Mitäpä mieltä vielä katsastustilastoista, miettikääpä kohderyhmiä kenellä mitäkin ja suhteuttakaa hylkäykset uudestaan. Paljon parjatuissakin on silti tyytyväisiä omistajia.

Sama pätee maatalouskonepuolella.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8365
Olennaist on lapsellinen väittely eri automerkkien huonoudesta ja paremmuudesta.
Autoissa vain on paljon jakoa
1. Yritysautot vs. yksityisautot
2. Paljon ajetut vs. vähän ajetut
3. Hyvillä teillä ajetut vs. huonoilla teillä ajetut (iskunvaimennus, alusta, renkaat, kiveniskemät)
4. Lyhyen matkat ajokit vs. pitkän matkan ajokit (lyhyen matkojen egr, dpf yms. ongelmat)
5. Hyvin huolletut vs. huonosti huolletut
6. Varaosien hyvä laatu vs. tee se itse-miesten laatu
7. Katsastuspaikkojen vaatimustaso korkea vs. matalampi (silti on eroja!)
8. Osaava ajaja käyttäjä vs. osaamaton taitamaton kuski (kytkin, vaihteisto, bensiinimoottorien ruiskutusjärjestelmä, katalysaattorit ja happitunnistimet)
9. Liukkailla teillä ajavat vs. lähes aina sulalla tiellä ( mm. ajonvakautusjärjestelmä, anturit jne)
10. Ruostuvuus suolaus vs. suolattomuus

Mitäpä mieltä vielä katsastustilastoista, miettikääpä kohderyhmiä kenellä mitäkin ja suhteuttakaa hylkäykset uudestaan. Paljon parjatuissakin on silti tyytyväisiä omistajia.

Noin väittää ainoastaan se, jolla on peukalo keskellä kämmentä.

Alkuperäiset varaosat ovat niitä, jotka on suunniteltu kestämään tietyn aikaa. Taloudellinen seikka. Tee se itse mies voi tarvittaessa tehdä sellaisen osan, joka kestää moninkertaisen ajan. Toki riippu osasta, taidoista ja työkaluista.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Olennaist on lapsellinen väittely eri automerkkien huonoudesta ja paremmuudesta.
Autoissa vain on paljon jakoa
1. Yritysautot vs. yksityisautot
2. Paljon ajetut vs. vähän ajetut
3. Hyvillä teillä ajetut vs. huonoilla teillä ajetut (iskunvaimennus, alusta, renkaat, kiveniskemät)
4. Lyhyen matkat ajokit vs. pitkän matkan ajokit (lyhyen matkojen egr, dpf yms. ongelmat)
5. Hyvin huolletut vs. huonosti huolletut
6. Varaosien hyvä laatu vs. tee se itse-miesten laatu
7. Katsastuspaikkojen vaatimustaso korkea vs. matalampi (silti on eroja!)
8. Osaava ajaja käyttäjä vs. osaamaton taitamaton kuski (kytkin, vaihteisto, bensiinimoottorien ruiskutusjärjestelmä, katalysaattorit ja happitunnistimet)
9. Liukkailla teillä ajavat vs. lähes aina sulalla tiellä ( mm. ajonvakautusjärjestelmä, anturit jne)
10. Ruostuvuus suolaus vs. suolattomuus

Mitäpä mieltä vielä katsastustilastoista, miettikääpä kohderyhmiä kenellä mitäkin ja suhteuttakaa hylkäykset uudestaan. Paljon parjatuissakin on silti tyytyväisiä omistajia.

Noin väittää ainoastaan se, jolla on peukalo keskellä kämmentä.

Alkuperäiset varaosat ovat niitä, jotka on suunniteltu kestämään tietyn aikaa. Taloudellinen seikka. Tee se itse mies voi tarvittaessa tehdä sellaisen osan, joka kestää moninkertaisen ajan. Toki riippu osasta, taidoista ja työkaluista.

Älä ny mopomies ala kaikkea yksin tekemmä. Vaik toisaalt millo katalysaattori o tulos teidä autotallista? Tietyt merkkiliikkeiden ulkopuolisset asentajatki eivä tahdo laitta tietyn tason kiinalaist paska, jota tulee Suomenki. Ja joku maahantuoja o kunnostautunnu asias. Päätelkä ite.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Päällikkö alkaa selvästi kotiutumaan tänne. On kirjotustyyli tullu turkulaisemmaks sen traktorin takuuhomman jälkeen. :D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8365
Olennaist on lapsellinen väittely eri automerkkien huonoudesta ja paremmuudesta.
Autoissa vain on paljon jakoa
1. Yritysautot vs. yksityisautot
2. Paljon ajetut vs. vähän ajetut
3. Hyvillä teillä ajetut vs. huonoilla teillä ajetut (iskunvaimennus, alusta, renkaat, kiveniskemät)
4. Lyhyen matkat ajokit vs. pitkän matkan ajokit (lyhyen matkojen egr, dpf yms. ongelmat)
5. Hyvin huolletut vs. huonosti huolletut
6. Varaosien hyvä laatu vs. tee se itse-miesten laatu
7. Katsastuspaikkojen vaatimustaso korkea vs. matalampi (silti on eroja!)
8. Osaava ajaja käyttäjä vs. osaamaton taitamaton kuski (kytkin, vaihteisto, bensiinimoottorien ruiskutusjärjestelmä, katalysaattorit ja happitunnistimet)
9. Liukkailla teillä ajavat vs. lähes aina sulalla tiellä ( mm. ajonvakautusjärjestelmä, anturit jne)
10. Ruostuvuus suolaus vs. suolattomuus

Mitäpä mieltä vielä katsastustilastoista, miettikääpä kohderyhmiä kenellä mitäkin ja suhteuttakaa hylkäykset uudestaan. Paljon parjatuissakin on silti tyytyväisiä omistajia.

Noin väittää ainoastaan se, jolla on peukalo keskellä kämmentä.

Alkuperäiset varaosat ovat niitä, jotka on suunniteltu kestämään tietyn aikaa. Taloudellinen seikka. Tee se itse mies voi tarvittaessa tehdä sellaisen osan, joka kestää moninkertaisen ajan. Toki riippu osasta, taidoista ja työkaluista.

Älä ny mopomies ala kaikkea yksin tekemmä. Vaik toisaalt millo katalysaattori o tulos teidä autotallista? Tietyt merkkiliikkeiden ulkopuolisset asentajatki eivä tahdo laitta tietyn tason kiinalaist paska, jota tulee Suomenki. Ja joku maahantuoja o kunnostautunnu asias. Päätelkä ite.

No, A Asconassa ei oo katalysaattoria. Ja jos olisi, se lentäisi pois. EGR:t tukittu tai ohitettu sellaisista joissa on. Kusiruiskut myös. Kaikki tier standardit vedetty pöntöstä alas, joko mekaanisesti tai sähköisesti. Eikä millään vtun kiinailmiöillä vaan omassa tallissa tehdyillä.

Niin kauan kuin ryssä naapurissa zilillä ajaa ja piipuista tulee n e e kerin kokoisia nokihiukkasia, niin minen ala maailmaa pelastamaan. Jos joku haluaa, pelastakoon. :-X
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.